nun offiziell yamaha r1 2009
-
jay b -
8. September 2008 22:27 -
Erledigt
-
-
uf dene bilder gsehts sie zum us findi
d 2008er het mer do scho viel besser gfalle
-
ich bin kränkt gseht also wörkli ned schön us ey
aber jo au yamaha chan ned emmer schön sie übergumpemer das modell und hoffe 1010 es bessers -
Also d'Supersportler vo de Yamaha (R6 + R1) händ mer jo emmer mou meh mou weniger gfalle, aber die R1 esch jetzt definitiv vo A bes Z hässlech.
Do nötzt au nüt s'Design of sech lo wörke oder schöntrenke
@Skali:
Also s 2010er-Modell werd jo denne allwäg nome es Facelift si, oder? Aber e gloube do nötzt ou das nüt, muesch of 2011 warte...Gruess y buenas noches
Phil -
Ich wart mol ab und entscheid denn wenni se live gseh ha..
Spiegel und s Heck chli verändere... chunnt sicher no guet ; )
Aber Soundmässig passts mr:
-
Also... von der Seite finde ich sie eigentlich recht geil!
Vorallem das Heck isch schön kurz!Nur von schräg vorne ist sie mir ein zu Bullig!
Vorallem das Heck isch mir zu breit!Farben gehen eigentlich in Ordnung... Standart halt!
Der Sound ist gut!Piiis
-
also s Heck hends vo de Kawi 07 klauet und d front gsed jo us wie es gliftets Insekt.
soooo wüescht
-
Die schwarz/rote gefällt von der Farbe her sonst find ich nicht viel was gut ist...
-
also ich find die jetzt nicht mal so übel
gelb schwarz ist sie saumässig geileinzig der nummer-schild-halter ist etwas daneben...aber da lässt sich sicher was machen...
-
also ich find sie au geil in Bordeaux/schwarz
-
also ich weiss jo ned. sicher guets Töffli aber usgseh... git nume eis: IGITT
-
du i chan jo sowiso ersch i bizeli meh als 2 jahr offe fahre vo demm her hani no hoffnige und süsch wirds gaz eifach s 07er 08er modell
-
naja gfalle duet sie mer jetzt au ned sonderlich...
zeige morn mal die pics am kolleg. er hett sich vorgnah e neui z'chaufe. mal luege öb er sie nach dene bilder würklich wett chuafe... hehehe -
gfalled duet sie mer au absolut nöd, aber was es a motoretechnik neu gmacht het laht einem uf ganz geniali fahrleischtige hoffe. well je nach isatzgebiet isch denn s design nur no halb so wichtig. und töpf, kennzeichehalter und spiegel het mer jetzte eigentli scho immer müesse mache
-
omg...mir wird schlecht....sie händ demfall d'tuntedesigners nonig entlah....gseht ja zum chotze us die söll wieder so usgseh wie d'RN12...det isch dwält no in ornig gsi!
-