• AM anfang des kleinen Videos auf der geraden in Mugello kann man mal schön den unterschied zwischen einer sicherlich nicht gerade schwachen Superbikemaschine und einer GP7 (Moto GP Duc) sehen.

    Makoto Tamada auf der aktuellen SBK ZX-10R und der der da so schnell vorbeischiesst ist der Sete Gibernau bei Testfahrt mit der Duc

    schon heftig wie viel mehr Speed auf der Geraden und dann nachher auch in den kurven mit der GP-Maschine möglich ist


    Video ab

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Die Superbikes sind doch seriennahe 1000er (ausser die Duc's) oder?
    Was dürfen die eigentlich alles abänder gegenüber der Serie? Nehme mal an Federelemente, Auspuffanlage, Reifen und natürlich die Verschalungen. Was noch? Weiss das jemand?

    Einmal editiert, zuletzt von fippeler (16. August 2008 12:49)

  • Weder mol einisch online und jetzt muess ich grad au mol min Chäs dezue ghä.

    SBK und MotoGP sind fascht identisch mit de Ziite. Je nachdäm sind die schnällschte GP Fahrer scho chli schneller. Jetzt aber zeigt das Bild komplett falsche Iidruck. Mugello chasch du total Überschuss vo Speed ha, am ändi vo de Zielgerade, will es chund drufah, wie du dete us de letschte Kurve i Ziilgerade inechunsch, öb dänn scho am Afang bi de Curbs 120 oder 160 drufe hesch, macht enorm vil uus. Drum nimm ich do aa, das er eifach besser inegfahre isch. S'Video mach jo kei Rundi feddich, vorallem isch de Unterschied ned so frapant, vorallem bi de Arrabiata und und äne ufe.

    Kawi isch do meh im gmüetli gang, will bi de obere erschte Schikane (Luco) oder 2. Borgo San Lorenzo ... eifach ned mol sis Möfi ganz usezieht.

    Fazit: de Vergliich isch 0 representativ. :face_with_rolling_eyes:

    ---

    SBK sind nümme so serienah, wie mer aanimmt. Basis isch do, aber dänn fangsch mol chräftig afo umbaue. Fascht en 1:1 hesch immerhin mit ere 1098R, aber au dete sött mer no Gable uf en FG43 zunere SBK Gabel, und und und ... häppi Baschtling :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix (16. August 2008 15:58)

  • Han letschti ghört dass am neukirchner sini sugi immerhin 220PS het, also scho rächt vill meh als serie und nöd so vill weniger wie motoGP. Dänke au dass de uf de SBK eifach nöd am limit isch.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • ond denn chonnt no dezue, dass de tamada leider eifach ned so schnell esch wie en bayliss oder en corser oder en neukirchner!!

    de tamada liit momentan of platz 17 vo de sbk-championship! zudem esch d'ducati os de moto gp bekanntlech eini vo de schnellschte maschine im feld, währenddem d'kawa vom tamada eine vo de langsamschte im sbk-feld isch!

    also i fende au, dass de vergliich ned sehr vell uusseit!