• salüüh mitenand.
    Fahre e Kawa Ninja 250er. Bluetigeafänger mit 600km :smiling_face:
    und chan nüm ufhöre töff fahre haha.
    heisse Tobi und chum vo Uster (ZH)

shöns tägli mitenand

lg

• hehe eherwohl kaff :face_with_tongue:
    cbr 1000RR hani abr no nie gseh in Uster ,wo verstecksh di? odr schiebsh di chli vo dä Ustermer-Polizischte ab :grinning_face_with_smiling_eyes:

lg

• Ja wenn ich uf dä Bock stigä schlaffäd Ustermer Polizei no :face_with_tongue: nei bin immer mal unterwegs aber eigentlich nur am WK wil under dä Wuchä hani kei Zit.
    Aber ich han die glaub scho paar mal gseh nur bin ich dän im Auto unterwegs gsi eimal hesch mi im 50 er inä dä Sunnäberg uf überholt gföhrlich wil detä stönd üsi Kollegä so vile aber zum glück a dem Tag nöd.
    Grüssli Mäse

KTM 1290 ON ROAD

• Zitat

Original von Marcel CBR
    Ja wenn ich uf dä Bock stigä schlaffäd Ustermer Polizei no :face_with_tongue: nei bin immer mal unterwegs aber eigentlich nur am WK wil under dä Wuchä hani kei Zit.
    Aber ich han die glaub scho paar mal gseh nur bin ich dän im Auto unterwegs gsi eimal hesch mi im 50 er inä dä Sunnäberg uf überholt gföhrlich wil detä stönd üsi Kollegä so vile aber zum glück a dem Tag nöd.
    Grüssli Mäse

mhm :smiling_face: weiissi nüm hehe. joaa si hänngeds amigs im Buushüüsli, weiss. :smiling_face: nd bi dä kurve uf vo niederuster uf riedike vorm 80er.

lg