• Zitat

Original von Sieger P
    Wennd wotsch bringi ich dich genau so ad Spitzä :grinning_squinting_face:

ja haus doch mal schnell uf 200 ufe, wenn sie den wieder überholt isch de fall klar :winking_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Hehe 200 mal d IP änderä isch extreme ufwändig. Ich leug mal was mer chan machä :smiling_face_with_horns:

Was chammer denn gwünnä?

• Zitat

Original von Sieger P
    Hehe 200 mal d IP änderä isch extreme ufwändig. Ich leug mal was mer chan machä :smiling_face_with_horns:

Was chammer denn gwünnä?

nei ich bi ja scho bi 147 musch nu uf 180.. wie machsch den das hesch hen generator? oder modem i und us schalte?

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Das mit em i und us schaltä gängt am schnellschtä. Das gat übrigens au bi ämä normale router. Muesch nur istellä.

àn generator hetti au, det gats nur solang bis d verbingig aufbaut isch. Dä router a und abstellä wär also bstescht.

• also bi de swisscom isch es amigs gange mit em modem usstelle, isch vorallem für rapidshare und so no guet gsi.. bi de cablecom funktioniert das ganze ebe nid..
    usser über de router viellicht.. wie musch den deht vor ga?

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Ja für Rapidshare isch das echt geil, vorallem wenn das äs programm machä lasch, Und muesch gar nüt machä. Ich bin bi Bluewin, also swisscom??

Scheisse das es bi cablecom nöd gaht. Das wär für mich en grund zum wechslä.

Bim router chasch bi dä istelligä irgendwo statische oder blablblla IP verwenden. Dänn wiest der dä ROuter bin jedäm neustart ä neui IP zuä.

Häsch dänn än router?

• Das sollte helfen

siemens reconnect

Suscht chasch mit em code wo im erschtä post isch ä batch datei erstellä. Wenn dänn di fertig batch datei akliksch, reconnected din router.

• Isch gar nöd so schwer. Wellä Router häsch?? Bitte die genau Modellbezeichnig.

Bis wenn chammer no stimmä??

• Was no eifacher isch als das wo de Sieger seit isch wenn uf de Router connectisch (eifach im browser entweder "192.168.0.1" oder "192.168.1.1" igäh) denn dete s Adminpasswort igäh (setsch irgendwo sicher underlage dezue ha...) Dete häts zimli sichr en button wo neu Verbinde duet. bide meischte Abüüüter ide schwiiz chunsch glichziiitig mitem neue Verbinde au e neui IP über...

Das Programm macht eigentlich s gliche. Es rüeft e gwüssi URL uf und benützt denn dete de "Neu Verbinde" button. S Problem isch eifach dass das ned uf jedes Modell kompatibel isch... :winking_face: