Neu Lackiert in der CH

• ey sali

ich erkenn die farb ned ganz hets en blaue schimmer oder liecht silber

wel wens en blaue hetti währis perlblau aber das wüssed die meischte ned..

aber of de pix gsehts us wie liecht silber odr??

AH Ja was het das koschtet?

grz

Einmal editiert, zuletzt von schwegi (18. Januar 2009 14:38)

• aso 500 für was genau? mit abshcliefe und allem odr hesch selber abgschliffe?

DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:

Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

• also ich han teili alles selber gschliffe so häts mi 500.- koschtet ich dänke muesch scho mit 600-700.- rächne wenns nid selber willsch schliffe.

• easy ja min lackierer hetti ebe 300 wele für de tank elei.. weisch ich wett ebe eich kleber weghaa vom tank aber isch we immer drüberlackiert.. chamme eich zviel abschliefe vo hand? we fest mommer abschliefe.. mit welem schliefpapier?

DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:

Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

• sali beast

also 400er schlifpapier esch ned schlecht
    nemmsch zerscht 400 zum de lack wegneh falls es der zu langsam gat nemm 220er denn 400 wel muesch dir chratzer wod machsch möglichst fin mache.

denn wend logos afasch aschlife chasch si evtl metere klinge abschabbe schüscht mal no met em fön chli heiss mache.

am schluss wen de tank relatif ebbe esch nemmsch 600 oder 800er nassschlifpapier das leisch 2-3 min i wasser i und den rublisch de tank nomol ordentli ab emmer weder spapier nass mache gat au guet denn.

den suber met nitroverdünner putze und denn zum lakierer geh.

no zo obe:

ich fend de pris no kuul 500.- aber wend gar nüt wetsch mache lanet der 600.- ned
    wels lakiere gat 15min reini arbets zit de rescht ca 30min tröchne.farb esch 1dl 10.- im schnitt. töff ca 1.4l also 140.- lack und ja 360.- arbet was den minere meinig na weder krass esch.. aber so esch es halt
    ich meine die müend au dkammere heize und den liecht und pistole putze und zerscht mal de platz ha usw.

also 500.- vol easy ganze töff 1500-2000 ga au.

also beast du wersch merke nur für de fucking tank schön schliffe het huere rundige denne das machts müehsam wersch uh lang ha wenns schön machsch ca 1-1.5h also fachma 5teili a ca 1std=500.- farb140.-

ah ja de lack hanni vergesse.. esch 80.- uf de liter

man was rechne ich das vor esch au glich

ebbe 400 er wensch schneller wetsch 220 denn 400 und denn 600-800 nass

putze und bringe.

cyaaaaaa

• schwegi du häsch so zimlich rächt.
    die verfluechte chläber am tank die sind fascht ufem bläch,
    ich has mitere chline schliffmaschine gmacht zerscht 240 nacher 400 bis mer de lackierer gseit hät dasses mit dere scotsch schliffwulle vo de migros au gange wär nur halt nid so lang am schliffe bisch muesch ja nur araue so das grundierig chläbed

jedem sein ding......

@ MikeRR
    schneeits bei euch nicht?:lol:

• Schönschön!! Wann fahren wir denn aus? :smiling_face:
    In ein paar Wochen wirds wieder richtig angenehm.