• hmm ich grüesses nöd, wills mich au nie grüessed :face_with_tongue: ne... irgendwie übersehtmr die eifach z'schnäll oder nimmts nöd richtig zur känntnis... :huh:


    aber ich winke generell fasch jedem :grinning_squinting_face: ussert däne, woni scho uf 2 km gseh, dasses so arroganti sieche sind :thumbdown: aber det ligi au meischtens rächt...hebed nöd mal dä chli finger für mich ;( :thumbdown: während ich immer fasch mit bed händ dä länker los lah, zum grüesse :grinning_squinting_face: find das so ä härzigi tratition, stellt eim immer so uf :grinning_face_with_smiling_eyes: Und sch eine vode Gründ gsi, wiso ich ahgfange ha töff fahre :grinning_face_with_smiling_eyes: und dä wirdmr amigs na so lieb ahglached, richtig toll, da cha dä tag na so scheisse si, nach dämm ischer eifach nurna super :grinning_squinting_face:


    aber ich wirde mich jez bemüehe, dasi dä roller au winkä, versproche :winking_face:

    Never give up!

  • Aber gits eigentlich au äs "Achtung" zeiche? :upside_down_face: Wämmr zum bispil amene Blizi verbi gfahre isch und das wott mitteile? :grinning_squinting_face: bi mir isch mal eine vorem huus usse gstande, ich laufe zum bahnhof abe, und all fahred schnäller s'Gyrebad duruf als 50, das isch jez eifach ä tatsach :grinning_squinting_face: chömed grad 2 hübschi Bikes um dä egge z'donnere und ich ha nöd gwüsst, was mache, hanis halt mitdä "bitte langsam" Handbewegig gmacht, was's glaub verstande händ...aber das chönnt ja schnäll auna als Kritik und nöd als Hilf ufgnoh wärde...drumm....gits na ä anderi bewegig, wo under dä Töfffahrer bekannt isch als "Vorsicht"?

    Never give up!

  • Also Blitzer warne chan recht Strafbar gmacht wrde also wenn mer mobil isch aber Polizei der fnüd dagege mache wend warnsch aber vom Trottoir us XD

    tuktuktuktuktuktuk

  • Hoi zämme


    Blitzer warn ich eso: Hand parallel zum Bode und langsam ue und abä bewegä, also "Slow Down".


    Zitat

    Heutzutage hat man schon fast das Gefühl, jeder Depp fährt Motorrad, es gehört halt zum Lifestyle, neben iPad und dem Kafi vom Starbucks


    Neee, das sind immernoch die Vespas.



    Ich finds eifach immer geil, wennmer wiedermal en richtige "Töff-Kolleg" trifft, eine wo gschnell mit dir schnorret im Stau, eine wo mit Dir mitme 60er zwüsched dä Kollone durrefahrt. Isch nöd erlaubt, aber das isch ebe das rebellische, wo di mit dem dänn verbindet.


    Letschti bini no inne schweri Situation choo :grinning_squinting_face:
    Ischmer en Schmierlapp ufme Töff entgäge choo, binmer huere Unschlüssig gsii öbi söll grüesse oder nöd. Aber han denn denkt, die letschte 3 Mal sinds huere Aaständig zu mir gsii, es sind ja "Freund und Helfer", und i sinnere Freiziit fahrter sicher au Töff. Er hätt denn sogar zrugggrüesst :smiling_face:


    50ccm geschalten und 125er Grüsse ich auch, ausser ich sehe dass es, pardon, krasse Albaner-Stylers sind (ich schere nicht alle über einen Kamm, aber eine pinke TZR mit weissen Playboy-Häschen drauf... ihr wisst was ich meine).
    Ob 50er oder 500er, auch ich habe klein angefangen, und uns verbindet ja die Leidenschaft zum Motorrad.


    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Ischmer en Schmierlapp ufme Töff entgäge choo, binmer huere Unschlüssig gsii öbi söll grüesse oder nöd. Aber han denn denkt, die letschte 3 Mal sinds huere Aaständig zu mir gsii, es sind ja "Freund und Helfer", und i sinnere Freiziit fahrter sicher au Töff. Er hätt denn sogar zrugggrüesst :smiling_face:


    mini erfahrig hät ergäh, dass i säg mol 95% vo dene voll easy druf sind, tüan di au duze! :thumbup: bi däne wo siizet ischs immer a kli schwiiriger, wil dia nämet meist sganze töff usesand und suachet eifach öpis zum beastande! :thumbdown:

  • Die letschte 3 Polizischte sind mega nett gsii, han ehrlichgseit keis Problem me mit denne.


    a mim Töff isch ja au alles in Ornig, und wenns e Buess git willi fahre wie es Arsch, bini sälber schuld!


    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Haha :thumbsup: Jez isch alles klar :lol:

    Never give up!