Noch langer zit abwesäheit und töfflosigkeit meld ich mich endli wieder zrugg ;D
Gwüssi werded sich viellicht no a mich erinnere, ich bin vor 2 Johr mol recht aktiv gsi.
Ich meld mich natürlich nid allei zrugg sondern mit (endli) de A Prüäfig und enere neue Lady.(darum au de titel)
Und zwor FZ1N 2008.
Aber vorene no was zu mir oder was i minere abweseheit so passiert isch.
Knapp vor 2 Johr han mini R6 verkauft well en Töff für en Informatiklehrling doch e sehr tüürs Hobby isch, im 2006 han den mini LAP bestande und endli rechte Lohn öbercho. Ziit isch schnell vergange, im 2007 hani e langi Reis noch Indiä gmacht und bin im Summer chli öfters i de Schwitzer Berge gsi, ohni Töff.
Im März 2008 bini nid ganz freiwilig in Dienst igrugged und zwor im TI Mt.Ceneri als Verkehrssoldat. Dät hani den grad au no d'A Prüäfig gmacht. Sit em 1.August lebä ich wieder unterem zivile Volk und verbring d'Freizit demit mini FZ1N z'quälä.
Zu de FZ1N:
im Juni 2008 erworbe, Modell 2008 schwarz, Scorpion Endtopf, Höherlegigskit, chliniere Ritzel, LED Mini Blinker, Felge schwarz lackiert mit rotem filrand, diverse Teile mit spez. Carbonfolie überzogen, Nummerschildhaltung
Wie versprochen die Fotos :