• Wie höch drület die?

Miteme R4 musch halt eifach Toure haa, aber wenn die mal häsch musch eigendlich au nüme würklich fill schalte. Klar mit 3 oder 2 zyl chamers nöd vergliche.

Ich schalte gern, wird ja langwiilig suscht :grinning_face_with_smiling_eyes:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Spike
    Wie höch drület die?

wennis no röcht em chopf ha bes ca .11'000. weso frogsch?

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Will du seinsch mer chön no rächt drüle :). 11 isch no easy. Aber e 600er gaht na fill höcher ^^.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• langet 14500 ? :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Es paar Lüt hie sötte mau dr Tritt i Arsch vome 2Zylinder erläbe de würde si chli angers rede :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• also ech glaube we vel zelender dass mer hed, esch doch iergend wie e chli gschmacksach. öb etz en 2, 3 oder 4 zyili besser esch, do lod sech jo dröber striite. klar lauft en 4 zyli ruhiger als en drüer oder zwöier. aber of jede fall esch en drüer öpis doch sehr speziells.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Sicher hät än 3Zylinder öpis speziells --->Hammer Sound soviel ich wais.

Milhouse
    Häsch scho mol dä Tritt in Arsch vomänä 1 Zylinder erlebt.? Isch bestimmt nomol chli krasser als bim 2 Zylinder. :winking_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Het alles sini Vor- und Nochteil

Bi vor em Schnabeltierli e Bulldog gfahre (1100ccm V2) isch genial gsi, eifach obenuse hesch nüt meh gha, aber undenuse... *schwärm*

Gib dem Schnabeltier die Sporen...