Ich suech es töffdesign

• Es git doch es pic vomne renntöff, wo die japanischi kriegsflagge uf de verschalig het. und zwar vorne einfach d sunne und den gege hindere d'strahle.. het eine das pic oder weiss eine wo ichs finde cha..

wenns mer recht isch, isch en en yamaha gsi und das ganze au in wiis mitere rote sunne und rote strahle..

en art so, eifach d sunne uf de vordersiite vo de verschalig

gruss

pic

-=[CARPE NOCTEM]=-

4 Mal editiert, zuletzt von Labyrator (31. Januar 2009 21:42)

• i weiss wasd meinsch laby! be emmer no am öberlegge wenn das gsi esch! esch sicher no zo ziite vo de 2-takter gsi i de moto gp, aber wenn ond wo esch d'froog.....hmmmm.... :confused_face:

• ja ich ha sogar gmeint das pic vo dem töff het sogar mal eine i de forum ineknallt gha..

ha geschter sicher 2 stund über google/bilder gsuecht und hanen immer nonig gfunde..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• :grinning_face_with_smiling_eyes: Het Style!
    Mer muess dezu wüsse gwüssi Lüt finded sich durch die Flagge an Gräultate us em 2. Weltkrieg erinneret (Japaner sind au ke Heiligi gsi) - chli so als würd mer mit eme Hakekrütz uf em Töff umefahre aber d japanischi Marine brucht die Flagge au hüt no - ich hetti dermit auso kes problem.
    Ha das mal im ne amerikanische Forum mitübercho wo eine het wölle das en neue user grad bannt wird wil er das als Avatar cha het. *lol* Isch glaubs en Chines gsi.

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (4. Februar 2009 00:21)

• isch nid de gsi, aber so wies usgseht het sich da scho öpper ander durchs gliche motiv inspiriere la..

hmm

hets eh nid in rot/wiis welle sondern in schwarz/giftgrüen aber nid inkl front und höcker, au de rahme nid..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Check mau z neue MO magazin
    oder check auf google
    mal die neue Honda CBR 1000 RR Pacific Edition.

(Bin leider an einer öffentlichen gratis internetleitung im Inselspital und kann deshalb keinen Link einfügen.)

Das wird garantiert genau das sein was du suchst! Geiles Teil!