Nr. 1: Altstätten Richtung Stoss, gegenüber wo der Alte stand. Diesmal ein neuer Fieser (Laser auf beide Fahrtrichtungen).
Nr. 2: Schwägalp Richtung Neu St. Johann, ca. 3 km vor Neu St. Johann, auf der linken Seite. Auch so ein neues fieses Teil.
Nr. 1: Altstätten Richtung Stoss, gegenüber wo der Alte stand. Diesmal ein neuer Fieser (Laser auf beide Fahrtrichtungen).
Nr. 2: Schwägalp Richtung Neu St. Johann, ca. 3 km vor Neu St. Johann, auf der linken Seite. Auch so ein neues fieses Teil.
Jo und wen richtig Seebach fahrsch vo Oerlike au wää voll hinter de tafle
Aber bestimmt kein feste, oder? Wo genau?
Jo nei so eine wo sie mit ehm lasti könne ume fuge
Er esch ar binzmühlestr
Greetz
Vo dene gits z Züri huufewiis. Aber die gsehsch i de Regel au guet!
Fang jetzt nöd aa ufzähle, wo überall...
Jo ich mache mol es pic vo dem de esch ganz miis
ja git würkli viel vo dene...
aber bi au scho 2mal vo mobile blitzt worde und bis etz na nix ghört..
cha guet sie, dass sie mich nur vo vorne hend..odeR??
Hät mi grad letschthin in ZH-Affoltere en Polizischt mit Blauliecht überholt, grad vorem mobile Radar. Und de hät, zu mim Erstune, vo vore blitzt.
also de wo in seebach ade schaffhuserstrasse amigs staht, macht vo vorne und hine. ha mal därfe zueluege wie es taxi dri isch, zerscht vo vorne und denn hett er uf öppe 5-10 km ha abebrämst und isch mega langsam dra verbiegrollt und de siech vomne chaschte het erst s zweitmal blitzt wo em taxifahrer sis nummereschild hine uf de richtige höchi gsi isch.. und nei, ich ha deht scho lang nümme kifft
ZitatOriginal von Labyrator
also de wo in seebach ade schaffhuserstrasse amigs staht, macht vo vorne und hine. ha mal därfe zueluege wie es taxi dri isch, zerscht vo vorne und denn hett er uf öppe 5-10 km ha abebrämst und isch mega langsam dra verbiegrollt und de siech vomne chaschte het erst s zweitmal blitzt wo em taxifahrer sis nummereschild hine uf de richtige höchi gsi isch.. und nei, ich ha deht scho lang nümme kifft
Will heisse: wenns di vo vore blitzt, muesch voll uf d Chlötz und no bevor er dich vo hinne erfasst, muesch um 180° chere...;)
ZitatOriginal von McFear
Will heisse: wenns di vo vore blitzt, muesch voll uf d Chlötz und no bevor er dich vo hinne erfasst, muesch um 180° chere...;)
Genau. So eifach isch da.
Ganz recht, Mobili blitzed vo beidne Sitene. Undzwar no mehrspurig
Gurtnällä - Uri
im 50ger...