10 Monate stillgestanden - Batterie am *****?

• Zitat

Original von Peach
    ....git kei dummi Frage :face_with_tongue:

@Day Day
    Scho klar drum säg ich ja, wen mer kei Ahnig hät söll mer liebr dä Mech mache la.... Bin glernte VeloMotoMech und mach min Schrott au selber..
    Wenn mini Maschine fascht es Jahr umestaht und ich kei Ahnig han.....weisch was ich meine ???? :grinning_squinting_face:

Greezzzzz

ok alles klar :D:D

Ciko

ich glaub sogar die im migros baumärt sind fähig dir die richtig z geh.. nimm eifach dini alti kaputti mit und drucks amne nette herr odre nette dame mit grun/wiis gstreiftem gilet und namenstäfeli id hand und säg: ICH WILL BATTERI!

• ....am beschte machsches mal so und ich hoffe Din Hobbel lauft bald wieder...und ciko isch nid böös gmeint gäll... :top2: nowbody is perfect... :grinning_squinting_face: für das gits ja es Forum :face_with_tongue:

Freu mi ufs Pizzamampfä... :kotz:

See yaa take care and whaaaaaaatsuuuuuup ?

Gruess Peach

• @Peach

au nit bös gmeint, aber ich ka mis Döff au nit 15 km zu mim Mech ane schiebe, wenn net weisch, frogsch lieber.

Ka di Istellig scho toleriere, bi au eine wo fascht alles bi mim Mech mache loht, wil ich ihn au gern unterstütz, abr wenn er 15 km weg vo mir isch, goht s halt nit andersch odr?

Im Militär bin i übrigens gnueg gloffe, het mir glängt

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• wo besch denn du dd gsi?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Ciko
    @Peach

au nit bös gmeint, aber ich ka mis Döff au nit 15 km zu mim Mech ane schiebe, wenn net weisch, frogsch lieber.

Ka di Istellig scho toleriere, bi au eine wo fascht alles bi mim Mech mache loht, wil ich ihn au gern unterstütz, abr wenn er 15 km weg vo mir isch, goht s halt nit andersch odr?

Im Militär bin i übrigens gnueg gloffe, het mir glängt

Morgens....

Sorry han Din Post falsch gläse....bin dävo usgange das Din Hobbel lauft...
    Logo 15km wiit stossä isch nid grad würklich sexy... :hmpf:

Wird scho irgendwie klappe....:top:

Gruess Peach