nun offiziell yamaha r1 2009

  • Zitat

    Original von DonBosco
    klar machts en soundunterschied. het ja bi youtube paar vid's druffe wo'd au de sound ghörsch. Mit originalalag tönts halt chli wie e zuegschnüerti GP-maschine aber mit aständigem topf isch das sicher hammer.

    mir gfallts emal :grinning_squinting_face:

    hilfe! besch chrank? bruuchsch medis? :winking_face:

    also de sound esch gar ned geil, tönt eifach vell z'höch ond eifach öberhaupt ned spannend oder so...en duc oder en sugi met yoshi oder so esch geil, aber doch ned das gewinsel do...:mad:

  • sound findi no cool... hebt sich vode bisherige japano 4-zylis ab.. und wird mitre geile Tuut sicher recht töne... bini mal gspannt...

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • da chauft mer sich doch lieber en occ. 1098 oder en RSV. Zyhlt glich viel wie für en neui R1, gsed GUET us und isch eh glich schnell uf de pischte. Chund nur uf de Fahrer drufah.

    4Zylinder töned scho guet midme andere endtopf, aber wenn en Duci mid richtigen Topf ahlasch, isches scho öpis anders...

  • Zitat

    Original von junior
    da chauft mer sich doch lieber en occ. 1098 oder en RSV. Zyhlt glich viel wie für en neui R1, gsed GUET us und isch eh glich schnell uf de pischte. Chund nur uf de Fahrer drufah.

    4Zylinder töned scho guet midme andere endtopf, aber wenn en Duci mid richtigen Topf ahlasch, isches scho öpis anders...

    rööööhr :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von junior
    und isch eh glich schnell uf de pischte. Chund nur uf de Fahrer drufah.

    naja da hend mer in anneau aber was anders müesse feschtstelle. Emal e 999 oder e RSV het absolut ke brot gege e 4zyl. japaner. die neue 1098 sind glaubs schneller gsi als em hypi sini 04er r1, aber geg em maini sini 08er oder au geg mini k5 hends in sache power ke brot gha.

    klar em lümmel sini R isch sicher nomal was anders aber standard 1098 chan leischtigstechnisch nüd mithalte mit em aktuelle japanzügs

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco

    naja da hend mer in anneau aber was anders müesse feschtstelle. Emal e 999 oder e RSV het absolut ke brot gege e 4zyl. japaner. die neue 1098 sind glaubs schneller gsi als em hypi sini 04er r1, aber geg em maini sini 08er oder au geg mini k5 hends in sache power ke brot gha.

    klar em lümmel sini R isch sicher nomal was anders aber standard 1098 chan leischtigstechnisch nüd mithalte mit em aktuelle japanzügs

    Bösci... do liihsch komplett falsch ... Ranglischte Mugello ...
    1. 1098S
    2. 1098
    3. Gix1k
    4. 1098S
    5. Gix1k
    ..
    ..
    ..
    12. erschti R1

    en Japser für Pischte zwäg mache isch au relativ ufwändig und tüür und AdR isch hine und vore ned representativ ... uf däm Kringeli gfindet sich vil so komischi Höbeler... so isch es uf jedefall bi üs gsii.

    und wenn's um Zahle goht ... dänn bin i gärn bereit mol 1:1 Tescht mache oder grad mol es Chart vomene Japser gseh ... do wirsch stuune :face_with_tongue:

  • han nume gseit, dass das d situation in sache power, sprich uf de gerade in anneau gsi isch.

    alles andere chönd mir eh nüd vergliche, da s fahrkönne oder nichtkönnen zu fescht variert.

    dass insgesamt e 1098S schneller als e seriegixxer isch glaubi der scho, well s fahrwerch sicher dütlich besser isch (hoffentli au bi dem priis)

    und zum en japser würkli rennfertig z mache muesch sicher grad nomal de chaufpriis a zuebehör inveschtiere. das stimmt scho. aber emal ich mues zersch no chli besser fahre lerne bis so sache chömed. aber falls i mi entschlüsse vorallem no uf de pischte z fahre wird sicher s fahrwerch s nächscht sii (aber zersch muesi geld finde)

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (14. September 2008 21:07)

  • Zitat

    Original von DonBosco
    han nume gseit, dass das d situation in sache power, sprich uf de gerade in anneau gsi isch.

    alles andere chönd mir eh nüd vergliche, da s fahrkönne oder nichtkönnen zu fescht variert.

    dass insgesamt e 1098S schneller als e seriegixxer isch glaubi der scho, well s fahrwerch sicher dütlich besser isch (hoffentli au bi dem priis)

    und zum en japser würkli rennfertig z mache muesch sicher grad nomal de chaufpriis a zuebehör inveschtiere. das stimmt scho. aber emal ich mues zersch no chli besser fahre lerne bis so sache chömed. aber falls i mi entschlüsse vorallem no uf de pischte z fahre wird sicher s fahrwerch s nächscht sii (aber zersch muesi geld finde)

    jo, chlötz sind au üsi prob. Pischte isch unändlich tüüre g'spass. aber nächscht johr, das einisch leischte, sött dinne ligge, dänn weisch wie's uusgsehd. Und s'wichtigschte ... en Instruktor isch debii, mit Videoanalyse.

  • ja das tönt nüd schlecht.

    aber mues jetzte mal luege, wie viel ich chan schaffe nebd em studium. vo dem hängts denn ab, öb nume nomal anneau oder halt chli wiiter weg drinne liit oder sogar beides

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • leistig isch ned alles: in Brünn isch eine midere uralte ZX-7R gsi und hed alli versaget bi de 600er...

    grade isch s einte, aber viel meh ziit holsch bim ahbrämse und kurve, drum isches relativ egal was für en sportler nimsch für uf d strecki.

    wäg: ned wüescht heisst ned = schön. und d yami isch definitiv eifach :hmpf:

  • Zitat

    Original von junior
    4Zylinder töned scho guet midme andere endtopf, aber wenn en Duci mid richtigen Topf ahlasch, isches scho öpis anders...

    Das sind eifahc wider die konservative 2-Topf fahrer :grinning_squinting_face: HAHA

    Ich finde die 2 Welte sind so extrem usenand, dass sich en verglich gar ned lohnt... Ich stoh sowohl als au... aber no vil wichtiger:

    Wer s richtige mache will nimmt sowieso de wäg zwüschedure und entscheidet sich für en Triple :winking_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • sodele...nochdem i denkt ha de ofe esch wörklech hässlech, hani mer doch d'müeh gmacht die R1 '09 mol chorz digital onder de nagel z'riisse ond si chli aständiger zmache (vom design her):

    et voilà...
    [Blockierte Grafik: http://img71.imageshack.us/img71/945/2009yzfr1colourblacknewjo5.jpg]

    das hani gmacht:

    - schiinwerfer vo de 08er
    - goldige streife of de siite (sött no "world champion 2008" drinne stoh, aber esch mer echt zvell ufwand gsi)
    - LED-blinker i de spiegel --> en eigekonstruktion
    - blinker hinde weg (send eigentlech denn im rückliecht)