Neuer Blitzkasten au der A1

• .....wer trotzdem mal auf der Autobahn unterwegs ist.... :grinning_squinting_face:

A1 Richtung Zürich-Winterthur Höhe Werkhof-Brüttisellen in der 100er Zohne rechte Seite nach dem Gebüsch..... :angry_face:

Gruss Peach

Einmal editiert, zuletzt von Peach (16. Juni 2008 16:42)

• Hets dich demfall verwütscht...

Scheisse... :böse:

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• de hani geschter au gseh.......hät aber für mich eher als en mobile radar usgseh!!!!!!!

ischer dänn hüt au no det umepranglet????

lasst es mal ruhig angehen............

• Zitat

Original von zric
    de hani geschter au gseh.......h�t aber f�r mich eher als en mobile radar usgseh!!!!!!!

ischer d�nn h�t au no det umepranglet????

Händen aber ibetoniert :winking_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Fribourg - Bern zwüsche Flamatt und Düdinge hets uf beide Site schins au en neue feste sit dere Wuche - het eine im Hondaforum blitzt.

Take a walk on da house side!

• Epimenides
    Nee mich blitz's doch nid :grinning_squinting_face:

...ja das isch en feschtä Chaschtä.... :ugly: isch ja guet sichtbar....also wer's det blitzt :face_with_rolling_eyes:

Gruess Peach

• jep dä staht sit em 11.6 deht....han gläse das er 3Spuure chan kontrolliere :ugly5:

Gruess Peach

• Jo hane gester au gseh. Mir sind uf de mittlere Spur gsi. Mer gseht en ja scho, aber denn isches z spat wenn mer z schnell isch. De Wixer staht voll im Gebüsch.

Gseht aber us wie so en uralte Schall-Blitzer wo ei spur cha mache... villicht isch de Chaste ja alt aber d Technik drin neu?
    Die mobile Blitzer chönd ja au zwei oder drü Spure fötele.

Wo hesch denn das glese? :confused_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• ...ja han mich au gfräget.... :confused_face: uuuuurrrrrrrraaaaaaaalllllllttttt !!!!!
    viellicht gits en noie, wenn dä alt sich bewährt hät :grinning_squinting_face:

Gruess Peach

• de blitzchaschte isch scho recht pain muesi säge.... e tolli ablänkig und git sicher schöni uffahrunfäll will d'lüt ruckartig abbebrämsed. was erlaube schiss pölizei! :böse:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Musch halt garnöd erst z schnäll fahre wennd weisch dases en Föteler het... :winking_face:
    Ich glaubes für Töffler wär de Blitzer ned schlimm. De Föteled ja nur vo vorne. Luege daser e Standardmässigi Bechleidig hend und nüt mit Name und Telefonnummere ufgstickt :ugly: und au kein bsundere Helm. Denn 10mal Vollgas dra verbifahre und eifach lut lache *g*
    Chan si dass d Bulle denn eifach umetelefoniered bi dene Lüt wo so en Töff hend (erkennt me ja ufem Foti) und en böse schuldige sueched :engel:

@Peach: Vilich hends en alte Chaste umeligge gha, neu lackiert (gseht ja nöd so schlecht us) und eifach neui Technik dripackt. Isch ja glich öb alt oder neu, beidi hend zwei Gläser und biz Metall drumume... das langed zum die drecksbulle riich mache :böse:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation (23. Juni 2008 16:30)

• Zitat

Original von MikeRR
    Fribourg - Bern zwüsche Flamatt und Düdinge hets uf beide Site schins au en neue feste sit dere Wuche - het eine im Hondaforum blitzt.

Jo de hät mich im Wk küsst super naja egal

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen