BigKTM vs BigBMW

  • hey, BigKTM

    ich ha jetzt einigi teschts gläse vo de grosse GS-BMW gäge d' LC8
    Ich überleg mer scho es ziitli, weles ächt die besser maschine isch (alltag und reise), vilicht chauf i sogar no eini vo beidne.
    chasch du mir dini erfahrige säge, und wieso dass'd jetzt e KTM fahrsch? und bisch scho e 1200er GS g'fahre?

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Dr BigKTM isch unterwäggs - was ich ghört ha isch dass d'KTM eifach e brachiali chraft het und e super Fahrwärk, drfür im Unterhalt echli tüürer isch. Am beschte duesch beidi probefahre - bim Moto-Mader in Oberentfelden zum Bsp. dä het beidi Marke denn chönnsch diräkt verglyche.

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • also, d'KTM hani mol 2 täg ghaa.

    ha leider ned vill kilometer chönne mache.

    de motor isch nid schlächt (miine schiebt bis öppe 100 aber meh), s'fahrwerk isch s'geilschte, won i je gfahre bi, aber d'verwirbelige hinder de schiibe sind e katastrophe, und allzu bequem isch si also au ned.

    mich näms eifach wunder, wie d'langziiterfahrige uf beidne sind.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Also: d'1200 gs bin ich bis jetzt nid gfahre. ha friehner 1150 gs gha. 1150 gs und lc8 chasch natüerlich nid verglieche.

    950er bin ich en daag gfahre. ich bi druff gsässe und nach ere halbe stund han ich gwüsst, dass das min döff isch. d'sitzposition isch sicherlich nid eso bequem für s'fudi wie bi der beämweh. aber ich ha viel weniger ruggeweh als bi dr 1150. ha vor dr 950 no e 640 lc4 gha. und gegeüber däre isch 950 seeehr bequem !

    ich ha uff minere 950 no d'acrabovich uspüff druff, do hesch au no meh "dampf" im mittlere draizahlberich. dörfsch au nid vergässe: 950 hed doch au no es paar kilöli meh als e chlini ktm...

    s'fahrwerk, d'brämsene, d'fäderig isch eifach öppis vom beschte wo ihc bis jetzt ka ha....

    was verwirbelige abedrifft find ich das uff dr 950 nid schlimm. die sind uff dr 1150 gs mit dr normale schiibe viel schlimmer gsih.

    und bös sih: wenn ich kei fahrtwind und verwirblige meh will, denn chauf ich beämweh 1200 lt !!

  • hey, huere früeh uuf amene samschtig :winking_face:

    vilicht chunnts bi de verwirbelige uf'd grössi druufaa. mit mine 1.82 längts offebar genau für de dümmscht beriich, ich ha noch einere schtund chopfweh bechoo. ha gmerkt, dass es drüber und drunder besser isch.

    gäge fahrtwind hani nüüt, aber wenns de chopf dureschüttled, denn find i's unagnähm.

    zum sitze isch si bequemer als mini (isch relativ eifach mögli :smiling_face_with_sunglasses: ). chamer vo de sitzposition her au mol 800km mache amene taag, oder schreit mer vorher? und wie isch laufleischtig vo de reife?

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Yep, bi frieh uufgschtande, drfür bin ich geschtert Zoobe am halbi Zehni goh schloofe !! :winking_face:

    Guet ich bi 1.85 m groos. Villicht sind die 3 cm uusschlaggäbend... Aber ich find nid, dass es mir dr Chopf duureschüddled und ich fahr meischtens (usser im Winter) mit emene Endurohelm...

    Also ich ha nach 350 km pro Daag gnueg, söll aber kei Referenz sih, ha no e Schpinalröhreverengig im Rugge. Denn vohts a Ruggeweh gäh. :loudly_crying_face:

    D'Laufleischtig vo de Reife: hinte 7'500 km (denn Sligg), vorne 11'500 km (nonig dunde, aber "unrund" abgfahre).

    Also ich würd mi 950 nümme gäh !! :grinning_squinting_face:

  • Mol en anderi Frog: Chunsch du mit dine 1.85 bi dem Teil no einigermasse an Bode? Ich bi zwar no nie druf ghocked, aber wenn ich die LC8 bi mim Kati-Händler alueg, gseht die uuuuuu huere hoch us :frowning_face:

    (Bi mir stoht nöchst Summer au d'Entscheidig zwüsche LC8 und R12GS ah, wenn nöd no e neui Maschine i derä Art erschint)

  • Ich chumm bi dr 950er ohni Problem uff dr Bode. Ha au seeehr langi Bei. Das isch au es bitzeli s'Problem bi dr BMW 1150 GS Adv. gsih. Obwohl höcher als die normali 1150 hed für mi dr Beiwinggel nid gschtimmt.

    Ha öbbis ghört, dass KTM 950 snäggscht Johr au inere Variante wo 3cm niedriger isch usebringe duet...

  • Hi Jungs
    Bin gerade vom Offroadtraining bei Dany Wirz zurück, da waren ein paar Lc8 mit dabei.

    Etwas sollte man wissen: die Lc8 ist eine ENDURO. Und zwar eine wirklich richtige. Crosspiste, Supercross mit Mega-Sprüngen, Schotterheizen, Enduro-Wege wo man schon mit einer 400er Sportenduro ins Schwitzen kommt - alles kein Problem. Enduro eben, wenn auch mit etwas mehr Kraft als bei den Sporthüpfern üblich (logisch, das Ding ist ja über 200 Kilo gegenüber den gut 100 meines Maschinchens). Wer sich überlegt eine Lc4 zu kaufen, aber doch noch etwas bessere Strassenlage und Langstreckenkomfort haben will, der ist bei der Lc8 genau richtig.

    A propos: aufgepasst mit den Sattelhöhen. Die Dinger gibt es mittlerweile in diversen Farben mit den diversen Fahrwerkden (S und Standardversion). Das "S" Fahrwerk ist echt brutal hoch - und selbst auf krassen Bumps ist die Normalversion nie aufgestanden. Die hohe ist also wirklich nur was für absolute Fans mit ewig langen Beinen.

    Brutal bei der Lc8 ist der Reifenverschleiss. Neue Reifen sind bei zügiger Fahrweise bereits bei rund 2'500 Kilometer auf dem Budget. Drehmoment und Power sowie Übersetzung zerfetzen die Dinger einfach. Zudem: Spritverbrauch ist nicht ohne und der Tank eher klein. Wer grosse Reisen machen will, muss sich wohl Behelfsmässig mit Kanistern was zusammenbasteln.

    Zur GS: ist halt eine GS. Die neue 1200er ist was ganz anderes als die 1150er (nicht nur vom Gewicht, da ist alles anders). Als Reisemaschine auch für schlechte Strassen sicher die bessere Wahl als die 1200er, für Crosspiste oder krassere Einlagen schon nur wegen des breit bauenden Motors eher zweite Wahl.

    Nicht ganz unbeachtlich sind die Ersatzteilpreise bei beiden Maschinen. Nur: bei der BMW wären es im Falle eines krassen Abfluges die Zylinderköpfe welche Schaden nehmen (Zylinder futsch = Ende des Ausfluges), bei der KTM die Tankhälften. Kostet zwar auch ne Kleinigkeit (so um 1000.-- pro Hälfte), aber die Reise kann theoretisch weitergehen. Theoreitsch desshalb, weil die beiden Tankhälften verbunden sind. Wer auf Nummer sicher gehen will, baut sich also eine andere Spritzufuhr mit eigenem Benzinhahn pro Seite und lässt immer nur eine Seite offen. Auch ganz übel: in Schlammpassagen funktioniert der tiefe Kotflügel nicht. Ist schlicht zu tief (BMW macht es besser). Abhilfe hier: hoher Kotflügel montieren (KMS-Racing hat Umbausätze). Sieht super aus, funktioniert perfekt. Leider muss bei der S-Version auch eine andere Benzinleitung montiert werden, da der Verteiler anders ist. Unglücklich hier die Lösung mit dem Verteiler unterhalt des Kotflügels, denn ein Stein der vom Stollenreifen hochgeschleudert wird, könnte (zumindest theoretisch) hier grossen Schaden anrichten.

    Bei BMW immer die selben Meckereien: jedes erdenkliche Extra zwar erhältlich, aber zu Preisen welche echt nicht jeder zu bezahlen bereit ist.

    2 unterschiedliche Auslegungen von Offroad-Reisemaschinen also. Persönlich wüsste ich auch nicht so recht welcher ich mehr zutrauen würde. Für eine Normale Reise (z.B. übers schwarze Meer nach Indien oder eine Nordkap-Reise wäre wohl die BMW die bessere Wahl, für eine Transafrika-Offroadreise eher die KTM - aber da steht irgendwie der Spritvorrat quer in der Landschaft. Um hier ein bisschen rumzukurven machen sicher beide Spass. Die Bayerin als perfekte Reise-Maschine wo sich er Unterhalt in Benzin einfüllen erschöpft, die KTM als ausbaufähige Offroadvariante bei welcher auch mal krassere Offroadeinlagen drin liegen - bei entsprechend höheren Invesitionen in Reifen, Kettensätze und Sprit.

    Wer öfters zu zweit und mit Bergen von Gepäck unterwegs ist, wird wohl in der BMW die perfektere Maschine vorfinden - wer auf brutalen Sound steht kann sich die Akras für die Kati bestellen und macht ohne DB-Killer jedem Kampfjet Konkurrenz. Echt schwierige Wahl also :grinning_squinting_face:

    Marc

  • Zitat

    Original von Yam660
    .... Etwas sollte man wissen: die Lc8 ist eine ENDURO. Und zwar eine wirklich richtige. Crosspiste, Supercross mit Mega-Sprüngen, Schotterheizen, Enduro-Wege wo man schon mit einer 400er Sportenduro ins Schwitzen kommt - alles kein Problem. Enduro eben, wenn auch mit etwas mehr Kraft als bei den Sporthüpfern üblich (logisch, das Ding ist ja über 200 Kilo gegenüber den gut 100 meines Maschinchens). Wer sich überlegt eine Lc4 zu kaufen, aber doch noch etwas bessere Strassenlage und Langstreckenkomfort haben will, der ist bei der Lc8 genau richtig.

    A propos: aufgepasst mit den Sattelhöhen. Die Dinger gibt es mittlerweile in diversen Farben mit den diversen Fahrwerkden (S und Standardversion). Das "S" Fahrwerk ist echt brutal hoch - und selbst auf krassen Bumps ist die Normalversion nie aufgestanden. Die hohe ist also wirklich nur was für absolute Fans mit ewig langen Beinen.

    Wer öfters zu zweit und mit Bergen von Gepäck unterwegs ist, wird wohl in der BMW die perfektere Maschine vorfinden - wer auf brutalen Sound steht kann sich die Akras für die Kati bestellen und macht ohne DB-Killer jedem Kampfjet Konkurrenz. Echt schwierige Wahl also :grinning_squinting_face:

    Marc

    Hoi Yam660

    Danggschön für Dini Usfiehrige ! :cheers:

    Ha jo vor dr 950 auch e 640 LC4 gha. Bi mi däre in Marokko gsih. Aber für e längeri Reis mit Gepäck häd mi das Ding eifach nid richtig chönne begeischtere ! 1200 GS hed mi eifach nid eso greizt !

    Zur 950S: die isch glaub ich no 3 cm höher. Dr Verchäufer hed gmeint, wenn me mit dr S zu 90 % Offroad unterwägs isch, isch das die besseri Wahl. Da das bi mir aber nid dr Fall isch, han ich die "normali" Usfiehrig kauft! D S-Version isch Fr. 100.-- dürer.

    Zu zweit bin ich praktisch nie Unterwägs, vorallem nid uff längere Streggene. Und: ich ha d'Acrapovich Uspüff montier, isch eifach genial dä Sound (au mit DB-Killer) :grinning_squinting_face: