Prüfungsfrage

  • Hallo Leute


    ja es ist endlich soweit, nach 1 Jahr und 4 Monaten habe ich mich endlich zur praktischen Prüfung angemeldet. Termin habe ich schon.


    Mein Problem:


    Mein Löli läuft am 23.08.2008 ab :smiling_face:


    Wenn ich nicht bestehe, muss ich ja alles nocheinmal machen, was mich verd...... anko..... würde :smiling_face:


    Da man viele schauermärchen hört wie:


    - Die Jungen lassen sie gerne einfach mal durchfallen
    - Solche mit Sportlern fallen gerne beim erstenmal durch
    - kurz vor ablaufen des Löli lassen sie dich gerne durchfallen



    hab ich wirklich ein Problem, weil die 3 Sachen stimmen bei mir überein.


    Kenn sich jemand mit den Experten in Winkeln SG aus? Sind das wirklich solche Typen? Oder stimmen die Schauermärchen gar nicht?


    Was habt Ihr für erfahrungen gemacht, als Ihr die Prüfung gemacht habt? Angaben vom Alter und Prüfort wäre nicht schlecht :smiling_face:


    Gruss

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!


  • Prinzipielle gilt:


    Wenn DU nichts aber REIN GAR nichts falsch machst... Kannst du NICHT durchfallen...


    Sobald du dir kleine, wenn auch noch so kleine fehler und unsouveränitäten leistest, dann liegts in der hand des experten... Der kann dich schon wegen eines "unschönen 8i" oder einem einzigen vergessenen blick nach hause schicken...


    Am besten:


    Stets freundlich, aber nicht schleimig... Einsichtig wenn fehler bemängelt werden im verkehr erst recht...


    UND:


    Sauber fahren... Wenn man souverän wirkt, dann rundet das das gesamtbild auf... Wenn jemand aber ruppig schaltet dann können auch details zum durchfallen führen....


    UND SOWIESO:


    Keine Kapitalfehler erlauben... Rote Ampel, Rechtsvortritt missachten, Fahrverbote usw....


    Dann klappt das schon...

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • ja mach dir nicht zu grosse sorgen...wenn du gut fährst dann wird das schon klappen!



    bevor zu gehst kontrolliere das am bike alles legal ist und das die pneu auch in ordnung sind! und autobahnvignette nicht vergessen, denn eventuell musst du ein stück autobahn fahren!

  • gibt ja auch solche die sagen, das man mit einem sportler gar nicht die prüfung bestehen kann da es viel zu schwierig ist mit 8i-fahren, slalom, etc.!


    also ich habe ja auch vor etwa 2 monaten meine prüfung mit der r6 gemacht! musste 8ti-fahren, spurgas und vollbremsung machen. Ging alles gut und habe bestanden.


    also ich denke auch wenn du keine fehler machst solltest du auch mit einer sportler ohne probleme bestehen!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • slalom mit der r6??? hat selbst mein fahrlehrer nicht hingekriegt...wie gross ist der abstand bei dir gewesen?



    ja fahren tu ich eigentlich schon gut, abgsehen von den blicken beim abbiegen :smiling_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • wend würkli angscht hesch den gang der doch schnell es bike go miete wo wendig esch ergend (server fazer) oder soo ... löl


    ja wel met dere besch secher besser bim 8ti und slalom und ja den fallt de punkt supersportler weg,..


    und da met de junge durgheielaa stemmt ned wel das send die wo am wenigschte geld hend also was wends die go usneh??


    und ja das de löli ablauft besch selberschuld prüefig macht mer so schnell wie mögli..


    naja selbscht wenn das werd scho:-)


    cyaaaa

  • jo i gang eh nöd mit mim töff ad prüäfig...han hüt mol dä mueter ihri bmw gs uslehnt zum go töggeli fahre und 8ti drülle...goht einiges eifach als mit mim hobel...


    also für prüäfig holi definitiv ä enduro, oder sowas i därärä art..

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Kein Zwischengas! Sonst fällst Du wegen 'nicht Umweltschonendes fahren durch'!
    Bin in Winkle duregfloge, was dir aber kei angscht mache sött :winking_face:

  • jo das met em zwöschegas esch en verdammte shit!


    vor jedem abeschalte gets be mer chorz zwöschegas ond i hamers för ade prüefig andersch mösse abgwöhne bzw. för de momänt halt för die 45 min. eifach kei zwöschegas geh vorem abeschalte!


    ond jo slalom hanich ned mösse mache! nor 8ti fahre, spurgas ond vollbrämsig! ond 8ti fahre hani erstundelch guet häre brocht! also 8ti esch eifach verdammt scheisse meteme sportler! bem grondkors hämmer au so 8ti güebt ond det hanis voll ned chönne! aber halt no paar mol güebt vor de prüefig!


    du mösstisch jo ganz gnau gno so äng wie mögli die 8ti mache ond das wär dementsprächend em länkischlag fahre!


    aber ebe wennd der en enduro oder so mietisch ond met dere no paar rondine gohsch go fahre das chli s gfühl för die hesch sötts eigentlich kes problem sie!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • du häsch kei slalom müäsä fahre??? isch jo geil...also mit minere r6 hani dä slalom no nie anebrocht...kenne au niemer wo das gschafft het...


    jo gester bini äbä go slalom und 8ti fahre und hans relativ guet könne...und klar gohni mit dä gmietete denn viel go fahre...han prüäfig erst nochem mittag, do sött dä ganz morge fahre scho lange....

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von MichiR6
    du häsch kei slalom müäsä fahre??? isch jo geil...also mit minere r6 hani dä slalom no nie anebrocht...kenne au niemer wo das gschafft het...


    jo gester bini äbä go slalom und 8ti fahre und hans relativ guet könne...und klar gohni mit dä gmietete denn viel go fahre...han prüäfig erst nochem mittag, do sött dä ganz morge fahre scho lange....


    jo guet wobi ich wörd die maschine glich mol amen samstig oder so miete ond scho chli go teste zom luege öbs öppis werd! ond denn am eigentliche prüefigstag nomol am morge chli go fahre! ossert ebe du weisch scho dass die maschine denn kes problem esch ond met dere ohni probs die 8ti ond slalom chasch fahre!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • glaub mir für 8ti und slalom isch allesbesser wie än sportler...

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • @MichiR6


    Wenn hesch dini Prüefig?


    Ich han am Zischtig mini Praktisch bestande... Es isch recht easy gsi... Bin aber ned mit mi Töff gsi...


    Wenn du d Autopröfig kennsch, denn chasch geteilt durch 2 mache und denn heshc de schwerigkeitsgrad vode Töffpröfig... So ischs mir amel inecho... Han d Autoprüefig vil schwerer gfunde... S einzige wod di fürchte muesch isch de Parcours, vorallem wenn miteme Supersportler gosch.. De Rescht isch peanuts... Wenn ned grad vergesse hesch wie das mit de Blick und em iispure funktioniert muesch der kei Sorge mache... und zuger experte sind recht streng... vergliche mit anderne kantön. Han uf jedefall s ganze Programm gha... Parcours mit 8i, Spurgass, Berg aafahre, vollbrems.. Nocher bini ide stadt, 30er zone, quartier mit vil rechtsvortritt, baustelle, überlandstrasse ohni beschilderig und autobahn gfahre... :grinning_squinting_face: Aber alles picco bello gange... Lueg dass nid so verstiift fahrshc, min experte hed recht freud gha dassi im kreisel und ide kurve gern mal chli inegläge bin (scho ned grad GP mässig, aber eifahc mit echli "elan", chasch der öbe denke wie)...


    Han mer am Zischtig en Suzi GS500 gmietet... Ideals huere Töffli für ad Pröfig... :grinning_squinting_face: Chani nur empfehle... Oder sone Enduro oder sustige Grossradler ala Aprilia Pegaso usw.... Das isch no eifacher, in bezug ufs 8i zumindest.

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von The_Watcher ()