Ueberwintern des Motorrades

• Wir haben die Erfahrung gemacht, das einige Motorräder mit Einspritzsystem nach Trennung von der Stromversorgung, das Steuergerät nicht mehr funktioniert, wie es soll. Bei Autos ist das übrigens das gleiche.

• Ganz einfach kann man sagen: Die Batterie abklemmen bringt nichts, an eine Ladestation hängen und fertig, am besten eines mit Ladestanderhaltungs-Funktion. Darauf achten, das das Ladegerät diese Funktion besitzt, sonst kanns dumm kommen :mad:
    Ach ja laden sollte man die Batterien nicht in einem Zimmer.

3 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha (26. Oktober 2008 19:35)

• Genau das hani au, das chasch ahänke, ohni d Battrie useneh, es tuet vo selber ufhöre mit Uflade, und sobald d Batterie a Spannig verlüürt, ladets automatisch na.

• Zitat

Original von MikeRR
    Jup das hab ich auch - ist wirklich zu empfehlen - wir haben mittlerweile schon 3 davon zuhause. :face_with_tongue:

Kannste mir eins leihen ? :ugly:

• Zitat

Original von raiden.ch

Kannste mir eins leihen ? :ugly:

Chauf der doch eis :mad:

Die sind nümm so tüür und das chasch immer bruuche, gits jetzt um die 90 Stutz.

Gruess

• Ond vorallem cha mers au för sAuto bruche... ok brucht mer sälte... aber wenn den glich mol esch das Grät för Auto ond Töff zbruuche..

• Hmm ok 90.- god no.

Grad öbber en Link womer chönt bstelle :winking_face: ?

Was seli am beste mache weni kei Hauptständer han nor en Siite Ständer ?

• Zitat

Original von raiden.ch
    Hmm ok 90.- god no.

Grad öbber en Link womer chönt bstelle :winking_face: ?

Was seli am beste mache weni kei Hauptständer han nor en Siite Ständer ?

en racingständer chaufe...ganz eifach!

• was habt ihr alle mit diesen Ladegeräten?

Ha bi minere suzuki NIE d batterie abgnoh oder so komisches züüt gmacht...

Eifach guet pumpe, volltanke (nur bim Stahltank notwändig), fertig.

Bi eifach so gfahre, dasi jede früehlig ha müesse en Service mache und neui Reife chaufe. Hesch jo en BMW,sett jo no wartigsarmer si...