Member zeigen ihre Bike`s

  • Jo de isch jetzt längeri Ziit bi üs ide Garage gstande und irgendwie hanen nie würkli schön gfunde.


    Denn bini serste mol gfahre am Zistigobig und sit döt findi de töff eifach hammer und irgendwie gfallt mo au wiener ugseht :grinning_squinting_face:
    Wa eimol mit somene "Ding" alles cha astelle :love:

  • schööni maschine.. und s titanrohr gseht echt schick us! tönt sicher au geil :thumbsup:

    dem andern eine selbs hinein..... õ_Õ

  • schööni maschine.. und s titanrohr gseht echt schick us! tönt sicher au geil :thumbsup:


    yoshi gp evo :grinning_squinting_face: tönt sicher nöd schlecht... heheh & schlüüs mi au aa... geili gixxer...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Jo de ESD isch gsuecht, nid umsüscht..^^


    Isch nid d' Originalverschalig oder?


    Das plätzli chund mer bekannt vor "Duen ds Visier abe" :grinning_squinting_face:

    no half measures.


  • Isch nid d' Originalverschalig oder?


    Nai, original ischsi ganz schwarz gsi (wia im Video). Das isch a China-Verschalig fu eBay, het besser passt als ihs erwartet han... :grinning_squinting_face:

  • Sehr schöni Suzi :thumbsup:


    Freu mich scho uf die nächste Videos fo dir :winking_face:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • habe damals bei meiner ersten gixxer auch eine"lucky strike" china-verschalung über ebay bestellt und war sehr positiv überrascht wie gut alles gepasst hat, musste nur wirklich minimal anpassen, alle löcher sind vorgebohrt, hitzeschutz war dabei usw...


    gruess...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Die Verkleidung habe ich gewechselt, weil mir das schwarz irgendwie zu langweilig war. Die China-Pappe passte besser als erwartet und die Material-Qualität scheint der Originalen auch ziemlich nahe zu kommen. Auch bei mir war alles Nötige (Hitzeschutz, etc.) dabei. Gibt eigentlich echt nichts Negatives zu sagen. :thumbup:

  • So, endlich hani am Fritig mini black pearl chönne abhole ond noch 8 Mönet Töffentzug hani ändlech weder emou e aständige Ofe onder em Arsch.


    Well de R4-Motor mer emmer no am beschte passt ond dBayern eifach chönne Autos ond Töff baue (au wenn die speziell Asymmetrie Gschmackssach esch) hani mi för eh S 1000 RR em klassische Schwarz entschede. Folgendes Zuebehör het no dra müesse:


    - Akrapovic Topf
    - Fahrer- und Sozius-Fussrasten
    - Soziusabdeckung
    - LED-Blinker inkl. Heckumbau
    - HP-Brems- und Kupplungshebel
    - Getönte Scheibe