Hoppla

• Und wenn di Hei besch und wotsch alhalte?? es Müüürli näbedra ha? Und unterwägs nie eis go zieh?? neeee danke :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von $nail

mir hei z frankrich eine gseh mitemne grosse enduro, isch sone chline zwäg gsi, und adr ample ischr eifacht nid abgstange sondern het chli balanciert, wo isch s problem? :winking_face::face_with_rolling_eyes::]

Keis Video? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• umbaue dänk, mit eme Leiterlidra wie d Privatjets:D:D:D

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• hesch haut bim mc donlds dirve in zueche, dörte chaschdi mit dr hang am hüsli abstüze und deheime stöusch es schämeli uf;)

ne, video hani kes, ha kei kamera zum füume..

eine hets no gha wo vodr ample e wheeli grisse het, mitem roller, und nid öpe e churze.. auso mit mim hani no kei setige anebrocht

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• sali deepzone schön schowider e frau so toll
    herzli willkomme :smiling_face: .
    de vorig mit de yamaha virago 535 isch so en gingg as bei gsi ! *mumpf * :winking_face:

ich fahr drum so eini und bin ebe au eher es churzes gwächs 158cm :baby:

aber sisch scho so chopper sind hald nöd so sportlichschnällikurveabelegimaschine
    :grinning_squinting_face:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Also so gseh nüt gäg Chopper... aber ebe i glaub mi Fahrstil würeds ned überläbe.. wär eifach nüt für mich..
    Und do mach i de no vel met Töffabesetze und was es de no alles geht eifach dass i ned e Chopper müesst neh :winking_face:

• weiss gar nüme öbi das shcomou gseit ha, abr s schöne am töff fahre isch doch nid wiene gstörte id kurve höntere und s chnöi ufschloh am randsteit, sondern s beschlüünige us dr kurve use

• sBeschlüünige sälber cha jede...aber fendsch du met mene 125er Töffli sbeschlüünige usere Kurve schön??? Also ich ned wörkli ;)....do muesch sowieso die ganz Kurve nötze das ned de ganz Schwung weder weg goht...und das werd i au bim grosse bibhalte

• ig hane 600er und bi no kei 125ger gfahre

ha ou s bilie nonid, wirde de mou luege öbi mou mitemne 125ger cha fahre zum luege

• Zitat

Original von $nail
    ig hane 600er und bi no kei 125ger gfahre

ha ou s bilie nonid, wirde de mou luege öbi mou mitemne 125ger cha fahre zum luege

Chasch sust mal mini Old lady ha :winking_face:

• Zitat

Original von pseudOnat

Chasch sust mal mini Old lady ha :winking_face:

hehe, thx fürs aagebot, mues mer das mou aaluege:)

wobi, ig ha scho uf dr rs chum platz und ig bi mire beweglechkeit =D

• Uf däre häsch sicher platz *ggg* :))