Hilfe, bin ich chrank??!!

• Zitat

Original von Mercutio

und was no schlimmer isch: am 6i isch es früeh!

ganz eifach: am 6i am morge gönd nome bmw gs-fahrer met heizgriff ond anderi komischi lüüt go fahre, well de normal mönsch am morge am 6i am wocheend im bett liit ond pennt...usnahme send do settig wo müend schaffe...:D

• Also bi mir isch es au en langwiligi töffsaison gsi.. aber dasch nachwuchsbedingt gsi..

ha grad mal 6000 km herebracht, und jetzt chund de hammer!! ha immer no die gliche finke druff!!!!!!

Bi eh uf bewährig und da uf de strasse hets eifach zviel bulle ume! denn hani nid chöne is usland, weg mim sohnemann, also bini nu is gschäft und retour, das immer schön aständig, höchstens mal ufem hinderredli :face_with_rolling_eyes: und ha mer so nu 6000km uf de tacho gheizt.. und dasch für mich sehr wehnig für ei saison!!

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Weicheier!!! :face_with_tongue:
    Aso ech go normal nie go Töfffahre nome zom ine Beiz hocke. :winking_face:

@Mercutio....chonsch glich mol met im Sommer?? *liebguck*

PS: Ach ja...lieber en BMW GS (oder was do sösch no geht)... als gar keis 2 Rad met Motor. Ohni de Töff wör ech öbrigens am 6i am Morge a de Wocheänd au no schlofe.. :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von DeepZone
    @Mercutio....chonsch glich mol met im Sommer?? *liebguck*

Aha, erschti Anäherigsversüech :face_with_tongue:

Nebebi:

Am Morge am 6i goge Fahre find ich weich, isch ja no dunkel und de Arsch früürsch au für nüüt ab, de Finke hebed au ned richtig. Und ja sorry, mindestens ein Spuntebsuech ghört zunere Tagestour. Non Stop fahre isch erstens ned guet und 2. bringts nüüt, wirsch nur unkonzentriert.

I gange amel under de Wuche, denn hets kei Lüüt oder nume in Mass.

Gruess

2 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha (5. November 2008 22:21)

• Ech seg jo au ned grad am 6i am Morge.

Aber eifach ned erst am Sunntig am Nomitag am 1 losfahre, sondern schön bezite am 8-10 am Morge :winking_face:

• Zitat

Original von fist Alpha

Aha, erschti Anäherigsversüech :face_with_tongue:

*g*... er esch nätt ond gseht guet us :grinning_squinting_face: aber vel vel zgross! :face_with_tongue: (gnue Nättigkeite för Höt :grinning_squinting_face: )

Ähm Mercutio... fals ech de Töff schnell in Greff öberchome...send mer jo eigentli au ned grad die längsämste...glaub *g*

Also das met am 6-7ni am Morge....im Momänt fahr ech gar nöm, es esch Wenter!!
    Ond im Sommer esch es dorchus am 6si scho hell ond dStrosse send au ned chalt.
    Ond das met de Beiz stemmt scho..aber go jo ned am 7ni los ond hocke am halbi 8ti scho ine Beiz...ech ämu ned :winking_face: