• jo scho!

vorauem duesch de nid so fescht "gägelänke" odr eifacht am länker bewege wie wend s profiu vode reife wotsch aaluege bim brämse :smiling_face:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Zitat

Original von $nail
    abr bim abs blokierts jo nume gaaanz churz, de verrütscht s rad es paar milimetr vilicht e cm (nimi jeze emu mou aa, cha ganz guet ou angersch si :face_with_rolling_eyes::)) ) und dasch miner meinig no zweni fürne highsider! das wird vilicht sogar vom fahrwärch abgfange/usgfäderet und du merksch ufem töff gar nid so vüu..

highsider wär scho wenns di vom töff schmeisst. aber au wens der de töff verrisst esch au ned grad lostig. dass dä chli rötscher vom fahrwärk abgfange wörd wärde, das chani mer au no vorstelle.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• abs bi töff wie mer au bide BMW GS Modell findet isch eigentlich e gueti sach für uf d autobahn... ich denke das mer d töff ohni abs besser under kontrolle her,, (abs isch eifach gwöhnigsbedürftig) wenn ich wür d hinderbrems vol wür bruche und s hinderras wür ned blockiere wär mer komisch.. allerdings ufere gradestrecki und ufem nasse bode verrichgereds sicher d bremsweg..

korrigiered mi weni falsch ligge

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]