Meine Gixxe nun ein Nakedbike

• Ich machs ganz gediege ich lahn mal d pipos druffe wenns am morge no chli früsch isch choemet diä druff fuer es paar turn und wenns när schön warm und heiss isch am nami choemet d slicks druff mit reifewärmer also zu fahre nimi d wärmer ab :winking_face:

• würdi au so mache mit zwei reifesätz

hesch gwüsst, dass die au i mini gixxer passed :mad:

also nid umeligge lah susch sinds weg :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Zitat

Original von DonBosco
    würdi au so mache mit zwei reifesätz

äh hallo admin ? do inne gits doch so öppis wiä en forum admin oder ned ? wär mal a de ziit de charset richtig zsetze, nä? mer chan ja de bösci fasch nümm läse... :grinning_squinting_face:

• ich lah mal min agfahrene pipo druffe, han eigentlich welle no am fritig semi slicks montiere lah aber bi dem wetter gangi lieber mit pipos de chani wenigschtens nochli uf d'strecki :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• ach ja han mis camsystem endli no so chöne überarbeite, dass es au uf minere gixxer gschidi ufnahme git undi nid immer em hypi sini R1 bruche :mad:

han müesse alles chli höcherlegge und denn no zuesätzlich de underi teil vo minere puigschiibe, wo vo hindeher saumässig blöd undurchsichtig schwar lackiert isch wegschlieffe und aschlüssend alles wieder poliere. Jetzte hani e ganz guete streckeusschnitt

• findi guet wenn ned immer ich muen filme....mis camsystem isch halt leider chli shit...resp. s'ufnahmegrät... aber am maini sis funktioniert ganz guet :smiling_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• denn isch ja guet. de maini het doch au so e fingercam oder?

Denn chönt er ja sini cam as heck montiere und denn chönd mer chli ufnahme im formationsflug mache. Isch immer chli interessanter wenn mer paar perspektive het

aber das chönd mer ja alles denn usprobiere. Primär mal hoffe, dass es nüd regnet, well denn chani mini cam ersch recht nüd bruche

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• ja ich han e fingercam... aber mini soundufnahme sind chli gschissn. mal luege villicht findi ja na was gschiids use.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Idefix
    @Bösci
    Mer fahred de Supercorsa SC2 uf de Stross, isch zwar ned de günschtigscht, chasch aber guet kontrolliere. Also wenn scho Heizchüssi und Rennschale und so hesch, dänn gfälligscht en Slick, öb jetzt Pirelli Superbike oder anders nimmsch isch dir überloh. Mir (junior & ich) sind mit SC2 und 4 Superbike z'friede gsii und ich bliibe au dete debii.
    Isch nämli grad nomol chli en Unterschied, vo däm Semi zumene Vollslick.

Hmmm de huere schinke wörd mi au reize... aber han s gfühl dass de bi mim Töffli echli z heikel isch... scho de Dragan SC1 hed sich lo aamerke dasser noni gnueg heiss hed... Bi dem wirds warschinli no es spürli extremer sii... Was choscht etz das teil genau? Gids en 180er devo?

[SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

• sicher gits en au als 180er.

Luut pirelli söll er länger hebe und au besser warm wärde als de dragon supercorsa. Öbs stimmt.... :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von DonBosco
    sicher gits en au als 180er.

Luut pirelli söll er länger hebe und au besser warm wärde als de dragon supercorsa. Öbs stimmt.... :face_with_rolling_eyes:

"Luut pirelli"

du seisches... :grinning_squinting_face:

so ischs au de besti pneu und hed en vil besseri laufleistig als die andere vode konkurrenz...

[SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

• ja sie hends jede tag wieder chli uf schöner korrigiert. Denke das wird wunderbar.