Todesfall

• Ich schriib das zum Adenke an Özgür vo Züri.

Er isch geschter mit sinere neue 750 gixxer leider nümme hei cho..

Er isch ächt en super typ gsi, da fallt mer grad en Titel vo de Onkels däzue ii : NUR DIE BESSTEN STERBEN JUNG..

Herzlichs Bieleid a allni Hinterblibene und vorallem wünsch ich sine Eltere und sine Gschwüschterte ganz viel Chraft und Stärchi, dass sie die truurigi Ziit chönd so guet das es gaht durestah..

10.05.1979 - 04.10.2004

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von R A Z O R
    mis biileid!!!

was isch den passiert?

Er het überland mit ca. 100 inere kurve s hinterradflattere übercho, weiss au nid genau wiso. lut augezüge, en andere fahrer, seg uf einisch sis heck ir kurve usbroche..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Wöt au no mis Beileid für alli Hinterblibenä ussprechä, und ihnä viel Chraft wünschä. :frowning_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• uuuäähh.... hett sich wohl echli überschezt,
    isch eifach härt dasses grad so ände hett müese... :frowning_face:

• Herzlichs Beileid allnne Aghörige und Bekannte!!

Zwüsched Pfäffike und Hittnau? Abfallendi Rächtskurve? Das mun ja gad döte sii wo mir eusi Fotine gmacht händ. Also wenmer obe bechunt isch zersch langi Links und nacher no e chlini Rächtskurve wo links de Halteplatz isch. Döte häts glaubs nume 1 sonen Stei, hät huere päch ghaa :(.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• ja es macht di scho mega nachdenklich, bi hüt au wieder chli underwägs gsi, aber ha nid eimal richtig gas ge, ich mein so wie susch amigs.. truuurig truuurig

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Also entweder hät's pisst ghaa, oder stei ghaa uf de Fahrbahn ! Will ich känn die Kurve, und die chammer locker mit 120 nee ohni das eim s'Hinterrad rutscht !! Entweder isch er massiv schnäller xii oder hät halt eifach nume pech ghaa !! :frowning_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Ohne jetzt in wilden Spekulationen zu versinken - er kann sich auch verschalten oder verbremst haben... :frowning_face:

Gib dem Schnabeltier die Sporen...