nun offiziell yamaha r1 2009

  • so jetzt au uf de CH homepage.....

    r1 CH


    s'einzige wo mer super gfallt esch d'farbkombination vo schwarz/gold! de rest muess i live gseh weu of de pics fendi di nöi net so geil.....

  • Wow die gsed ja richtig italienisch us!

    Ein Meisterstück und Meilenstein der Geschichte des Motorraddesigns!

    :wand::wand:

    Was isch z erwarte gsi nochdem scho Honda, Kawa und Suzi ihri modell verhässlicht hend?

    Ich frage mich ernsthaft welere NICHT-RANDGRUPPE oder NICHT-MINDERHEIT s aktuelle japanische Design gfallt...

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • jup fend sie leider au ned so de hit! wenn alles guet lauft (gältmässig) holi mer i 1,7 johr en R1! ond eigentlich wotti jo en neui, denn wörds be mer s 2010ner modäll geh wenn die besser usgseht als 09ni ond schösch warti halt no ofs 2011er modäll oder ebe hol mer en occassion 07ner/08er!

    hoffe d 09ner gseht besser us en live als of dene bilder ....

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • i find eifach die liechter düendsi brual verhässliche gseht us wie glupschauge

    de rescht isch gar nöd soo schlimm

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben

    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von The_Watcher
    Wow die gsed ja richtig italienisch us!

    Ein Meisterstück und Meilenstein der Geschichte des Motorraddesigns!

    :wand::wand:

    Was isch z erwarte gsi nochdem scho Honda, Kawa und Suzi ihri modell verhässlicht hend?

    Ich frage mich ernsthaft welere NICHT-RANDGRUPPE oder NICHT-MINDERHEIT s aktuelle japanische Design gfallt...

    Also die neuscht Fireblade gfallt mer super, genau wie d'CB 1000 R ond die andere beide send au ned allzu schlächt. Aber die neu R1 esch eifach nome wüescht, vor allem scho die vellfach bemänglete Glupschauge. S'einzig coole dra esch dassi met denne Ouge no händ chönne d'Sieteblenke integriere onds dorom kei Sietespiegelblenker oder so hässlechi "Fühler" het...

  • dOptik gfind ich au nöd würkli glunge aber de Big-Banger gfind i na interessant:

    Zitat

    Original von http://www.yamaha-motor.com

    In the supersport liter class, there’s always lots of talk about power. You expect that. What you wouldn’t have expected – until now – is a radically superior way to deliver that power. Introducing the 2009 YZF-R1, the first ever production motorcycle with a crossplane crankshaft. Crossplane technology, first pioneered in MotoGP racing with the M1, puts each connecting rod 90° from the next, with an uneven firing interval of 270°- 180°- 90°- 180°. This all but eliminates undesirable inertial crankshaft torque, which allows the engine’s compression torque to build smoothly and provide a very linear power delivery out of the corners. It’s a feeling that’s simply unmatched, like having two engines in one: the low-rpm torquey feel of a twin with the raw, high-rpm power of an inline 4. In fact, the new YZF-R1 is not a continuation of existing supersport development; it is breakthrough technology that represents a paradigm shift in both technology and performance.

    Tönt sonen Motor eigentlich na nach Vierzylinder?

  • gopfe...i glaubes ned! de töff esch so brutal wüescht, i weiss ned was da för lüüt hocke i de design-abteilig vo yamaha! esch ned möglech....i meine jo die nöi blade esch gschmackssach, aber das...

    :wand: :kotz::wand: :kotz:

  • Zitat

    Original von Idefix
    nö, wie es furzends Eichhörnli :mad:

    Wie alles mit 90Grad Hupzapfeversatz halt. :mad:

    Nei aber ernsthaft: das müesst soundmässig en Unterschied wie zwüsched eme Boxer und eme Desmo si. Klar händ dBajuware ganz anderi Vorstellige was Sound agaht aber au en Boxer mit offne Sebrings tönt immerna langwilig näbere Duc.

  • klar machts en soundunterschied. het ja bi youtube paar vid's druffe wo'd au de sound ghörsch. Mit originalalag tönts halt chli wie e zuegschnüerti GP-maschine aber mit aständigem topf isch das sicher hammer.

    mir gfallts emal :grinning_squinting_face:

    nur müssti mer designtechnisch no chli sache ändere. Aber vielicht bringt jetzte ja no en andere hersteller de big-bang motor. am liebschte wär mer wenn sugi ihre V4 bringe würded, aber das passiert wohl eher nööd.....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (12. September 2008 19:51)