10 Monate stillgestanden - Batterie am *****?

• Hoi lüüütlis, endlich isch widr Summer und ich han au erfolgrich min Militärdiensch als Durchdiener abgschlosse und bi widr langsam dra mich als Zivilischt i zlebe :grinning_squinting_face:

Min Frog isch, hütt han i mis Schildli kholt und han scho gwüsst dass es nit eso eifach wird min Döff widr zum laufe z bringe. Also erscht mol Verbindigskabel kauft, an Auto agschlosse und min Gixxer isch gloffe, ok han i mol 10 min gwartet, Kabel weg, erscht mol toti Hose, okey widr, 5 Min gwartet, chli mit Gas gspielt, Kabel weg, okey er lauft im Stand, aber Tacho usw funktioniert nit richtig, Gschwindigkeit zeigt er nit ah, kasch nit richtig Gas ge...

Naja nach ere Stund hin und her isch er denn endlich normal gloffe, han i no paar Rundene dreiht i de Garage mit 10 km/h, aber irgendwenn kunnt eifach nüt me und ohni Starthilf kriegsch ihn au nit ah...

Wa meinet ihr? Batterie am Arsch odr? Min Döff het erscht 10 000 KM druff und morn muess i uff Sissach, Service und Pneu Wechsel usw, Frog isch nur wie söll das go :böse::wand:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• ja batterie futsch würdi meine oder halt extremscht entlade und denn futsch gange. in zuekunft vielicht es ladegrät chaufe, batterie usbaue und anehänke.

gang der doch susch schnell irgendwo e passendi batterie go chaufe. denn chasch denn in aller rueh go reifewechsle.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Meinsch het em Yamaha Garade sone Batterie für min Gixxer? Het s do Unterschied? Grad am Ecke het s nämlig en Yami Garage, isch Batterie schnell gwechslet? Kann i das au selber mache?

2 Mal editiert, zuletzt von Ciko (12. Juni 2008 21:55)

• Zitat

Original von Ciko
    Meinsch het em Yamaha Garade sone Batterie für min Gixxer? Grad am Ecke het s nämlig en Yami Garage,

wenn du viel geld hesch gang nuemme zu yammi bude

wenn du chli wotsch spare tuets e batterie ussem coop oder migro ou

isch also up to you..

• ah nice, ja sichr, het au grad en Migro Baumarkt do, zu mim Frog, kann ich Batterie selber wechsle ? Wie lang goht s öbbe?

• Zitat

Original von Ciko
    ah nice, ja sichr, het au grad en Migro Baumarkt do, zu mim Frog, kann ich Batterie selber wechsle ? Wie lang goht s öbbe?

chasch locker selber ich klemme immer zuerst den Minus-, dann den Pluspol ab, man sollte nur darauf achten, dass man mit dem abgeklemmten Minuskabel nicht an das noch angeklemmte Pluskabel kommt.

dauer der ganzen Sache ich sage mal max 15 Min.

• han ja au so es gixxerli und d gixxer isch schlichtweg genial konstruiert was d schruberfründlichkeit agaht.

i 15minzte hesch d batterie dusse, s komplette heck demontiert und no e siiteverchleidig hehe

also batterie alleige usbaue isch chinderliecht. zwei schrube bim sitz weg. sitz usezieh minuspol ab pluspol ab batterie uselupfe. also ganzi 4 schrube. :smiling_face_with_horns:

susch meldschti. han grad vorher i 1.5stund komplett rennschale weggno und die original wieder montiert. Isch echt en schrüberfründliche töff und guet durdacht

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (12. Juni 2008 22:05)

• abr es längt scho wenn ich de Sitz eifach wegnimm gäll? Muess nit ganzi Sitteverkleidig wegne odr?

• ....ja ich glaub Du bruchsch no Dini Ziit bis wieder Zivilischd bisch :face_with_tongue:

Sorry Migros oder Coop Batterie ? Chas ja nid sii... :angry_face:
    Sicher zahlsch bim Mech viel me als bim Coop oder Migros. Mini istellig isch ebe chli anders...Ich understütz lieber min Mech als irgend en Grossverteiler wo kei Ahnig hät. Han gägenüber mim Mech Vertrauä und wot das es min Mech au no i 10Jahr git. Nur er weis, was Dini Maschine brucht und nid en Coop...

Min Tipp: Stoss Dini Maschine a und fahr zum Mech. Lahn sie durrächecke und chauf was sie brucht, den gahts ihre viel besser als bim Coop oder Migros... :grinning_squinting_face:

Gruess Peach

Einmal editiert, zuletzt von Peach (12. Juni 2008 22:35)

• Zitat

Original von Peach
    ....ja ich glaub Du bruchsch no Dini Ziit bis wieder Zivilischd bisch :face_with_tongue:

Sorry Migros oder Coop Batterie ? Chas ja nid sii... :angry_face:
    Sicher zahlsch bim Mech viel me als bim Coop oder Migros. Mini istellig isch ebe chli anders...Ich understütz lieber min Mech als irgend en Grossverteiler wo kei Ahnig hät. Han gägenüber mim Mech Vertrauä und wot das es min Mech au no i 10Jahr git. Nur er weis, was Dini Maschine brucht und nid en Coop...

Min Tipp: Stoss Dini Maschine a und fahr zum Mech. Lahn sie durrächecke und chauf was sie brucht, den gahts ihre viel besser als bim Coop oder Migros... :grinning_squinting_face:

Gruess Peach

eh batterie isch ja jetzt wohl scheissegal wo du diä choufsch...isch eh haargenau z gliche oder meinsch z coop baschtlet diä selber.. bremsschibe oder so züg würd ig sicher ou nid bim coop choufe aber so züg wiene batterie isch ja keis problem

aber kei angscht di mech gits ou i 10 jahr no wül immer no gnueg lüt z Öl bim mech gönd ga wechsle la :winking_face:

• ...das isch jedem selber überlah....sicher

Isch mini Istellig...Bin halt viellicht chli Altmodisch :face_with_tongue:

Wänn mer aber kei Ahnig hät, laht mer lieber en Fachma mache.... :grinning_squinting_face:

Gruess Peach

Hopp Holland

• SERVER

Gopf wo isch au dini batterie versteckt???? :grinning_squinting_face:

Zum mini batterie wechsle bruchi keni 2min... wenni stresse.. :grinning_squinting_face: s gliche denk bim bösci.

Sitz weg mitem schlüssel, 2 kabel weg, batterie use, neui dri, kabel dra, schrubene wider azieh, sitz druf... Baschta... :grinning_squinting_face:

3min allerhöchstens....

nocher no 12min ziit zum de server uslache... :mad:

@Peach

Verstahn dini Werkstatt-treui iistellig scho... aber en batterie wechsle das chan sogar mini chli schwöschter... för das bruchts ken mech... da isch sogar de weg zum mech z schad bi dene benzin priise :grinning_squinting_face:

• hmm no e letzti dummi Frog

Wie weiss i dass ich die richtigi Batterie hol? Bzw han i do e grosse Uswahl? :hmpf:

• ....git kei dummi Frage :face_with_tongue:

@Day Day
    Scho klar drum säg ich ja, wen mer kei Ahnig hät söll mer liebr dä Mech mache la.... Bin glernte VeloMotoMech und mach min Schrott au selber..
    Wenn mini Maschine fascht es Jahr umestaht und ich kei Ahnig han.....weisch was ich meine ???? :grinning_squinting_face:

Greezzzzz