Mit Lehrfahrausweis 1 Jahr der 2-jährigen Wartefrist überbrücken?

  • News Update:


    So, da ich nun 25 bin habe ich mich vor ein paar Tagen telefonisch informiert und bin dann heute perfekt vorbereitet auf die MFK gegangen:


    Um den Lernfahrausweis von A- auf A "umschreiben" zu lassen (was im Prinzip so nicht geht), musste ich tatsächlich quasi den alten abgeben und einen neuen beantragen. Dem jedoch nicht genung. Ich musste, um den alten abzugeben, eine Verzichtserklärung schreiben (einfach 2 Sätze blabla reichten, aber trotzdem) + nochmals das ganze Formular ausfüllen, um wieder einen zu beantragen. 2 Fotos mussten auch nochmal mit, immerhin konnte ich mir den Sehtest sparen, da dieser noch gültig war :stupid:


    Der Grundkurs wird zum Glück auch übernommen, aber es ist schon recht umständlich. Die Dame am Schalter hatte eh alle meine Unterlagen, da hätte man doch einfach mittels Stempel oder so den LF-Ausweis umschreiben können. Von mir aus auch gegen ne kleine Gebühr, hauptsache einfach.


    So, hoffe mal das klappt jetzt alles und die übernehmen auch alles vom alten Lernfahrausweis (ich nehme jetzt nicht an dass ich nochmals ne Rechnung bekomme um für die Prüfung und einen neuen Führerschein zu bezahlen, hab ich ja beim 1. schon bezahlt).
    Evtl. kann die Infos auch jemand sonst gebrauchen, wenns doch ncht reibungslos läuft informiere ich euch wieder...


    Gruess
    Phil

    Einmal editiert, zuletzt von sneaky_Phil ()

  • omständlech jo..aber häts ned andersch erwartet.


    aber ech dänke das genau glich nomol en Rächnig öberchonsch....die verschecked för jedes Papierli en Rächnig. Ond du hesch en neue Atrag gstellt...also het das nix met em vorherige Lernfahruswis ztue (rächnigs mässig gseh)

  • Zitat

    Original von DeepZone
    omständlech jo..aber häts ned andersch erwartet.


    aber ech dänke das genau glich nomol en Rächnig öberchonsch....die verschecked för jedes Papierli en Rächnig. Ond du hesch en neue Atrag gstellt...also het das nix met em vorherige Lernfahruswis ztue (rächnigs mässig gseh)


    Aye, das stemmt scho so, klar chommi e neui Rächnig öber för de neui Lehrfahruswis, dorom hani au obedrag gschrebe, dassi nüt gäge e chlini Gebühr förs omschriebe gha hätt.
    Aber du bechonnsch jo e kombinierti Rächnig met:
    1.- Gebühr LF-Ausweis
    2.- Prüfungsgebühr (muesch ja au scho voruszahle)
    3.- Gebühr för omändere vom Führerschien (ha jo scho d'Autoprüefig)


    Das eg för de 1. Ponkt nomol e Rächnig öberchomme esch mer völlig klar, keis Problem. Eg hoffe eifach, die send eso gschied ond tüend mer ned no Ponkt 2+3 nomol verrächne, well das chani secher weder zrogg vordere. Das chiemsch jo au weder röcherstattet öber, wenn du us ergend emene Grond denne d'Prüefig ned wörsch mache (z. B. wenn müesstisch us finanz. Grönd de Hobel verchoufe).


    Gruess
    Phil

  • hmm jäso...glaub ech ha Prüefigsgebühr ned im vorn herein zahlt...aber weiss es ned mol meh :ugly:

  • Tja, wenn si der das verrächne heists jo lang noni dass es au zahlsch :winking_face:


    Aber ärnschthaft: cha notürlech ou si das es be euch em Luzärnische andersch esch. Be euch heists jo au Strasseverchehrsamt ond be eus Motorfahrzügkontrolle. Esch jo klar xi, dass si das ned einheitlech chönne mache :face_with_rolling_eyes:


    Aber esch notürlech praktisch so, denn so müends nome 1isch verrächne...


    -Phil-

  • ähm zo de Prüefigsziiit ha ech no im AG gwohnt. :winking_face:
    Aber ech glaub ech ha dRächnig för Prüefig ersch noch de Prüefig öbercho. Cha natürli si das da met de neue Reglig usw gänderet het.

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • Stva und MFK ghöret zäme. s'StvA isch's Hauptamt und d'MFK isch wie im Dütsche de Tüv.


    Prüefigsgebühre wirsch also nöd im vorrus zallt ha, die chunnt immer nach de prüefig ( au im Kt. LU ).



  • frage kurz und knapp =) bi chli i dr gliche situation..


    chani nachem 2. lehrfahruswiis für A-beschränkt e lehrfahruswiis für A "offe" beaträge ohni dasi 2 jahr mues warte, oder zum seeleklemptner mues ga gäut lah ligge? :whistling:

  • Ui, also eg glaube, wenn de 2. Lehrfahruswies scho abgloffe esch denn gohts eh nömm. Eg ha ebe min 1. LFA nach öppe 8 Mönet loh umschriebe uf ne A unbeschränkt LFA.


    Wenn du jetzt scho de 2. LFA hesch ond au scho 25i besch, denn chasch de LFA wahrschienlech au no loh umschriebe, muesch denn wahrschienlech eifach gli mal Prüefig mache.


    Hesch no chli gnaueri Agabe zo dine LFAs, auch wenn si usgstöut worde send??

  • merci fürt antwort. =)


    auso ig bi jetz 23 und ha mi 1. lehrfahruswiis sit, äch grad 4mönet. und ha mini kürs erledigt und dä isch ja jetz bis nächscht jahr gültig (auguscht).


    prüefig machi aber ersch nächscht jahr (auso has bis jetz so vor ka). und ab den muesi ja mini zwöi jahr mit 25kw umegurke. :wacko:
    i dere ziit bini scho 25 gworde.


    ha aber vory es szenario usdänkt wo äuä würd ga. :whistling:


    ig beaträge dr 2. lehrfahruswiis mit 25. (2013) A "offe"..ha im mai geburtstag...auso muesi nid auzlang warte ohni uswiis. und när machi
    eifach di A offe prüefig. ha aber äuä nur no dä 2. lehrfahruswiis zur verfüegig oder?


    meinsch das würd ga? :upside_down_face:

  • Mach folgendes - mach die A Prüfung 25kw und an deinem 25. Geburtstag gehst du zum STVA und lässt den Schein auf offen umtragen (sofern du in der Zeit keinen Fscheinentzug hattest). Du musst nicht 2x Prüfung machen.

    Meine Meinung geht auch so.

  • Meine Meinung geht auch so.


    Schön und gut, aber das geht ja nicht. Wenn du den A beschränkt-Ausweis hast, dann musst du 2 Jahre fahren für die Umtragung, da nützt es auch nichts wenn du vor der 2-Jahresfrist 25 wirst. Ist meines Wissens jedenfalls so (hatte das auch bei der MFK SO so abgeklärt).


    Ich hatte immer noch den ersten LFA als ich ihn auf A unbeschränkt umschreiben liess. Theoretisch würde es bei dir ja auch gehen, dass du deinen 2. LFA umschreiben lässt, da dieser ja dann auch im August abläuft, du aber schon im Mai 25 wirst. Das musst du aber unbedingt bei der MFK abklären lassen.


    Ich rate dir in deinem Fall aber:


    Mach dieses Jahr noch den Führerschein und dann kannst du dann halt erst im Herbst 2013 offen fahren. Macht bei weitem nicht so viel aus wie es bei mir der Fall war und ausserdem hast du ja ein ganz anderes Bike. Würde nie wieder eine 500er oder 600er Vierzylindermaschine drosseln. Aber du hast ja 2 oder sogar nur 1 Zylinder, da ist die Drosselung meines Wissens auch nicht so schlimm. Meine Hornet konnte ich nur bis etwa 8000 rpm hochdrehen, dabei ging es ab 7000 rpm erst los! Das war einfach Mist. Kenne andere Leute aus dem Forum die hatten eine SV 650 gedrosselt, das ging aber recht gut, da die Suzuki auch 2 Zylinder hatte und eben untenraus mehr Dampf hatte.


    Würde auch beachten, dass du bei einer Umschreibung im Mai 2013 dann nur noch wenige Monate für die Prüfung hast und viel dazwischen kommen kann...


    Gruss, Philippe

  • viellicht isch das grad e dummi frag...aber isch dr 2 lehrfahruswiis ou 4 mönet + 1 jahr gültig? oder nur 1 jahr?


    ig wet t prüefig nonid das jahr mache. für das bini mir no "prüefigsunsicher" =)


    auso wenni mi 2. LFA uf mi 25 geburtstag (mai 2013) beaträge, verstaht sich A unbeschränkt de hani när no gnue ziit t prüefig z mache.
    auso no dr räscht vor season 2013 und äbe je nach däm di ganz season 2014.


    wöu de hani e ziitspanni vo auguscht 2012 bis mai 2013 woni nid cha töff fahre was haub so schlimm isch.. winter und so.. :whistling:


    aber ig gloub eso sött das scho ga. ig ga de sicherheitshauber ou no bir MFK verbi. (mues au uf bellach) :thumbup:


    danke fürt infos. het mir scho wieter ghulfe. =)


    gruss
    mark


    edite:


    mini ktm isch e 1 zylinder. geit unger use ab wiä sau. :thumbsup:
    da chani mi auso scho nid deftig beklage :winking_face: chas eifach chum abwarte
    das pferdchen richtig z riite :whistling:


    das isch wiä (wird jetz chli schmutzig) oral sex ohni ahschliessende sex.
    es isch geil...aber du wetsch dr ganz chueche ässe. :grinning_squinting_face: