• http://www.blick.ch/news/schweiz/toeff-fahrer-knallt-gegen-felswand-tot--117595



    tuet mer leid für de Töfffahrer :ugly5:
    i finde eifacht dass d hulftegg viel z gföhrlech isch zum töfffahre!!! X( überall die schiss bodewelle womer bi sunneschii gar nöd gseht.... nur gspürt. me mue verdammt ufpasse.
    me sött halt mol d stross erneuere...aber ebe :böse:
    es muen immer zerscht toti geh!!


    für mich ischs Todesstrecki NR.1!!!

  • hmm öbs anere Bodewälle gläge het weiss mer jo ned wörkli...


    Mer händ relativ vel "schlächti" Strosse i de Schwiiz. Weiss ämu es paar wo de Wenter ned ganz so onbeschadet öberstande händ. Tja do gelt nor eis...ufpasse ond halt lieber mol chli langsamer fahre.


    Ond wie emmer afangs Saison..es geht so oder so emmer vel zvel tödlechi Onfäll, vorallem met Töff.

  • Also mit Bodä Wellä isch dä Furka vo Andermatt her 1000 mal schlimmer aber jedi strecki hät öpis gförlichs wemer sich desen Gefahrenpotenzial nöd bewusst isch aber sotigi Meldigä sind immer Scheisse das isch klar.
    Blibet ali im Sattel.

    KTM 1290 ON ROAD

  • do bin ich leider debii gsi (augezüüge) http://www.polizeinews.ch/Verk…schaden/383789/detail.htm


    naja.... isch echt es arsch gsi... het no alk gsoffe gha de chrüppel!! guet hetter mich und niemert andersch troffe!!! :böse: zerscht mich i de 50er zone überhole und blööd umägääsle und nochher de göppel id wiese parkiere haha...... lappe weg :wand::smiling_face_with_horns:


    aber isch scho hart wemers selber live erlebt.... vorallem wenn de unfallverursacher vo luuter schock mich 20mol froget was passiert segi.... :face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von Melide
    Jojo, döt han ich au scho zwei Nahtod-Erläbnis gho!!


    s'gföhrlichschte a de hulftegg isch d'bedienig im restaurant!!!!


    düend ja nie s^'fenschter öffne wenn er dinne i de hitz müend sitze wills dusse überfüllt isch!


    ansonste vo de strecki hani scho schlechters gfahre, weiss ned was ihr hend.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:


  • hehe....ja minere mam het mol eini s bier agleert :face_with_rolling_eyes: haha.... wieso wegem fenster?? :confused_face:

  • Weisch, wänn mä s`gfühl hät, mä heggs Töff fahre scho mega im Griff und dänn z`schnell chunnt passiert so was ebe. :wand::face_with_rolling_eyes:

  • Naja öb das System würklich Sinn macht isch fraglich. So wies etzt isch findi ned dases Sinn macht. Das mit dene 2 Jahr drosslet fahre an sich wär super vode Idee här. Aber es macht absolut kei Sinn das du sobald 25i xi bisch undrosslet gad chasch istiiige... Ich denke ned das die paar Jahr irgend en unterschid mached... Au mit 25i gits na gnueg wo völlig unvernünftig fahred... Denke s wür meh bringe wenn mr all wo d Töffprüefig mached zersch es Jahr oder so drossled wür fahre lah... aber jaaa... das isch halt sones komischs schwiizer system :winking_face:

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Aber es macht absolut kei Sinn das du sobald 25i xi bisch undrosslet gad chasch istiiige... Ich denke ned das die paar Jahr irgend en unterschid mached


    D Statistik isch da leider zimli eidütig. Demnach bestaht für 18-25jährigi bsunders grosses Unfallrisiko (han zwar grad kein Link dezue, aber scho mehreri sottigi Statistike gseh).


    Dass es Idiote i jedem Alter git staht usser Frag.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • jaaaa guet handkehrum chasch du au mit 25kw easy schnäll en unfall mache... usserdem chan mr die drosslig innerhalb vo 15 min selber usenäh (bi mim zumindischt...) vo demher würklich was bringe tuets minere meinig nah nöd... Ich han oft s gfühl das neulenker besser fahred als die ältere Lüüüt (hät sich bim Auto ja rächt kehrt... weniger unfäll bide junge lüüüt wie bide alte... aber schlussendlich mues mr halt immer ad vernunft bi jedem selber appeliere...)

  • Jo, das mer zerscht drosslet muess fahre esch secher ned schlächt. Ha mit 24i afange fahre ond wenn i dänke das eg 1 Johr spöter im Prinzip grad of e Fireblade oder R1 hät chönne hocke ohni vorhär jemals en Töff gfahre zha esch scho chli :face_with_rolling_eyes:


    Of ere 600er cha mer IMO scho afoh, wenn mer normal tuet. Ond sosch brenge die Beschränkige ergend einisch au nüt. Gwössi lüt fahre denn halt au noch 2 Johr drosslet umfahre ehri Chläpf a d'Wand, wells si eifach ned wösse wo d'Grenze esch, do hälfe alli Beschränkige nüt...