hoi zäme
bi 31gi (jaja alte sack... ) und chume vo unterägeri. fahre sit es paar jahr triumph speed triple 955i und ha mi vorher lang mit enere aprilia af1 umegschlage.
triplegrüess
robin
hoi zäme
bi 31gi (jaja alte sack... ) und chume vo unterägeri. fahre sit es paar jahr triumph speed triple 955i und ha mi vorher lang mit enere aprilia af1 umegschlage.
triplegrüess
robin
Sali speedtriple.ch,
herzlich Willkommä im Forum.
Bin bis vor churzäm au Aprilia gfahrä(RS125)
Geil, Triumph Speed Tripe, tönt sicher hammermässig, und gseht geil us.
hei hou und vüu spass!
danke so gseht si us (ömel fasch... het no es paar chlini änderige gäh, mach den mal no es neus foti)
-edit
und töne, ouuu jaaaaa!
-/edit
[Blockierte Grafik: http://www.gottschalk.ch/temporary/km001.jpg]
triplegruess
hey speedy-gonzales
vill spass i dem forum. und säg dim brüeder ("bräien") en gruess vom sigriç. und öbs em im wk pässled.
geile göppel übrigens..
hi mercutio
wird's usrichte, glaub aber chum das es ihm im wk pässle tuet
danke für d blume wäg em göppel
aha. mini fuesszile hed scho gfrochtetd fröit mi do z gse. vel spass do em forum.
super! mal wieder eine us de Zentralschwiz*thumb*
Huärä geils Bike.*thumb*
Kennsch Mission Impossibel 2?
@speedtripel.ch
Dini isch einiges schöner wiä diä im Film.
Was hesch aigentlich für ä Liächtalag, LED, isch nöd diä orginal, oder?
jo, wellcome au vo mir!
aber willsch dr nöd e paar stolle anemontiere well i dem forum wirds langsam slicklaschtig
...nur es spässli, en geile bock hesch dert!
Sodele denn dueni Di au grad emol willkomme heisse do inne - gseht wirklich toll us Dis Bike, bi gschpannt uf es neueres Fötteli
Biker Boy: hesch rächt, isch ned original vorne, ha chlineri funzle dra, aber ganz normal h4. hinde isch alles original. s schönschte rückliecht uf em planet *g*
@razor: nüt slick, fahre intermediates (het ömel no es bitz profil )
Bonzaï: danke, jo vil isch ned andersch worde. öppe es carbonteili meh und de nummerewinkel no chli "böser"... und en länkerändrückspiegel und... äääch mues es foti mache.
triplegrüess
Salü Speedy au vo mir es Herzlichs Willkomme und viel spass im Forum
Chume mir langsam chli vor mit minere TZR
Greez pseudO :cheers:
Edit: Name falsch gschriebe tstststs