so jetzt au uf de CH homepage.....
s'einzige wo mer super gfallt esch d'farbkombination vo schwarz/gold! de rest muess i live gseh weu of de pics fendi di nöi net so geil.....
so jetzt au uf de CH homepage.....
s'einzige wo mer super gfallt esch d'farbkombination vo schwarz/gold! de rest muess i live gseh weu of de pics fendi di nöi net so geil.....
Hmmm - so schwarz/gold gseht sie fasch scho wieder guet us.
[Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.ch/german/Images/2009-YZF-R1-colour-black_tcm40-266164.jpg]
Wow die gsed ja richtig italienisch us!
Ein Meisterstück und Meilenstein der Geschichte des Motorraddesigns!
Was isch z erwarte gsi nochdem scho Honda, Kawa und Suzi ihri modell verhässlicht hend?
Ich frage mich ernsthaft welere NICHT-RANDGRUPPE oder NICHT-MINDERHEIT s aktuelle japanische Design gfallt...
ZitatOriginal von MikeRR
Hmmm - so schwarz/gold gseht sie fasch scho wieder guet us.[Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.ch/german/Images/2009-YZF-R1-colour-black_tcm40-266164.jpg]
genau das meini....eventuell gseht si met andere töpf net emol schlächt us! d'farbkombination rockt uf jede fall!!!
jup fend sie leider au ned so de hit! wenn alles guet lauft (gältmässig) holi mer i 1,7 johr en R1! ond eigentlich wotti jo en neui, denn wörds be mer s 2010ner modäll geh wenn die besser usgseht als 09ni ond schösch warti halt no ofs 2011er modäll oder ebe hol mer en occassion 07ner/08er!
hoffe d 09ner gseht besser us en live als of dene bilder ....
2010 werd glich usgseh wie 2009.......aber 2007/2008 esch secher e gueti wahl!
i find eifach die liechter düendsi brual verhässliche gseht us wie glupschauge
de rescht isch gar nöd soo schlimm
ZitatOriginal von The_Watcher
Wow die gsed ja richtig italienisch us!Ein Meisterstück und Meilenstein der Geschichte des Motorraddesigns!
Was isch z erwarte gsi nochdem scho Honda, Kawa und Suzi ihri modell verhässlicht hend?
Ich frage mich ernsthaft welere NICHT-RANDGRUPPE oder NICHT-MINDERHEIT s aktuelle japanische Design gfallt...
Also die neuscht Fireblade gfallt mer super, genau wie d'CB 1000 R ond die andere beide send au ned allzu schlächt. Aber die neu R1 esch eifach nome wüescht, vor allem scho die vellfach bemänglete Glupschauge. S'einzig coole dra esch dassi met denne Ouge no händ chönne d'Sieteblenke integriere onds dorom kei Sietespiegelblenker oder so hässlechi "Fühler" het...
ZitatOriginal von The_Watcher
Wow die gsed ja richtig italienisch us!
DAS mein Freund überlese ich besser
ZitatOriginal von MikeRR
DAS mein Freund überlese ich besser
Wahrscheinlich genau so, wie du seine Ironie in Form von 2 Smileys überlesen hast.
dOptik gfind ich au nöd würkli glunge aber de Big-Banger gfind i na interessant:
ZitatOriginal von http://www.yamaha-motor.com
In the supersport liter class, there’s always lots of talk about power. You expect that. What you wouldn’t have expected – until now – is a radically superior way to deliver that power. Introducing the 2009 YZF-R1, the first ever production motorcycle with a crossplane crankshaft. Crossplane technology, first pioneered in MotoGP racing with the M1, puts each connecting rod 90° from the next, with an uneven firing interval of 270°- 180°- 90°- 180°. This all but eliminates undesirable inertial crankshaft torque, which allows the engine’s compression torque to build smoothly and provide a very linear power delivery out of the corners. It’s a feeling that’s simply unmatched, like having two engines in one: the low-rpm torquey feel of a twin with the raw, high-rpm power of an inline 4. In fact, the new YZF-R1 is not a continuation of existing supersport development; it is breakthrough technology that represents a paradigm shift in both technology and performance.
Tönt sonen Motor eigentlich na nach Vierzylinder?
nö, wie es furzends Eichhörnli
gopfe...i glaubes ned! de töff esch so brutal wüescht, i weiss ned was da för lüüt hocke i de design-abteilig vo yamaha! esch ned möglech....i meine jo die nöi blade esch gschmackssach, aber das...
ZitatOriginal von Idefix
nö, wie es furzends Eichhörnli
Wie alles mit 90Grad Hupzapfeversatz halt.
Nei aber ernsthaft: das müesst soundmässig en Unterschied wie zwüsched eme Boxer und eme Desmo si. Klar händ dBajuware ganz anderi Vorstellige was Sound agaht aber au en Boxer mit offne Sebrings tönt immerna langwilig näbere Duc.
klar machts en soundunterschied. het ja bi youtube paar vid's druffe wo'd au de sound ghörsch. Mit originalalag tönts halt chli wie e zuegschnüerti GP-maschine aber mit aständigem topf isch das sicher hammer.
mir gfallts emal
nur müssti mer designtechnisch no chli sache ändere. Aber vielicht bringt jetzte ja no en andere hersteller de big-bang motor. am liebschte wär mer wenn sugi ihre V4 bringe würded, aber das passiert wohl eher nööd.....