Was zu lachen!!

• Peak
    Nähmt mi au wunder was diä denkt :grinning_squinting_face:

Däi dä Wohnig, sind au chranki Siächä.
    Burnout im Schlafzimmer :grinning_squinting_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Burnout e de wonig. ech weiss, was ech mache werde, wenni de vermitere ond nochbere ergere wet. dä gommigstank brengsch worschindli nie me zor wonig us.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Han vorher gad GTA Vice City gamet, döte chasch so sache ja au mache. Hett nöd dänkt das das Game so realitätsnöch isch *g*.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Da game het i au gern, döt chasch doch machä wad wotsch, umärasä, schlägerä etc :grinning_squinting_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Biker Boy
    Am beschtä grad überfahrä dä wixer!

Dito! ! ! ! X(X(X(

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von pseudOnat

Dito! ! ! ! X(X(X(

Dito!!!!!

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• :lol: :lol: :lol: :lol: Ich han mich grad mal wider so richtig weggschmisse bi dem Video:

Laufband

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• :rofl: :rofl: :rofl: nei dä isch ja absolut dhöchi.... mini ouge hei grad afa träne woni mir dä ha inezoge.... wird vu mal zu mal witziger.... :grinning_squinting_face: eifach göttlech da siech