Wärs ächt mögli, dass mer en bikegallery mache chönt, wo jede es pic vo sim bike chönt ine stelle?
Bike-Gallery
-
-
yeah, kuhli idee!
aber ohni jeglichi kommentar und bla dezue wär gediege, eifach e tread wo nur bikebilder chönd igfüegt werde. -
-
Zitat
Original von R A Z O R
aber ohni jeglichi kommentar und bla dezue wär gediege, eifach e tread wo nur bikebilder chönd igfüegt werde.Genau. sost meint jede, er mües zo jeder maschene sin sänf deze gä. aber eigentlech gods be dere idee nor drom, dass mer cha luege was die andere so fahred. so es paar belder pro nase wär doch e möglechkeit.
-
Es git da 2Möglichkeite:
Entweder e feschti Galerie iirichte womer Bilder chan uelade, das brucht aber fill Ziit und Speicherplatz, gset defür schön uus und mer chans länger bruche.
Oder eifach en Thread im Bilderforum wo nume Bilder dri postet werded (allfäligi Kommentär werded glöscht), das gaht schnäll, kei Uufwand für mich defür nüt für dEwigkeit. -
ech wär eher för die ewig lösig. falls du dä ganz ufwand of dech nä wörsch.
-
die zweit variante find i s`bescht.
nur wär no guet dassd imne biitrag bilder direkt chasch ifüege, so wie i anderen fore 1 bild pro biitrag. -
also i fänd di 1. lösig o besser..... wüll das isch u huere doof we me im thread e halb stund mues sueche bis me si maschien findt...... so hätt me grad e übersicht, und jedi maschine im blick!!! me chönnts ja so mache dass nume eis bild aazeigt wird, und weme druffklickt chami no di anderä aaluege....... so wie nes verzeichnis
-
Zitat
Original von Spike
Entweder e feschti Galerie iirichte womer Bilder chan uelade, das brucht aber fill Ziit und Speicherplatz, gset defür schön uus und mer chans länger bruche.[SIZE=3]VOTE [/SIZE] *thumb*
-
Also für Variante 1 müssti scho gröber was boue. Bzw zersch was sueche und dänn abändere, bin nöd so de hirsch in php und mysql ;).
@Razor: Bilder diräkt iifüege? Meinsch als Aahang? Das chasch nume im Wbboard v2.x, mir händ da v1.x ;).
-
-
-
WOW das die no louft....:auslach: ne nei i meine mini dt woni ha zum crosse die het ja jahrgang 84 !!!!! und da isch de cholbe scho fasch lüter als dr räschtlech lärm ;(8)
-
-
Zitat
Original von semmelreiter
WOW das die no louft....:auslach: ne nei i meine mini dt woni ha zum crosse die het ja jahrgang 84 !!!!! und da isch de cholbe scho fasch lüter als dr räschtlech lärm ;(8)Lauft wie die sau :wazzup: