Swissmoto 19-22 februar!!!!! ein muss
Info Swissmoto 2009
-
-
Klar isch so sit Februar 2008 Rot i dä Agemda a zeichnet
-
[SIZE=4]RIIIIESE GROSS [/SIZE] ond tüüüfrot...hehe
do no för alli wo ned wösse was das isch de link: Swiss-Moto 2009
-
-
gah sogar 2x!!!
1 mau zum luege > mit dr Fründin!
u am Nächschte Tag gah ichoufe > ohni Fründin! -
Wer esch wenn dört? verlicht trifft mehr sich jaa??
-
Ich bin sicher dötä aber chan leider erscht am Sunntig da ich bis am samstag i dä Skiferien bin aber es langed wenigstens no zum gah
-
Yezir, wie jedes Jahr.... fällt wohl auf Sonntag.
the place to be : )
-
i bin au derte aber vermuetli am sunntig weg de fründin und als motoscout24 programmierer isch es eigentli sowieso es MUSS
-
cha mer öper 2-4 gratisitritt organisiere?
-
chönt au no eine bruche. Susch verzichti halt uf d swissmoto und gange defür sobalds warm isch zum nächschte Yami und Apriliahändler. Wett eineweg v.a. d RSV4 und die neu BigBang R1 probefahre.
no viellicht luege, was BMW für es Superbike zämegschueschtered het aber das wärs denn scho.
-
I be am donnschtig obe det! Has gern wenns ned so vell lüüt het...
Müend mol no go die E-bikes usprobiere...hehe
-
War heute an der Swissmoto!
Bin bin ich blind gewesen oder hab ich keine Aprilia, Benelli, Bimota und (vorallem) Yamaha gesehen!? Wo bitte waren die? Skandal!
Sonst wars eigentlich noch ganz geil!
-
Zitat
Original von Jazzmonster
War heute an der Swissmoto!Bin bin ich blind gewesen oder hab ich keine Aprilia, Benelli, Bimota und (vorallem) Yamaha gesehen!? Wo bitte waren die? Skandal!
Sonst wars eigentlich noch ganz geil!
Yamaha war noch nie da...vor einer Woche hatten die in Sursee ihre eigene Ego-Ausstellung.
Aprilia hat einen neuen Importeur, wenn ich mich nicht täusche. Auch die Internetseite ist da noch nicht mal bereit...
Benelli und Bimota weiss ich auch nicht...
-
Zitat
Original von Fitouuu
Benelli und Bimota weiss ich auch nicht...
Finanzkrise?
-