powercommander

• Zitat

Original von :Dark_Force
    Sali

Also ich han au scho zimli bald nachem Töffchauf en andere Topf und Luftfilter montiert, eifach willi do gmeint han es töni halt cool (tuets au, aber das macht nöd schnäller). Drum isch dänn d'Entscheidig eifach xii zum na en PCIII ine z'mache inkl. Carbon-Ram Air mit bitz grösserem Querschnitt. Hät alles in allem satti 10PS bracht bi 600ccm, was ich doch für relativ vill halte.
    Anderersiits häts au knapp 2000.- koschtet alles in allem, was öppe 1 wuche Rännstrecki inkl. Pneu entspricht. Und ich han s'gfühl s'Gäld wär dete besser agleit xii!

Isch halt wie d'Vorredner scho xeit händ alles es frag vo diinere Prioritäte. Wännd schnäll wotsch sii uf de RS, dänn lohnt sich aber au dete zerscht vor allem mal es tuning im Hirni, will dete sind die meischte sekunde versteckt :grinning_squinting_face: (OK, und i de Reife) :face_with_tongue:

2k für 1 Wuche Rennstrecki und Pneu ... da muesch mer aber gnau erkläre :grinning_squinting_face:

• würd mi au interessiere.

ich chume emal locker uf 1k nume für es wuchenend aber nid für e wuche :face_with_rolling_eyes:

aber zrug zum thema:

wenn der s asprechverhalte vom töff (z.B. heftigi laschtwechsel usw.) nüd passt würdi mal en tuner oder hondahändler frage, öbs der s originalstürgrät chli umprogrammiere chönd. Bringt bi einige töff scho ganz viel und choschtet natürli en bruchteil vomene PC inkl. mapping. Sicherlich chasch tuningkomponente nüd ganz so guet uf mehleischtig abstimme, aber s fahrverhalte laht sich uf all fäll verbessere, wenn de wos der macht au öppis vo de sach verstaht

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (20. August 2008 20:21)

• Zitat

Original von DonBosco
    würd mi au interessiere.

ich chume emal locker uf 1k nume für es wuchenend aber nid für e wuche :face_with_rolling_eyes:

mir rächned 1k pro Tag ... für 3 Täg Mugello, inkl. Esse, Hotel, Trsp, Benzin usw. bruchsch min. 3k (ohni Schade :smiling_face: )

• isch grechnet ohni hotel und nume mit eim satz reife. susch hesch ja die 1000 scho dusse nume mit reife :wand:

und mugello isch natürli extra exklusiv, aber sicher au saumässig geil zum fahre

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (20. August 2008 20:23)

• Zitat

Original von DonBosco
    isch grechnet ohni hotel und nume mit eim satz reife. susch hesch ja die 1000 scho dusse nume mit reife :wand:

und mugello isch natürli extra exklusiv, aber sicher au saumässig geil zum fahre

egal wohii gangsch, ob brno, mug oder süsch wo, chund immer öppe uf 1k. und eifach no en 50er spare pro tag zum i de box penne statt imene schöne hotel mit pool, ... nööö :winking_face:

• Also für die ersti erfahrig uf dä Strecki muäsch ja nonig mit 200 PS daher cho wil dieä ja eh nonig nutzä chasch und wänd dän mit diener Blade sgfühl häsch das da zwenig chunt dän musch aber scho recht guet unterwegs sie wil es nütz der nüt wend 200 PS häsch und dän vonere altä 600 er mit 100 PS überholt wird und das nur wil dä halt weis was er macht also spar doch das Geld mal bis achli erfahrig häsch und unter 4000 U/min bisch e sältä uf dä Rennstrecki:lol:

KTM 1290 ON ROAD

• junior

ok da hesch recht. wenni s geld hetti würdi mer au rein us froid a de sach en quickshifter verbaue. Aber nume weg de leischtig würdi kein PC verbaue bimene japan 1000er ussert ebe er het grossi laschtwechsel oder spricht susch schlecht ah.

s hauptproblem bi de japser isch, dass es eifach zu mager laufed weg de abgasmessige. das chan mer relativ eifach behebe, idem mer s seriestürgrät chli umprogrammiere laht. hani au so mache lah und mer merkt würkli en underschied.

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (23. August 2008 09:59)

• @Bösci

so zimli jede Japser hed en PC oder Nemesis oder ähnliches drin. Wenn chli uf Pischte gosch, längt eifach StrasseSerieStüürig, oder s'Umfäld wo chasch am Teili programmiere gar nümm us.

Debii isch das au ned sooooo en tüüri Sach. Eifach en Profi choschted chli, wo das ufem Prüefstand iibaut. Will das bruucht chli Ziit, vil Erfahrig und öppe 20-30 Prüefstandsläuf. :face_with_rolling_eyes:

• @Idefix

ja ich han das ganzi jetzte nüd generell uf alli japantöffs wele bezieh, sondern uf en strassefahrer wo sich irgendwelchi wunder vomene powercommander verspricht.

dass uf der rennstrecki praktisch all entweder stürgrät vo yoshi, HRC, powercommander oder rapidbike hend isch mir scho klar. Dete machts au sinn, well vieli mit offne uspuffalage, raceluftfilter, anderne asugtrichter, komplettalage, schärfere nocke usw. umefahred. Da chunsch denn um es externs programmierbars grät natürli nüme ume. Aber wenn nüd gross zuebehörzügs montiert hesch, sondern vielicht en andere endtopf und en sportluftfilter wo chli meh luft durelaht, denn langeds wenn das ganzi mit em seriestürgrät abstimmsch. Han mi da extra es ziitli mit eim underhalte wo susch powercommandersetups uf em prüefstand macht und ich rechnems höch ah, dass er mer gseit het, dassi die wenige komponente woni verbaut han au so istelle lah chan. Well er het mer ja au en powercommander chöne verchaufe.