Arlen Ness

• Hallo Zusammen,

Ich hab mal ne Frage, kennt ihr die Motorrad Kleider Marke Arlen Ness ? Ein Kollege hat mir die Marke empfohlen.

Ich möchte mir eine Lederjacke kaufen, ich hab mir die von Arlen Ness auch mal angesehen, sie sehen echt gut aus, aber ich finde den Preis recht hoch. :face_with_tongue:

Ich hab mir auch mal Jacken von anderen gängigen Marken angeguckt von Berik und Dainese, aber ich finde die von Arlen Ness sehen geiler aus. :grinning_squinting_face:

Kennt einer von euch Arlen Ness und weiss wie die Qualität der Ware ist ?

Gruss freerider

• Dann ist der Preis eigentlich gerechtfertigt, obwohl so teuer ists gar nicht, 350 € für eine Jacke, geht noch :grinning_squinting_face:

• ja, das ist absolut im rahmen! bei dainese zahlst du garantiert mehr und bei ixs etwa gleich viel!
    dafür haben die arlen ness-jacken meiner meinung nach ein schöneres design! :grinning_squinting_face:

• Hello
    Schau mich auch grad nach nem Kombi um.

war zuerst voll auf Dainese. Die waren leider nicht sehr bequem! Jedenfalls nicht für meine Statur. :frowning_face:
    (Der "M4" und der "Laguna Seca" sehen einfach nur geil aus!)

Danach wollte ich einen Berik. Leider das gleiche :frowning_face:

Dann hab ich den "Arlen Ness" probiert. Passte sehr gut... Finde nur diesen pseudo-chinesischen Drachen zum kotzden der überall drauf ist.

dann hab ich die FLM's von Polo probiert.
    Sass wie angegossen! superleicht, günstig, sieht gut aus.
    Leider eher ein Schönwetterkombi...

Dies zu meiner Erfahrung:

Arlen Ness-Kombis sind sicher besser verabeitet als dainese's.
    Dainese war vielleicht früher mal die Topmarke, leider wurde Sie in Sach funktionalität und Verarbeitung nicht mehr sehr viel weiter entwickelt. Nur optisch.
    Siehste die Profifahrer auf der Strecke wirste feststellen das sehr, sehr viele von Ihnen "Arlen Ness" tragen. (Nicht meine Meinung > hab ich gelsesen!)

Die Preise sind sicher etwas höher dafür haste auch was feines!

Also: Wenn er passt > zugreifen!

• Süsch gits im Herbscht weder 'Kombi-Täg' bim Hippo. Hocked sowieso 90% vo allne Schwiizer Rennfahrer dete und dä gits au chli Rabatt (für die düütsche under üüs :face_with_tongue: ) ... au so komplettpäckli mit Helm / Stiefel / Händsche. :grinning_squinting_face:

Kombi werded Mass gno vom Chefschniider vo Dainese. Aber wenn's grad muess sii, isch hüt doch egal, welches Kombi. Es muess passe und eigentli isch alles guet. :face_with_rolling_eyes: Vellich nid grad so 500 stutz Glump. :smiling_face_with_horns:

@Jazzmonster: Wenn würkli was über Verarbeitung wissen willsch, dänn muesch das mit de Profi aluege, dä zeigt au wie scheisse zB es IXS isch. Dainese sind immer no TopProdukt, heisst aber im oberen Priissegment, ab 2k und meh, drunder chan is leider beurteile. Arlen Ness kenn i zwenig aber schiined mir au guet z'sii. Drum sägi, passe muess es und wenn no Mass nimmsch, dänn sowieso. FLM, das luegt mer ned emol aa :smiling_face_with_horns: ... und vergiss das aazluege was Profis fahred, will die werded eifach gsponsered und nämed das wo's gratis händ oder die beschte Konditione, süsch gäbts au die duremischig ned.

Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

• Hab ja geschriebendas es ned meine Meinung ist > hab ich gelesen!

Ich weiss nicht wasste gegen FLM hast... klar ises ned so jut wie Arlen Ness... aber geben 2/3 vom Preis (ca. 850. für Jacke und Hose) kannste nichts sagen! Und schützen tuts dich sicher auch...

• Zitat

Original von Jazzmonster
    Hab ja geschriebendas es ned meine Meinung ist > hab ich gelesen!

Ich weiss nicht wasste gegen FLM hast... klar ises ned so jut wie Arlen Ness... aber geben 2/3 vom Preis (ca. 850. für Jacke und Hose) kannste nichts sagen! Und schützen tuts dich sicher auch...

absolut! Sobald Läder drumrum hesch, isch guet und es paar Protektore. Bi üs gohts meh um d'Rennstrecke, dänn willsch en 3fach Naht ha, an gwüsse Stelle, doppelts Läder, do nimmsch au vorallem grossi einzigi Teili (das choschted), nix zämegneiht, do bringt er GumpiLäder gar nüd. Bi mir isch de ganz Rugge ei einzigs Läderteili. :face_with_rolling_eyes:
    Aber süsch für so uf de Stross: Hauptsach öppis aa, es gfallt der und du hesch bequem :grinning_squinting_face:

• Aha... hie geits um d Rennstrecki?!? Boing!
    Mein Fehler! :mad:

• Zitat

Original von Jazzmonster
    Aha... hie geits um d Rennstrecki?!? Boing!
    Mein Fehler! :mad:

nä ned nur ... glaube soviel underschied gits jo ned vo Stross zu Pischte. Aber uf de Stross isch irgnedwie alles vil gföhrlicher, do hilft der au s'beschte Kombi nüd, wenn ine wand ine chüblisch.
    Die sind vorallem baut, für schliiife am Bode (Läder), chli umgheie, (Hart-/WeichProtektoren) und feddich. Neui händ jo au no Brustpanzer, was chönnd uf de stross de aber chli en Hitzestau ghä. Airbags und Nackeprotektore chömed au immer meh. Also irgendwie isch es schlimmer als Hockey langsam :mad: