Und wenn di Hei besch und wotsch alhalte?? es Müüürli näbedra ha? Und unterwägs nie eis go zieh?? neeee danke
-
-
Zitat
Original von $nail
mir hei z frankrich eine gseh mitemne grosse enduro, isch sone chline zwäg gsi, und adr ample ischr eifacht nid abgstange sondern het chli balanciert, wo isch s problem?
Keis Video?
-
umbaue dänk, mit eme Leiterlidra wie d Privatjets:D:D:D
-
hesch haut bim mc donlds dirve in zueche, dörte chaschdi mit dr hang am hüsli abstüze und deheime stöusch es schämeli uf;)
ne, video hani kes, ha kei kamera zum füume..
eine hets no gha wo vodr ample e wheeli grisse het, mitem roller, und nid öpe e churze.. auso mit mim hani no kei setige anebrocht
-
oder e yamaha virago 525
sali au.. -
sali deepzone schön schowider e frau so toll
herzli willkomme .
de vorig mit de yamaha virago 535 isch so en gingg as bei gsi ! *mumpf *ich fahr drum so eini und bin ebe au eher es churzes gwächs 158cm
aber sisch scho so chopper sind hald nöd so sportlichschnällikurveabelegimaschine
-
Also so gseh nüt gäg Chopper... aber ebe i glaub mi Fahrstil würeds ned überläbe.. wär eifach nüt für mich..
Und do mach i de no vel met Töffabesetze und was es de no alles geht eifach dass i ned e Chopper müesst neh -
weiss gar nüme öbi das shcomou gseit ha, abr s schöne am töff fahre isch doch nid wiene gstörte id kurve höntere und s chnöi ufschloh am randsteit, sondern s beschlüünige us dr kurve use
-
sBeschlüünige sälber cha jede...aber fendsch du met mene 125er Töffli sbeschlüünige usere Kurve schön??? Also ich ned wörkli ;)....do muesch sowieso die ganz Kurve nötze das ned de ganz Schwung weder weg goht...und das werd i au bim grosse bibhalte
-
ig hane 600er und bi no kei 125ger gfahre
ha ou s bilie nonid, wirde de mou luege öbi mou mitemne 125ger cha fahre zum luege
-
Zitat
Original von $nail
ig hane 600er und bi no kei 125ger gfahreha ou s bilie nonid, wirde de mou luege öbi mou mitemne 125ger cha fahre zum luege
Chasch sust mal mini Old lady ha
-
Zitat
Original von pseudOnat
Chasch sust mal mini Old lady ha
hehe, thx fürs aagebot, mues mer das mou aaluege:)
wobi, ig ha scho uf dr rs chum platz und ig bi mire beweglechkeit =D
-
Hoi Deepy, schön Di do begriesse z'könne
Bonzidiedasgleicheproblemmitdergrössehat
-
Zitat
Original von $nail
hehe, thx fürs aagebot, mues mer das mou aaluege:)
wobi, ig ha scho uf dr rs chum platz und ig bi mire beweglechkeit =D
Uf däre häsch sicher platz *ggg*
-
hehe ok