Hilfe, bin ich chrank??!!

• es fallt mer ächt schwär, aber ich bin das jahr öpe 4mal go töff fahre und han max. 1000km gmacht...

und s`truurige isch gsi...es hät mer scho 1000mal meh spass gmacht als das Jahr... :ugly5:

händ ihr das au scho gha? vorallem die wo scho länger fahred??

leit sich das widr?

Cheers

• han au scho flaute gha. bi mir isch es denn so xii, dass mir de töff nüm genau das brocht hed, was ich xuecht ha.
    ha nur d'adventscher gha und die isch mer eifach irgendwenn z'schwär worde. isch en geile töff, aber eifach meh für wiiteri streckene. drum ha mer denn no d'SMC kauft. mit dere isch d'fiiraabigrundi wieder de hammer.
    was i wott säge, viellicht isch der de töff verleidet oder bruchsch generell es anders konzept... supermoto, chopper oderwasauimmer...

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• mach dir mal keinen stress...

ich hab letztes jahr gerade mal 600km auf dem töff gemacht. das kommt schonmal vor. vor 3 jahren bin ich fast 9tkm gefahren - dieses jahr knapp 1500.
    ist vollkommen normal...

Neuer Schutzengel gesucht - meiner ist nervlich am Ende...

• Ond mer gohts zor Ziit genau glich...
    Aber öpis wo secher au echli en Rolle spellt esch sWätter... Das Johr hets mech eifach donkt, esch es a de Wocheänd meistens ned so toll gsi. (Osser natürli det wo mer de Ferie gsi send *hmpf*)...

Ech ond de Peak händ eus jetzt för nögst Johr vorgno.. meh längeri Streckene zfahre..sprech am Morge am 6si los.. ond zObig am 8ti weder di Hei... 2-3 Stond esch eifach huerre wenig ond macht ergendwie ned wörkli Spass. Mol luege...jetzt esch jo zersch Schnee agseid :hmpf:

• Zitat

Original von Linkin
    es fallt mer ächt schwär, aber ich bin das jahr öpe 4mal go töff fahre und han max. 1000km gmacht...

und s`truurige isch gsi...es hät mer scho 1000mal meh spass gmacht als das Jahr... :ugly5:

händ ihr das au scho gha? vorallem die wo scho länger fahred??

leit sich das widr?

Cheers

für 1000.- chumi sie ga abhole :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Han ich no niä gha, fahrä scho 18 Jahr Töff und han jedes mal wenn dä Winter chunt scho nach 1 Monat dä Koller wil i nöd uf dä Töff chan klar früner hani 15000 - 20000km gmacht hüt langets pro Saison nur no für 8000- 12000 km das hät aber nur damit ztuä das mit Familie weniger zit häsch zum fahrä als vorher!!! Also ich bin und bliebä glaub Süchtig.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

KTM 1290 ON ROAD

• also chrank besch sicher ned...aber i denke scho dass es anders "konzept" wie scho de mercutio gschrebe het a dere "unloscht" öpis cha ändere...aber wasd ned söttsch mache esch ufhöre töfffahre, well denn fohts di denn aa riisig azschisse dassd nöm fahrsch...esch be mer momentan au grad so! :ugly5:

• also woni nor de töff gha han ond kes auto beni jede obe go töff fahre wenns ned grägnet het ond natürli ned z chalt gsi esch! sobaldi min charre kauft gha han beni scho es rächts stöck weniger onterwägs gsi met em töff ond woni mer de rx8 kauft han no weniger! i ben halt ebe au eine vo dene wo ewigs met de drosslette omefahrt ond ersch i 1,5 johr chani sie ufmache! wenn sie denn offe esch werdi äuä au weder fasch jedi sekonde i de freiziit met em töff onderwägs sie wells eifach grad weder öppis ganz anders esch!

dänke ebe get secher ziite wott weniger bock hesch of töff fahre vorallem ebe wie au d depp zone scho gschrebe het wenn s wätter ned ganz passt!

also linkin, weni dech wär wödi de töff ned verchauffe :grinning_squinting_face: hehe!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Linkin

hhhhmmmmm, a*sch :grinning_squinting_face::ugly:

Das isch ebe wenn mer mit so trendsportarte wie kite-surfing aafangt
    da hett mer plötzlich d'sinne vernebled und weiss nimme was würklich wichtig isch uf dere welt :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini

Das isch ebe wenn mer mit so trendsportarte wie kite-surfing aafangt
    da hett mer plötzlich d'sinne vernebled und weiss nimme was würklich wichtig isch uf dere welt :grinning_squinting_face:

da chöntsch na rächt ha....
    aber ebe, sit ich kite weissi widr was wichtig isch....:D