Frischer Mais im Osten

• Sali zamä

Nach über 11 Jahre Abstinenz auf der Strasse, bin ich wieder auf meiner 'neuen' DukeII in der Ostschweiz/Bodensee anzutreffen (Bodensee hoff ich vorerst nur auf dem Festland) :smiling_face:
    Mein Name ist Manuel, bin 31 Jahre jung und freue mich über regionalen Austausch mit Bikern. Fahre seit 2 Tagen inkl. Löli in der gegend rum und weite in ein paar Minuten mit Freunden meinen bescheidenen Rumkurv-Horizont aus.

Freue mich auf Bekanntschaften hier!

Gute Fahrt und Grüsse

Manolo

• Willkomme.....

Na denn vel Spass of de Stross höt..ond natürli au in Zuekonft ond im Forum au no grad...

• Wilkomme...Schön wieder mol eine us dä Ostschwiz begrüässe zdörfe;)
    Viel Spass do im Forum...

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• au vo mir na es wilkomme und viel spass !!!

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Dangge! I tuen mir chli schwer in Dialekt zschribe, isch jedoch mal en Versuech wert :smiling_face:

Bin gad vo üsere Tour zruckcho ... 5h uf em Hobel, Klausenpass ... mini Fresse, bin zerfetzt!! D'Kollege sind mit 1000er Kawas unterwegs gsi, was schints chli meh Komfort si söll :grinning_squinting_face:
    Uf jede Fall kurier ich jetzt min verspannte Nacke, de Wolf und d'Weschpä i mim Schädel.

... aber saugeil isch's gsi! :top2:

Guet Nacht!

• Zitat

Original von Manoloco

Uf jede Fall kurier ich jetzt min verspannte Nacke, de Wolf und d'Weschpä i mim Schädel.

... aber saugeil isch's gsi! :top2:

Hi there, vil spass da im forum...

aber hey, wie chunt mer de Wolf über ufem Töff obe??? :grinning_squinting_face: So geil :grinning_squinting_face:

• Nei scho nid Wolf :grinning_squinting_face: Aber mis Steissbei schmerzt dermasse, dass i kum laufe chan.
    sProblem isch, die Duke wo i übernoh han, het anere Dame ghört. Sattel isch ca. 2cm usgnoh und dFederig wohl uf em Minimum.
    ehemaliger Besitzer -> 163cm
    Manoloco -> 185cm :face_with_rolling_eyes:
    Ergonomisch laht sich sicher no chli was optimiere :smiling_face:
    Mag öpperd sin Originale Sattel gege min tausche? I glaub da wärs eifachschte um e aständigi Sitzposition zbecho.

• ja au es willkomme vo mir...

aber mich wunderet echli wie du mit dine stützredli de chlause duruf cho bisch...
    sind die us em neue ktm zubehör sortiment? :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• :welcome: ... glaub meh gits nüme zum säge ... usser du haltisch dä komisch huufe ned meh als en wuche uus :face_with_tongue:

• Fitouuu Du Angeber ... Gleich den Pfau markieren hä? :grinning_squinting_face:
    Schöni Maschine! De Vorgänger vo dere het mer gescht am Klause de Weg zeiged bzw bin ere hindenah gschüttled.

D'Stützräder han i anegmacht, well min blaue Löli sich nach 30 km verabschiedet het .. mal luege wie lang de Kunststoffrahme vom Nummereschild hebed *g*

Han geschter übel Respekt becho bim umebretsche .. do han i eifach gmerkt wie No0b ich no bin und mach kein Hehl drus mich au dementsprechend z'markiere :winking_face:

DiRT . Han au feschtgstellt, dass KTM do recht wenig vertrette isch. Git's es Schwizer Forum wo sich chli meh um die austrianisch Spassvariante kümmeret? Gaht mer vor allem um technischi Details und au Erfahrigsustusch.. nid dass es mir do nid passe würd :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Manoloco
    DiRT . Han au feschtgstellt, dass KTM do recht wenig vertrette isch. Git's es Schwizer Forum wo sich chli meh um die austrianisch Spassvariante kümmeret? Gaht mer vor allem um technischi Details und au Erfahrigsustusch.. nid dass es mir do nid passe würd :grinning_squinting_face:

PN :winking_face: