hey zäme! weiblein stellt sich vor:

• So da bini:) Han denkt stell mich eu bekanntschaftsschlüüssenderwiis mal vor: :smiling_face_with_horns: Ja, ich bin wiiblich und ja, Töfffahre isch mis läbe! Mich interessiert alles was mit Töff z tue het und da ich neu bin i dem Forum, will ich a dere Stell grad gwundrig fröge obs no anderi Motoweibchen git uf dem Erdball ??:top2: ?? (Goldwingers zellet denn nöd :winking_face: )
    Ich bin 21 und chume vom linke Züriseeufer.Und töffahre tueni sit ich dörf und chan. Am liebschte Enduros..Zu mim Arsenal hend ghört: Husqvarna SM125, KTM 250-er 2-takt jg.1987, Kawasaki KFX700, Honda Monnier 400R, Honda HM125, Honda XR500R.
    Im Summer gahts mitem Schatz born to be wild-mässig uf Italie chans chum erwarte.

Freu mich chli mit eu z pläuderle, also fröget wenner frage hend! Und Mädels meldet eu!Cheers Mischi

• Es geht secher no meh Fraue wo Töff fahred.

Willkomme im Forum.

Ond Italie esch vermuetli au bi eus agseid das Johr, mol weder. :winking_face:

• He Hoi:) Ja gell! ich weis nöd wieso aber gsehn villicht 1 mal im Jahr e Frau ufme Töff...isch chli doof.
    Klar mit de Buddys go tüürli mache isch mega, aber immer die einzig frau ufem Sattel z sii isch mengisch doch echli schad.
    Ou ja bin scho fliissig am Italienisch üebe : Dove il cabinetto? (e Essenzielli Frag fürs andere Gschlecht unterwegs;) )

• jäjo get scho 2,3 fraue wo töff fahred aber ebe send halt wörkli rächt wenig!

wie dem auch sei, @ motomischi, herzlich wilkomme be eus ond ich werde vellecht de sommer au no of italie oder emu secher is tessin es paar täg go!

au der gueti fahrt ond vellecht gehts jo paar forumtüürli das johr wo de eint oder ander werd debi sie!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Au vo mir es Sali und findi guet das die da anä veriert häsch und es git doch einigi Frauä wo Töfffahred käne selber einigi aber isch wie scho mini Vorredner gseit händ scho Minderheit und mir isch es egal ob mändlein oder weiblein haupsach en rechtä Töfffahrer und nöd nur vo die hei bis zum MC Donalds :mad:

KTM 1290 ON ROAD

• au es sali vo mir..:-) viel spass bi eus im forum =)

DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:

Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand: