Prüfungsfrage

  • Zitat

    Original von The_Watcher


    Prinzipielle gilt:


    Wenn DU nichts aber REIN GAR nichts falsch machst... Kannst du NICHT durchfallen...


    Zitat

    Original von The_Watcher


    Ich han am Zischtig mini Praktisch bestande... Es isch recht easy gsi... Bin aber ned mit mi Töff gsi...


    Da het eine aber wenig Sebstvertraue gha :face_with_tongue:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • i han sie nögst ziistig...


    han für denn ä sv650 gmietet...kann sie am mentig obet scho hole und jo, söt glaub gnueg ziet sie, zum denn no go parcours üebe dämit...


    i han kei angst, dassi wegem fahre nöd bestand...eher wegem parcours :grinning_squinting_face: aber wenni am mentig scho dä töff ka ha, söts kei problem sie, han denn jo gnueg ziet zum no bitz go üebe :grinning_squinting_face:


    ich nime am ziistig morge no 2h fahrstund bim fahrlehrer...tuet mer psychisch sicher no guet, wer weiss, viellicht fahri jo glich nöd sooo guet uf dä stross wieni denke :grinning_squinting_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von Boo



    Da het eine aber wenig Sebstvertraue gha :face_with_tongue:


    Selbstvertraue hed ned gfehlt... Aber Blinker, Rückstrahler, Spiegel und no öbis anders... :winking_face:


    Aber han glich ÖBBIS falsch gmacht.. bide letschte Abzwigig... :winking_face:


    @MichiR6


    Ich han d GS am 9:15 am morge gholt und am 10:45 pröfig gha... 1h30min langed zum 8i, slalom usw... üebe und dich as neue töffli gwöhne :grinning_squinting_face:


    Wieso no 2h neh am morge? Ich glaub eher dass dich das druss bringt... wenner ergendwelchi details no seit bevord ad pröfig gasch, denn konzentriersch di nur uf das... und vergissisch de rescht z beachte hani s gfühl... Solang du d regle weisch isch es ok... Und die wichtigscht isch sowieso s VORUSLUEGE... Blick und Bremsbereitschaft... s A und O vo jedere Pröfig...

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

    2 Mal editiert, zuletzt von The_Watcher ()

  • jo go fahre bini dämit schoi m vekehr...macht huere spass muäsi sägä...


    sproblem isch...döt woni go 8ti, spurgasse etc gang go üebe, die hend nur am obet offe...somit muäsi scho am obet go üebe :grinning_squinting_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von Boo
    Watcher, du bisch ja en richtige Schnlingel :mad:
    I dem Fall bisch das du uf dim Avatar?


    Boo


    Who knows? Maybe...
    :mad:
    Ah ja, wenn goshc mal is schwarzwald? Wär sicher debiii mal go verbii luege... bin nonie gsi :grinning_squinting_face:


    @MichiR6
    Han no editier im post wiiter obe...


    Ah ja euse parcours in zug wär au verbote währed de arbetsziite... Aber du, wennt vor dinere pröfig na schnell echli kontrolliersch ob alles chasch.. seid wohl chum öbert öbis... glaube die ziite sind vorallem da dass ned d Masse chunt go üebe wäred anderi schaffed und pröfige abnähmed...

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

    2 Mal editiert, zuletzt von The_Watcher ()

  • Zitat

    Original von Boo
    Wenns schön isch gangi das WE zimli sicher mal.
    Denn findi das ja sicher use ob das du bisch oder nöd :grinning_squinting_face:


    Ja wennt ufmerksam gnueg wärsch mit Posts ABCHECKE wösstischs scho :winking_face:


    Ja am weekend gsed ned sooo heiter us... EVT: am samstig... 8o

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • ich will mi eifoch absichere obis kann oder nöd...wer weiss, viellicht hani mir jo was agwöhnt wos nöd so gern gsehnd...denn tueni säb unterdrücke...


    i wills eifoch so :smiling_face:


    jo vorusluege isch nöd nur ä dä prüäfig s A und O, au im täglich vekehr bisch ufgschmisse, wenn das nöd machsch :smiling_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von MichiR6
    ich will mi eifoch absichere obis kann oder nöd...wer weiss, viellicht hani mir jo was agwöhnt wos nöd so gern gsehnd...denn tueni säb unterdrücke...


    i wills eifoch so :smiling_face:


    jo vorusluege isch nöd nur ä dä prüäfig s A und O, au im täglich vekehr bisch ufgschmisse, wenn das nöd machsch :smiling_face:


    Jo klar isch vorusluege wichtig... aber säg du mer etz wele mensch im alltag, LINKE SPIEGEL- RECHTE SPIEGEL-SIITEBLICK-IISPUURE-SIITEBLICK-ABBÜGE macht... und im 30er bi jedem rächtsvortritt no ufd brämst statt wienes omi? :grinning_squinting_face:


    Die sache sind guet und rächt, aber ich kenne niemert wos so extrem usführt im alltag... :winking_face:


    MikeRR


    Danke du autofreak :grinning_squinting_face: PS: DU bisch denn öbrigens dra... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von The_Watcher ()

  • Zitat

    Original von The_Watcher


    Ja wennt ufmerksam gnueg wärsch mit Posts ABCHECKE wösstischs scho :winking_face:


    Bin halt ned sonen Detektiv wie du :face_with_tongue:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von Boo


    Bin halt ned sonen Detektiv wie du :face_with_tongue:


    Woher weisch du dass ich nebebii no Detektiv bin? Heds der de Epi gseid? :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]



  • also im tägliche vekehr machi nur dä sieteblick bim abbüge und tue blinke und ispure...:D

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!