Ausweisentzug - Probezeitverlängerung

• Chlini frag:
    Verlängeret sich d probeziit ( s gschenkte A unbeschränkt) wo eigentlich 2 Jahr wer uf 3 jahr wemmer en uswisentzug het/gha het oder nöd?

Bin im moment fuessgänger und frög mich öb ich mir s nächscht jahr d street triple chan (offe) zuetue...
    :face_with_rolling_eyes:

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• Zitat

Original von JtC
    Chlini frag:
    Verlängeret sich d probeziit ( s gschenkte A unbeschränkt) wo eigentlich 2 Jahr wer uf 3 jahr wemmer en uswisentzug het/gha het oder nöd?

Bin im moment fuessgänger und frög mich öb ich mir s nächscht jahr d street triple chan (offe) zuetue...
    :face_with_rolling_eyes:

geteiltes leid, ich ben au fuessgänger sed 2 woche :/! muess no wiiter 10 woche also fuessgänger öberstoh!

i hami s gliche ebe au gfrogt, d.h. öb eifach die 3 mönet länger muesch warte besd en offe chasch fahre oder öb nomol muesch en prüefig mache oder wie au emmer ... wär voll shit wenn die 2 johr nomol vo vore wörde afoh!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Nach eme Uswiisentzug mues mer nomal 2 Jahr warte bis mer därf offe fahre.

Aber mer chans ja trotzdem probiere und am StVa uf de ursprünglich termin de Atrag für A unbeschränkt schicke. S schlimmscht wo chan passiere isch dass es nei säged.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• ... susch chani immer na mit de flinte 90 verbi gah :hmpf:
    das wür mi deftig aschisse... stell aber am 21.8. ganz sicher atrag für s "A"
    merci.

• î durchus ned ernscht gmeint, werdendi rechtsverdreiher chönd sich vorstrafe ned leischte - die lüt ufm strasseverkehrsamt hend nüt mit positivem strasseverkehrsrecht ztue, s isch sicher ned dere ihre fehler wenn ich überen stopp use roll.
    Nur falls ironie da falsch verstande wird. :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von JtC
    î durchus ned ernscht gmeint, werdendi rechtsverdreiher chönd sich vorstrafe ned leischte - die lüt ufm strasseverkehrsamt hend nüt mit positivem strasseverkehrsrecht ztue, s isch sicher ned dere ihre fehler wenn ich überen stopp use roll.
    Nur falls ironie da falsch verstande wird. :face_with_rolling_eyes:

Werdende Rechtsverdreher weiss aber nicht was im blüht :grinning_face_with_smiling_eyes: Also Dich engagiere ich nie für Auto/Motorrad Sachen :face_with_tongue:

• jo demfall werdis denn au mol probiere de A-uswis em juni 2010 z becho! han d prüefig ersch voreme halbe johr gmacht aber ebe es halbs johr esch es halbs johr woni ned no zuesätzlich wott abwarte ...!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Also ich ha das ganze au scho duregmacht...die 2 Jahr fanget wider vo vorne ah, sobald de Blätz wieder hesch...isch bi mir au so gsi,oder besser gseit isches immer no.Das mit em Atrag stelle trotz Uswiesentzug chönder vergässe,hani au probiert...no chance...isch e voll beschisseni Regle mit dene2 Jahr,aber da gits nüt dra zrüttle...

• für öpis gits plombierti bellas... hett nur ned denkt dasi bald in gnuss vo allne töff chum. musimi halt gedulde, isch au so schnell gnueg. :grinning_squinting_face:

• Chasches probiere und eifach mal abschicke.... bi mir hets fascht klapped, sie henden scho welle uf d`Poscht tuä, da hets denn glich na eine gmerkt.
    Ich han s`Glück das ich grad 25gi worde bin und so hald namal d`Prüäfig mache mus zum offe umefare.
    Aber susch blibt der nüt anders übrig als witeri 2 jahr kaschtriert umefare....

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• ja aber wieso schnellers fahre? wenn en teil so scho z schnell send?

@ts du besch au chlei sälber gschuld. mer händ zäme agfange und du hesch d prüefig nie gmacht susch hedsch dis a + scho lang, aso i has sit echli meh alseme jahr.

aber s beste wo üch cha passiere esch dases bem umschriebe ned merket, aber i wör so 2 oder 3 mönet länger warte, well wener dert am stichtag uftauched esches fasch chlei uffällig und de luegets secher gnauer. esch nume mis gfühl waser mached müender sälber wüsse.

mfg charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...