Supermotard - nur welche?

  • Hoi zämme

    Ich han e Frog. ICh han jo letztens min Suzuki kauft, bis Summer wird ich mir worschinlich no en R1 zuelege oder en Gixxer, aber Design überzüügt mi momentan überhaupt nit mit 2 Uspüff.. Abr das isch au egal.

    Ich han jetzt au sehr vili Videos gse von Supermotard Videos und es gseht so us, als würds huere Spass mache. Au suscht die won ich uff der Stross gse han, sind au zimli schnell unterwegs gse bzw eigentlich glich schnell wie en SPortler und es het eifach mega stylisch usgse.

    Uff jede Fall het s mi packt und ich überleg mir als 2. Töff odr eventuell villicht ganz uf Motard umzstiege....

    1. Was meinet ihr dazue?

    2. Und do git s so vili Marke, ich han vili Tests glese, vo Suzuki, KTM, Yamaha, Husa, Husq und und und. Aber ich han kei Ahnig was guet isch usw.

    Uff jede Fall wäär mi Wunsch scho, en zimlich kompromisslose Motard z hole wo es denn eifach nur um Fun und Gschwindigkeit goht. Ich bruch s nit irgendwie damit ich denn mit em Töff gang go schaffe odr eso. Uff jede Fall sött s lang halte, bzw ich will nit jedes Wuchenend i de Garage verbringe :grinning_squinting_face:

    Und Technik sött au uff eme guete Stand si usw. Wie gseit kenn mi do gar nit us, was i khört ha isch eifach dass KTM do zimli rockt, Husa kompromisslos abr Haltbarkeit isch anschinend nit eso guet.

    Und was isch z empfehle? Ich würd scho gern en Occasion hole, was sött me do druff achte? Wieviel KM döff s max ha? Isch es besser en neue z hole? Sind ebe scho zimli tüür han i gse, fascht so tüür wie neui 600er :wand:

    Ihr döffet euch gern Ziit ne und au chi länger schribe, bi über jede Schribe dankbar.

    PS: Suechi scho benützt, han nüt gfunde

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • also wenns extrem derf sii chan der die drü empfehle:

    -Aprilia SVX550
    -Husqvarna 510R
    -550er (oder isch es 510er) Husaberg.

    die mt meh hubrum (also 650er oder wie's alli heissed) sind meischtens die weniger kompromisslose.

    also die drü bini scho gfahre und das sind echt super agressivi racingmaschine. Bsunders d husqvarna het mer saumässig viel Spass gmacht. isch glaubs so um die 112kg liecht (also so guet wie nüt) und het fasch 70PS. Gaht emal brutal ab. Wenni Geld und platz hett würdi die sit der Probefahrt i de Garag stah :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
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    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Abr isch das ungwöhnlich dass me vo Supersportler uff Motard umstiegt? Wenn ich das Geld hätt, würd i scho grad 2 neui Maschine hole, abr wie gseit, das kann i mir denn fascht nümme leischte.

    Wege dem, abr sind die Husabergs wirklich eso schlimm was me eso verzellt? Bi de Google Suechi han i nur schlechtes glese bzw die Töffs sind nit schlecht, kompromisslos wie ich das will, au susch stimmt alles. Abr schins goht au immer irgendwie öbbis kaputt. Das wär scho huere wichtig......

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Abr isch das ungwöhnlich dass me vo Supersportler uff Motard umstiegt? .

    Scheiss drauf öbs ungwöhnlich isch oder nöd. Wennd e SuMo willsch und der eini leischte chasch, denn chauf der eini.
    SuMos sind uf öffentliche Strasse erschtens vernünftiger und zweitens in aller Allgemeinheit schnäller.

    Ich wür trotzdem nöd uf mini Gixxer verzichte :grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • solang nur uf de strass fahrsch, würd i luege, dass gnueg hubrum hesch. will mit ere 450er (sind die wo im allgemeine ränne gfahre werded demit) gaht der uf ere grade eifach mal de schnuuf uus (au wenn de yam660 wird schriibe, dass au mit ere 350er problemlos z'schnell chasch fahre ;)). also min 525 exc oder so.
    denn chasch na uf d'wartigsintervall luege, e husaberg wott glaub all 1500km nöis öl. und es argumänt isch na, ob überhaupt legal chasch offe umefahre und ob das für dich es kriterium isch....

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio (17. Januar 2009 09:50)

  • ja aber die meischte vo dene extrem SuMo's sind us lärm und abgastechnische Gründ nume mit so um die 6KW zueglah...also voll lächerlich

    Die einzige wod glaubs würli offe fahre derfsch sind LC4 Modell vo KTM aber die ghöred denn wiederum nüd zu de extreme sorte wo du suechsch.

    D Husqvarna 510R isch wenigstens mit 22KW itreit. Das heisst es fallt nüd soooo brutal uf, wenn sie offe isch im verglich zunere Husaberg wo eigentli nur so 10PS derft hah aber in würklichkeit 70 het :face_with_rolling_eyes:

    Trotzdem fahrt kei einzigi SuMo würkli drosslet ume....

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  • SuMo isch schomal nöd schlächt... :smiling_face:

    Je nach dem wasd wotsch muesch dr halt en andere Töff sueche...

    Di Husky 450 / 510er sind rächt kompromisslos (chasch au mal schön ufs gas ga...), aber wie de DonBosco gschribe hät gits die nöd offe sondern je nach Baujahr mit 11.5kw, die neue glaubs mit 22 kw und die vor Baujahr 2005 chasch sogar glaubs legal offe fahre...

    E anderi möglichkeit wo öppe i di glich sparte gaht wär d Husaberg. Die sind nachli kompromissloser als d Husky (eigentlich halt denkt für Renne...). Luegsch am beschte mal ume. Die neu als Sumo umbau isch halt sauteuer...


    Oder du chaufsch dr sowas wie d 690er SMC wo rächt schuuub hät, eigentlich nöd so krass schwer isch, aber doch legal offe chasch fahre und nöd sooo wartigsintensiv isch...

    Gruess

  • Oje, das han i jetzt gar nit gwüsst, dass me die gar nit döff offe fahre :wand: :b�se:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • also s'beschte wär sicher mol wennd so es ding mol wördsch miete oder so ond denn mol chli gosch go fahre! klar hend si en riise schuub zom teil ond sind au wörklech schnell! aber es git au no anderi kriterie ossert das, zom biispeel öb der d'sitzposition of somene bock gfallt ond au ob di met em doch chli andere fahrstil chasch afrönde....

    aber wenns der passt, denn esches sicher easy! also i finde eigentlech d'ktm 690 smc recht geil! die het gnueg leischtig ond esch recht wartigsarm....ond het au no en humane tankgrössi wod ned noch 80km scho weder muesch en tankstell sueche....:D

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Aprilia Dorsoduro hesch der au scho agluegt?

    isch es schöns töffli, aber isch definitiv en TOURER und KEI SuMo

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  • Wenn einer nicht weiss, dass eine Sportenduro (zumindest in der Regel) wegen Abas- und Lärmvorschriften nur stark gedrosselt zugelassen ist, dann muss ich stark davon ausgehen, dass man sich nicht mal annähernd mit dem Thema auseinandergesetzt hat - also bitte Suchfunktion und sonstige Internetberichte bemühen. Dazu sollte bekannt sein, dass eine Sportenduro nie für den öffentlichen Strasseneinsatz vorgesehen war (sind reine Sportgeräte, Service so etwa alle 500 Kilometer und Motorlebensdauer um die 10'000 Kilometer - ich kenne Leute welche die Motoren nach schon 2'000 Kilometer im Sporteinsatz gehimmelt haben). Die Dinger haben nur aus Versicherungsgründen (und weil es das Reglement so vorschreibt) eine Zulassung - das die in Rennen eingesetzten Versionen nie und nimmer wirklich strassentauglich weil natürlich die Limieten der Rennklasse voll ausgeschöpft werden.

    Der Hubraum bei voll strassentauglich zugelassenenen Supermotos liegt immer über 600ccm (einzige Ausnahme: die DRZ 400 SM) und je nach Hersteller liegen die Serviceintervalle um 5'000 Kilometer, wobei die Serviceintervalle im (Amateur/Plausch-) Renneinsatz meist verkürzt und im reinen Touringbetrieb auch schon mal verlängert werden können.

    Relativ günstig und oft gefahren sind die Lc4 Supermotos (wer es lieber mag, kann es auch mal mit der Duke versuchen), noch relativ teuer und eher selten Occasion zu bekommen sind die ganz neuen 690er Lc4 Versionen. Fahrwerk und Motor sind bei der 690er eine ganz andere Liga (na ja, Optik auch - aber auch hier kann man sich ja mal die Duke anschauen, wenn man die Ofenrohren-Auspuffe nicht mag). Alternativen welche mit vernünftiger Leistung zugelassen sind gibt es wenige, eine davon wäre noch die X-Moto von BMW (mit 650er GS-Motor) - im Motorrad gab es mal einen Vergleich der neusten Kreationen (Hefte lassen sich nachbestellen).

    Während mir der 690er KTM nicht so gefallen hat (muss man zu viel drehen nach meinem Geschmack, ist somit kaum wirklich Alltagstauglich), hat die BMW ein zu softes Fahrwerk für die harte Sitzbank (lässt sich aber einfacher ändern als die Leistungsempfaltung von KTM). Husqvarna und Husaberg konnte ich leider nicht testen, sind aber auch beide für viel Leistung und wenig Gewicht bekannt (welche Versionen offen zugelassen sind, kann einem der Händler verraten).

    Die DRZ 400 SM ist ein Mopped für fast alles (sehr handlich und wendig), mit kleineren Umbauen lässt sich da Teil auch als Enduro im Gelände einsetzen. Aber: 400ccm bleiben weniger als 660 (bei der 690er KTM) was sich im Drehmoment stark bemerkbar macht - und weil der DRZ-Motor nicht ausgequetscht wird (bescheidene 38 PS, eine 450er YZ hat im Gegensatz beispielsweise 56) fehlt es an Leistung. Wenn Leistung fehlt, dann sind Basteleien nicht weit - und Investitionen in andere Vergaser, Endtöpfe usw. treiben den Preis dann schnell wieder in die Regionen der 650er Klasse (zudem natürlich illegal, aber das ist wieder eine andere Geschichte).

    Für den Preis bekommt man bei der 400er Suzuki am meisten fürs Geld (Neupreis knapp 8'000), die 690er KTM hat ein hervorragendes Fahrwerk und die höchste legale Leistung eines zugelassenen 1-Zylinders, zudem ist die Anti-Hopping-Kupplung super und der Motor gilt allgemein als ausgereift (zudem munkelt man schon lange, dass die Serviceintervalle verlänger werden sollen). Die alten Lc4 Agregate haben die bekannten Schwächen (Lagerschäden und Vibrationen), sind aber zu vernünftigen Preisen zu bekommen und sind weitgehend Alltagstauglich (inklusive Gepäcksysteme und die Möglichkeit grosse Tanks nachzurüsten). Als reine Racinggeräte lassen sich alle aufbauen, wobei die Suzuki den Vorteil hat in der 400er Klasse zu starten (allerdings den Nachteil, dass gegenüber den neusten 450ern einiges an Leistung fehlt - dafür die Serviceintervalle rund 10x länger sind).

    Marc
    überarbeitet, da anscheinend Proble bei der Fomatierung bestanden :face_with_rolling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Yam660 (19. Januar 2009 11:56)

  • isch eigentlich ganz eifach.. wenn du inere gegend wohnsch wo innerhalb vo ~10min i de berge bisch und kurverichi strecke vorhande sind wos au ned vill vercher het denn chauf dir irgendwas im berich vonere ktm oder husaberg mit 450ccm bis 600cm. es git wohl nüt spassigers als das!!! dazue ghört au dass du alli 100km tanke muesch und wohl niä länger als 1h unterwegs wirsch si... ussert du stasch uf hämoride :mad:

    wenn das ned de fall isch und du lieber uf passstrasse à la grimsel, furka, etc.. fahrsch, denn macht en sportler sicher meh spass.

    aber binere sumo muesch halt au selber chli schrube und chlineri service mache. lernt mer aber no schnell und es macht ja au spass (kein verglich zu de sportler, da isch alles massiv ufwendiger und brucht dütlich me know-how).

    es chunt halt immer chli uf gegend drufa wo du fahrsch, öb d'Polizei schwirig tuet oder ned. Ich bin vili jahr ohni es einzigs problem umegfahre... (züri oberland) hauptsach es spiegeli am lenker und gnueg profiltüfi... :grinning_squinting_face:

    und ja, ich wür mir sofort wieder en 450er zuetue.. das isch nach all mine sumos woni gha han eifach s'geilste gsi... :grinning_squinting_face:

  • All 100km tanke isch natürli zimlich kacke, i miesst scho e Stück fahre, das heisst uff em Weg minimum eimol tanke :ugly:

    Uff jede Fall han ich mi e chli informiert, au wege Leischtig usw. Was ich mir no frog isch, uff de KTM.ch Sitte werde jo alli Supermotards mit volli Leischtig abote. Isch das nur bi de KTM s eso ?

    Was meinet ihr zu de neui Modell vo KTM? Das Problem isch eifach, obwohl i jetzt mittlerwil überzügt bin, dass Huskys oder Husas sicher kompromissloser sind, allerdings illegal wott i au nit damit umefahre. Ich denke KTM bietet eifach alles in einem und me ka damit sicher au Spass ha. Die folgendi Modell hen mi zumindescht uff em Papier überzügt abr au Designmässig.

    -690 SMC (139 KG)
    -450 SMR (111 KG)

    Ab em grössere Hubraum sind alli eigentlich z schwer, so um die 190KG. Ich wird mol versueche beidi mol Probe z fahre und denn liege mir.

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