• hoi zäme


    bi 31gi (jaja alte sack... :winking_face: ) und chume vo unterägeri. fahre sit es paar jahr triumph speed triple 955i und ha mi vorher lang mit enere aprilia af1 umegschlage. :grinning_squinting_face:


    triplegrüess
    robin

    burning angel wings to dust

  • Sali speedtriple.ch,
    herzlich Willkommä im Forum.
    Bin bis vor churzäm au Aprilia gfahrä(RS125) :winking_face:
    Geil, Triumph Speed Tripe, tönt sicher hammermässig, und gseht geil us.

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • hi mercutio


    :grinning_squinting_face: wird's usrichte, glaub aber chum das es ihm im wk pässle tuet :))


    danke für d blume wäg em göppel :grinning_squinting_face:

    burning angel wings to dust

  • aha. mini fuesszile hed scho gfrochtetd :winking_face: fröit mi do z gse. vel spass do em forum.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • super! mal wieder eine us de Zentralschwiz*thumb*

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Peak: wo rächt hesch, hesch rächt! :grinning_squinting_face: thanks, schint würkli glatt z si do!


    Vity: bisch zuger, gäll? (edit) ja ich depp, es stoht ja det! :grinning_squinting_face: (/edit)


    Biker Boy: danke! jo MI2 känni! aber min bock isch schöner ;-)))


    triplegruess

    burning angel wings to dust

  • @speedtripel.ch
    Dini isch einiges schöner wiä diä im Film. :smiling_face_with_sunglasses:
    Was hesch aigentlich für ä Liächtalag, LED, isch nöd diä orginal, oder?

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • jo, wellcome au vo mir!


    aber willsch dr nöd e paar stolle anemontiere well i dem forum wirds langsam slicklaschtig :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:



    ...nur es spässli, en geile bock hesch dert!

  • Sodele denn dueni Di au grad emol willkomme heisse do inne - gseht wirklich toll us Dis Bike, bi gschpannt uf es neueres Fötteli :smiling_face_with_sunglasses:

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • Biker Boy: hesch rächt, isch ned original vorne, ha chlineri funzle dra, aber ganz normal h4. hinde isch alles original. s schönschte rückliecht uf em planet *g*


    @razor: nüt slick, fahre intermediates (het ömel no es bitz profil :grinning_squinting_face: )


    Bonzaï: danke, jo vil isch ned andersch worde. öppe es carbonteili meh und de nummerewinkel no chli "böser"... :winking_face: und en länkerändrückspiegel und... äääch mues es foti mache. :smiling_face_with_sunglasses:


    triplegrüess

    burning angel wings to dust

  • Salü Speedy au vo mir es Herzlichs Willkomme und viel spass im Forum :winking_face:


    Chume mir langsam chli vor mit minere TZR :face_with_rolling_eyes:



    Greez pseudO :cheers:


    Edit: Name falsch gschriebe tstststs :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: