äntwäder üebe üebe üebe...oder du mietisch eine...was absolut keis Problem set si. Möched schliessli no vel
Praktische A-Prüfung in Schaffisheim
-
ag-biker -
15. August 2008 13:43 -
Erledigt
-
-
hät öpper luscht, ziit und de muet, zum bi mir hüt oder morn e halbstund oder stund sozius z si?
-
Han leider ke Ziit höt. Aber am Wocheend chasch söscht jo mol uf Bueri cho oder ech chom schnell zo der, denn stelli mech scho schnell zur Verfüegig.
Obwohl ech ben zemli chli und zemli liecht.
-
E gloube das brengt ned vell wenn er am Fritig d'Prüefig het.
-
hi raiden.
danke für dis angebot. aber wie scho erwähnt, ich han am fritig d prüefig.
ich han aber hüt über en andere wäg no öpper gfunde, wo sich e stund hinde druf gsehts hät. jetzt han ich das mit em sozius au wieder chli intus. -
Demfall no vöu Glöck am Fritig. Settisch jo wenigschtens einigermasse schöns Wätter ha (oder zumindest kei Räge...)
-
danke sneaky
ich hoffe, s klapped im erschte aalauf. smile -
Und esch was druus worde??
-
s isch lieder nüt drus worde im erschte aalauf. ich sigi z verhalte gfahre. bin halt i di unübersichtliche kurve nöd mit 80 ine.
bim fahrlehrer han ich glernt, meh d hinderradbrems z bruche. de experte hät dänn gmeint, ich hebe ebe d vorderradbrems vill zwehig brucht. naja, de lehrfahruswiis ich no es ziitli gültig.
gömmer dänn halt no es 2ts mal. -
Mach dir nix drus! dTöffprüefig isch glückssach und sehr Experte-Stimmigsabhängig! Ich bi vor 1 Monat au duregheit, eifach wegem Gegeteil -> zu offensiv, Aggressiv und nid Umweltschonend!
Ich mach mir jetzt gad Sorge, dass ich am Montag us de gliche Gründ wie Du nomol chan atrabe!En Kompromiss zwüsched üs beidne, dürfti eigentli vehebe
Also nid tragisch neh und witer umeheize! Nächschts Mal packsch es!
ps: Hinterradbremse bruch ich (mit em Experte!) nur bim Parcour, Vollbremsig und Ahalte/Stop vor Liechtsignal (linke Fuess abe!). Ansuschte bisch mit de Vorderbrems würkli besser bedient!
-
hi manoloco
dänn wünsch ich dir für em mäntig alles gueti und glück mit em experte. villicht müested mer eusi fahrstil misch.
oder du nimsch min experte und ich dine, dänn würds sicher au klappe. smile -
Ja, wenn sich de Tusch würd arrangiere lah !
Danke! Wird scho schiefgah. -
hi manoloco.
und? häts das mal klapped? -
Yeah! Damal hets klapped, obwohl i nach em fahre Bedenke gha han!
Muess sege, de Experte isch en super Typ gsi! Het gseit wass em gfalle und was em nid gfalle het .. nid nur kritisiert. Die Sache wo i Bedenke gha han, het er teils bestätigt, teils als nid tragisch igstuft. Die Wesentliche Sache hend em passt und er het mich nid a Stimmigs-gschiss ufghenkt.
UND er het verdammt nochmol realisiert, dass es e KTM isch, mit all sine Böck und Eigeheite ... de erschti expert isch gar nid uf Strassenverhalten/Töffmarke igange.I wünsch der für's nächscht mal so en Expert und es Portiönli Glück im Strasseverkehr und - bedingige am Prüefigstag.
Getz chan i endli dStützrädli demontiere
-
super.
ich gratuliere dir.
villicht han ich s nächschti mal au meh glück.
mini 24jährig maschine isch villicht au chli speziell.
no e langi töffsaison das jahr. -