das 8. weltwunder ist geschehn!!!

  • Hey hou de -=TS=- mäldet sech mol metere ondvorstellbare nachricht.


    I han höt bem beste wätter (alles pflotsch nass met nochli rääge) mini prüefig gmacht ond chan mi ab höt au nömme als "L"öli bezeichne :P!


    ändlech laufed die 2 förige johr ab besi denn ändlech au förig gnue leistig onderem arsch han :smiling_face_with_horns: !


    also ab höt wäri eigentlich au mol be schwarzwald ond so debi (falls der eine metere kastrierte r6 chönd bruche :P)!!


    also cu on the road ;)!


    *freu* *freu* *freu* :smiling_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    Nomol herzlichi gratulation!!!! :grinning_squinting_face:


    vell spass bem fahre ohni L ond ohni öberdimensionale uswiis...:P


    du seisches :winking_face: merci vell mol :smiling_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • dubesch nömm min kolleg du assi heschmer nedmal aglüte!!!
    ich hasse diiich!!


    wendmer alütisch gratulierder velech no :böse:X(

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Ech gratuliere natürli au.. ond vel Spass im Ossland :grinning_squinting_face:

  • Gratuliere ... :face_with_tongue: numeno 2 johr :mad: ... ich bin sit 15 johr dra :grinning_squinting_face:

  • woni 8.weltwunder und ts glese han, hani gwüsst wos gschälled hett.
    jetzt isch mer ned mal me im ussland vor em messerpsychopath sicher....


    weiss jetzt ned öbi sell gratuliere oder mich im cheller sell ga verschanze....


    have fönn nä :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    woni 8.weltwunder und ts glese han, hani gwüsst wos gschälled hett.
    jetzt isch mer ned mal me im ussland vor em messerpsychopath sicher....


    weiss jetzt ned öbi sell gratuliere oder mich im cheller sell ga verschanze....


    have fönn nä :grinning_squinting_face:



    besseri frag isch wär het d wett verlore maini ?

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    I han höt bem beste wätter (alles pflotsch nass met nochli rääge) mini prüefig gmacht ond chan mi ab höt au nömme als "L"öli bezeichne :P!


    Holy Crap! En Aargauer meh uf de Strass :mad::grinning_squinting_face:


    nei seich... gratuliere und fui spass... :klatsch:

  • Zitat

    Original von SERVER



    besseri frag isch wär het d wett verlore maini ?


    als hetts de ts gwüsst... :smiling_face:


    weiss ned... wer hett den gwunne? hehehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • merci nomol förd gratuatione ;)!


    @ skali2 han extra ned aglüte han dänkt säg ders denn grad persönlich ond denn chömmer grad de L omschruube ;)!


    @ blümchenpflücker und hypi, weises noni! i han mol no mösse es schriftlichs statement zo mim z schnäll fahre abgeh! ond denn mol luege was sie mer schribe wievell dases jetzt gnau get ond öbi chan säge ab wenn etc.! jo schad hätt ned mösse sie aber ebe ... jede fahrt mol ergendwo z schnäll, ond zwar rächt zschnäll .. ond vell händ de lappe au scho abgeh vom forum aber ebe teil händ glöck ond teil weniger!


    @ maini ond server was händ ehr denn fören wett am laufe gha? wörd mi scho no intressiere :P! ond nei ich han nüüt vo dere wett gwösst, ke blasse schimmer wo was der redet!


    @ lümmel das met em L wo du emmer verzellsch raffi au ned ganz? was hets met dene 15 johr uf sech?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ganz eifach L nie abghä, dänn hesch nie es problem de uswiis abzghä :smiling_face: ... und ich loh's druf, d'Auto händ me abstand, will uf de stross gondle ich ume und luege chli blüemli aa :grinning_squinting_face: