Hoi zämme
Ich han e Frog. ICh han jo letztens min Suzuki kauft, bis Summer wird ich mir worschinlich no en R1 zuelege oder en Gixxer, aber Design überzüügt mi momentan überhaupt nit mit 2 Uspüff.. Abr das isch au egal.
Ich han jetzt au sehr vili Videos gse von Supermotard Videos und es gseht so us, als würds huere Spass mache. Au suscht die won ich uff der Stross gse han, sind au zimli schnell unterwegs gse bzw eigentlich glich schnell wie en SPortler und es het eifach mega stylisch usgse.
Uff jede Fall het s mi packt und ich überleg mir als 2. Töff odr eventuell villicht ganz uf Motard umzstiege....
1. Was meinet ihr dazue?
2. Und do git s so vili Marke, ich han vili Tests glese, vo Suzuki, KTM, Yamaha, Husa, Husq und und und. Aber ich han kei Ahnig was guet isch usw.
Uff jede Fall wäär mi Wunsch scho, en zimlich kompromisslose Motard z hole wo es denn eifach nur um Fun und Gschwindigkeit goht. Ich bruch s nit irgendwie damit ich denn mit em Töff gang go schaffe odr eso. Uff jede Fall sött s lang halte, bzw ich will nit jedes Wuchenend i de Garage verbringe
Und Technik sött au uff eme guete Stand si usw. Wie gseit kenn mi do gar nit us, was i khört ha isch eifach dass KTM do zimli rockt, Husa kompromisslos abr Haltbarkeit isch anschinend nit eso guet.
Und was isch z empfehle? Ich würd scho gern en Occasion hole, was sött me do druff achte? Wieviel KM döff s max ha? Isch es besser en neue z hole? Sind ebe scho zimli tüür han i gse, fascht so tüür wie neui 600er
Ihr döffet euch gern Ziit ne und au chi länger schribe, bi über jede Schribe dankbar.
PS: Suechi scho benützt, han nüt gfunde