Member zeigen ihre Bike`s

  • naja, es gitt jo au zwei arte vo hangoff, einmol mit und eimol ohne knü! aber mit knü muani dir recht ghe, nur uf usgwehlte und übersichtliche stellene! :winking_face:

  • Amy c-tech
    Mol sehr guet heshc da hüt gmacht mueni echt säge het geil usgseh...;)
    i has langsam au im griff aber i gang nögscht johr glich au an Kurs hehe...schaffsches du eigentli in rechts kurve au zum mitem knü azcho? also bi mir isch z.b de link schliffer voll agschliffe und mitem rechte bini no nie acho hahaha xDD...jonu en schönee no gell :winking_face:

  • en kurs isch uf all fäll dia richtigi wahl, denn wennd technik nid stimmt wirds für alli beteiligte gföhrlich, bsundersch für di!!

  • Amy c-tech
    Mol sehr guet heshc da hüt gmacht mueni echt säge het geil usgseh...;)
    i has langsam au im griff aber i gang nögscht johr glich au an Kurs hehe...schaffsches du eigentli in rechts kurve au zum mitem knü azcho? also bi mir isch z.b de link schliffer voll agschliffe und mitem rechte bini no nie acho hahaha xDD...jonu en schönee no gell :winking_face:


    hoi cati danke viel mol :winking_face: han die au mol chli beobachtet isch chli gförhlich worde wot uf dmittellinie ko bisch und dies video aber susch kunts guet und jo mit em rechte kumi au nonig guet abe, aber i han au de kurs erscht am fritig ka und vorher hani da nie gmacht und nie könne :grinning_face_with_smiling_eyes: de kurs bringts echt, uf de rechte sitte hani au no müeh eh tuet amol nur es biz oder gar ned aber es kunt es kunt bi fliessig dra :grinning_squinting_face:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Neggscht joor bin i au drbi en Schläglagkurs z mache, mir könnte jo susch mol en Umfrog mache und zämme alli ane go schliffe :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Amy c-tech haha jo voll isch scho so aber ebe i han no gär kein Kurs gmacht und soo und jo i lueg eifach dasii immer witter ussechum also nöt ganz usse da chunt glaub nöt so guet xDD aber so dasi schön ide Spur blieb und so...ahaa ook jo guet zwüsse da chunt den scho alles vonelei irgendwen mitem Rechte Knü hehe :grinning_squinting_face: en schöne no..:D ma gseht sich :winking_face:


    Ciko hooi jo voll also i bi nögscht johr sicher debi wör no geil wemer alli zeme wöret go haha:D kei schlechti Idee

  • fends en wetz wie all probiered iri chnü an bode z brenge, die meischte mache de töff nor instabiler debi.
    das sich das lohnt muemer scho extrem onderwegs si, ond i denke die meischte send so uf de stross ned onderwegs dasme cha sege es lohnt sich.

    Ungezwungen und spontan, die Freiheit die ich meine: dass soll unser Motto sein.

  • BlackTiger
    dött gibi dir recht, es hät scho es paar wo mit allne mittel probieret sknü am bode zbringe und dline voll verhauet, a gschlängelti line fahret und bös gege inne ziehend richtig gegefahrban und sogar über mittellinie! :thumbdown:
    aber wennd mit dä richtige technik dkurve fahrsch (richtig hocke uf töff, line, blicktechnig), kummts knü vo allei abe, ohni dass da mit allne mittel probiersch zum ussestrecke und line bliibt suber. aber es hät eba au dia andere, und dia sind mega gföhrlich!
    und üabe ohni dia richtige kenntnis, wias goht, sött ma definitiv nid uf sonere viel befahrene stross wia dä stoos. dänn swichtigste bi söttige geschwindigkeite in dene kurvene isch dline, damit ma nid abschmiert!!

  • ach was mir isch das wursch ob knü oder fuesraster hauptsach es funket und de reife het kein angstrand hehehe :winking_face:



    gruss heli

  • ach was mir isch das wursch ob knü oder fuesraster hauptsach es funket und de reife het kein angstrand hehehe :winking_face:



    gruss heli


    häsch aber no es röööööhre vom pott vergesse (bsundersch bi dinere)! :winking_face: :thumbsup:

  • haha jo das stimmt isch inzwüsche no es paar db lüter :smiling_face: jajaaaaa was muss das muss :smiling_face:


    gruss heli