Bike-Gallery

• Zitat

Original von Spike
    Genau so wird nöd ga, will das isch keis Forum vo Woltlab.

hed jo au niemer gsid, dass es genau so si mues. esch nor e vorschlag.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Aalso, ich probieres mal mit de gliche Gallerie wies au im Youngbiker.de-Forum brucht händ. Seg anschinend en chline Uufwand die iizboue......mal luege ob das stimmt ^^.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• kei Angscht es sich nöd vergässe

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Wämmer au hoffe :baby:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• MERCI. Das esch voll de hammer. Super. Danke. *thumb* *thumb* *thumb* :mosh: :mosh: :mosh: :wazzup: :wazzup: :wazzup: :cheers: :cheers: :cheers: :boaa: :boaa: :boaa:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Hoffe es klappet so wies isch.
    Mal luege wie übersichtlich dases no isch wenns me binder git.

• Also bi mir chunt e huere Zilete Fehlermeldige bevor d Gallerie chnt, bi öich nid? :confused_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Screenshot

Komisch, im IE gats aber im Konqueror nid :confused_face: Si doch PHP-Fehler die werde ja eigetlech vom server generiert!

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)