Kein Benzin

  • bi mir isch s reservelämpli zilmlich gnau, het denn immer ungefähr no 4 liter dine, maximal bini bis jez 330km gfahre mit einere füllig, denn hani 16 liter tankt :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von The_Watcher


    Reservelampe dient ned dezue d lüüt zum Rächne z bringe (hmm wievil km machi etz na mit dene 3 liter??), sondern forderet zum tanke uf...



    Isch ja scho klar. Chasch mer aber nöd säge, dass du no nie grächnet häsch.
    Und für das hani ja die Erfahrig gmacht, wird mer sicher nüm so gschwind passiere. Bin ja au nöd gstorbe oder so, eifach chli langwiilig gsi solang ufem Pannestreife uf Benzin z warte, haha. Wenigstens häts nöd gschiffed...

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von Hannes
    bi mir isch s reservelämpli zilmlich gnau, het denn immer ungefähr no 4 liter dine, maximal bini bis jez 330km gfahre mit einere füllig, denn hani 16 liter tankt :face_with_tongue:


    Höä huere komisch, be mer dueds Lämpli emmer be 200 lüchte und denn hend mueni 10 Liter go tanke :ugly:

  • Zitat

    Original von McFear



    Isch ja scho klar. Chasch mer aber nöd säge, dass du no nie grächnet häsch.
    Und für das hani ja die Erfahrig gmacht, wird mer sicher nüm so gschwind passiere. Bin ja au nöd gstorbe oder so, eifach chli langwiilig gsi solang ufem Pannestreife uf Benzin z warte, haha. Wenigstens häts nöd gschiffed...


    ah öbrigens hesch gwösst dass die bulle chöned bestroffe wennd wäge kei bänzin ofe pannestreiffe muesch?


    also jede fahrzügfahrer wo ofd autobahn goht muess sech secher sie, daser gnue bänzin het daser no bes zo de nächschte tankstell chonnt, schösch esch das illegal ond werd vo de bulle metere buess bestrooft.


    esch zwar voll behenderet aber esch nunmal so!


    ond natürli cha das jedem mol passiere au ich han mol met mim rx8 zemli spot tanked ond au agfange rächne öbs mer no guet längt bes zo de nächschte tanke :D!


    aber ebe prinzipiell esches scho so, sobalds lüchtet goht mer eifach zo de nächschte tankstell oder halt öbernächschte ond guet esch :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ja, hani gwüsst...aber hans ja au nöd chöne ändere. Hät ja au kei Usfahrt bi Winige, wenn vo dere Siite Richtig Nordring in Tunnel fahrsch (was au doof isch).

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Check mal Dein Magnetventil ..... vielleicht hängt es ja und geht nicht automagisch auf Reserve

    Wer am Boden liegt hat maximale Schräglage

  • Zitat

    Original von barney
    Check mal Dein Magnetventil ..... vielleicht hängt es ja und geht nicht automagisch auf Reserve


    meines funktioniert leider nicht magisch nur automatisch :ugly: *duckundwegrenn* :smiling_face_with_horns:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: