Was für de lümmel

• Vo dene hets gnueg ume ... au in Brünn eini uf de Pischte gha... aber isch meh en Bushaltstell gsii... i eim Turn händ mer dä überrundet gha :mad:

Uf düütsch ... ich find en au hässlich. Sind zwar i de CH alli usverchauft, aber in USA hets no gnueg übrig, falls eine eini suecht chani Addrässi aghä :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix (31. Juli 2008 19:33)

• Zitat

Original von MikeRR
    Also wärs sie so tür wie en 1098 würds mer überlege - aber ebe 97k usgäh für e Töff...

Jo aber au Preis: CHF 52'990 sind viel so viel hät mis neue auto kostet wo ich kauft haa :winking_face: und das hät 4 rädli und sogar es dach :winking_face:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• nönö, chunsch scho günschtiger, will äbe vili sind vom Vertrag zruggträtte. Chunsch en Töff vom '06 über, und wo d'R cho isch, händ sich veli verarscht gfunde. :face_with_rolling_eyes:

Trotzdem es isch en GP Maschine und es heisses Ise, aber ich will immer no de V2 :grinning_squinting_face: ... schlussändli chunds au nümm drufa öb alles bi de R uusgisch oder en Desmo. Will es Heck isch dete eifach chli tüür (16k !!!) ... und de Stoney isch paar Zänteli zügiger gsii mit de R als mit de Desmo. D'Amis sind äbe Statistik Freaks und chaufed, was grad dene vor d'Nase gstellt wird. :smiling_face_with_horns:

• gits überhaupt no ducatis wo kei desmo sind? und ich verstah d'hubruum aagab ned: "Bohrung 86x42 Hub 56"
    hed dä ovalcholbe, wie d'NR? oder was heisst das?
    und ich glaube, es git no de punkt vom 16" hinderrad, wo dä göppel tüür macht. so müend es paar nase d'entwicklig vo dem 16" strassefinke zahle..

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• jedi ducati hed en desmodromischi Ventilstürig, süscht wäris jo kei duci...

ha gmeint hägi en 16.5" felge, aber chan mi au guet düsche. und die bohrigs-ahgab isch scho komisch, normalerwiis wird nur ...x... ahgäh

• Also sowiit ich no weiss isch vorne 17" und hine 16", aber en 200/55 er Schlappe. Also komischi Sach. :face_with_rolling_eyes:

Ovalcholbe, glaube nöd, oder ich weiss nüd devo, vellich usse Mittelmass und süsch irgendwas, bi de Italiener weisch nie so richtig. :mad: