... und tschüss!
-
Idefix -
21. November 2008 14:31
-
-
Zitat
Original von SERVER
locker näh -
All: Es isch no amüsant zum zuelose.
Neus Design bringt ned viel, d biiträg müessted sich ändere. Es wird nur no offtopic / "scheisse han uswiisentzug wäge..." / oder über irgendwelchi Träffe gschribe. und das isch i mine auge KEIS töff-forum, oder zumindest ned das, was ich mier drunder vorstelle. Es gid nie bringt über technik ( meine jetzt ned "oh neui R1 mit neuem ton" oder ESD- montiere). das findi eifach schad, es gid viel zwenig kompetänti/ aktivi lüüt da inne wo eim chönd hälfe bi Frage über d technik oder rennstrecki.
Han zwar nie viel gschribe, aber wirdes ab jetzt gar nümme mache. also viel spass midem neue Layout...
junior
-
also das met em neue layout gsehni au ned i! i dänke das esch vell z vell ufwand för nüt!
ich ben absolut z frede met em design ond brücht vo dem her gseh kes neus layout! es neus layout wörd genau nüüt brenge (was d threads/posts abelangt)
was wörkli s problem esch send d user! d user wo ebe nömme gross intressanti biträg schribe etc.!
ond d admins send jo ned för gueti threads zueständig, d.h. d admins trefft secher ke schold das s forum bachab goht!
-
ey, es isch winter, dusse isches um die 0 Grad, wiso sött mr ines töff forum ineschribe?!?
Im früelig denn wieder!
-
Allso ich bin jetzt da 2 Jahr däbi und ich muss sàgä was wänder es Töff-Forum mit Rotä Lämpli und wos Blinkt und Glizert dadurch werded biträg nöd besser!!!
Und die wo Wänd gha die sölled gha wer nöd hinter em Forum cha sta au wens nöd so lauft wimer sich das vorstellt. die bringed ja au nöd vil usert ä kritik amä Bitrag wo dän wieder däzuä verhilft das wieder usartet. Ich schriebä au nöd so vile Liesä aber viel mit wil ich schriebä nur weni chan öpis chan biträgä wo au Sinn macht wil Schrottschrieber häts ja gnuäg.
Und für die wo neu chömed chasch ja am afang nöd scho en >Roman schriebä zur begrüssig und wenn ja einigi gschribä händ dän isch es ja mit es Paar Wort gseit das mer sich freut über es Neus mitglied.
Woni voll chan zuä stimmä isch das Roller und 50ccm da inä nüd suchä hand wil die ja uf emerä anderä Level sind und au binerä Usfahrt nöd mit chönd .Allso Anders örtli vo au nur dieä sind isch eifacher für beidi Sitä!
Betrieber vo därä Sitä sind I.O. es isch sicher wünschenswert das sie meh schriebed, aber das wird vo allne Verlangt ( au vo mir) den mir sind al für das Forum verantwortlich jedä mit sim Bitrag .
Forums Reglä wäred sind sicher nöd schlecht wil es git gwüssi sachä wo sich mit Reglä vereifached zum Bispiel usfahrtä, Träffä, Kritik etc. wil dän währi zum Beispiel klar bis wänn änderigä a Usfahrtä zulässig sind ( Ausgenommen wirklich scheiss wetter nöd nur no kei Sunnä).
Allso zum schluss sägi numä ich blibä Däbi will es hät doch lässigi Lüt da inä wos au spass macht öpis zmachä und vergässed nöd mir sind nöd alles Studenten oder Singels etc. Jedä muss schaffä und hät Familie und da isch es ganz klar das nöd immer jedä glich vile zit zu verfügig hät aber wenn al sich achli am Riemä rissäd und es 5i mal grad si lönd chömmers glat und luschtig miteinander ha.Marcel
-
Forumsregle isch zum Bispil öpis wo am due isch und nöchstens wird cho...
-