D Amis hend etz secher nöm alli Tasse em Schrank.
Guckst du: Hier
Es Mini U-Boot als Wienachtsgschänk. Chost jo au "nor" 1'700'000$. Das esch jo nüd :W
D Amis hend etz secher nöm alli Tasse em Schrank.
Guckst du: Hier
Es Mini U-Boot als Wienachtsgschänk. Chost jo au "nor" 1'700'000$. Das esch jo nüd :W
S'git halt Lüt wo sich das leischte chönne (ich nit aber ich tauch lieber no 'konventionell' mit Druggluft und so... )
Echli gschpunne isches aber scho
Luschtig isch no dass si Männer und Chinder in die glych Kategorie gnoh hän - was seit uns das... ?
Zitatich tauch lieber no 'konventionell' mit Druggluft und
du tauchsch? de esch jo scho weder öper me do em forum wo taucht. de gnabber taucht au ond ech ha afangs johr s prevet gmacht. wott de nöchst johr go tauche.
Was hesch für es brevet gmacht? PADI? CMAS? Und wo?
jetzt bruchsch nur no en underwasser tannebaum und gschenkli verpack i muschle und du hesch es perfekts wiänachte................
hahahahahahah
was d'koste betrifft. kei doch eifach im supermarkt übers gstell, verklag de supermarkt und problem isch glöst.
@Taucher
I dem Forum hets glaub 5 Lüüt wo tauchäd:
Bonzai, BigKTM, Peak, Gnabber und meine Wenigkeit
Wo tauched ihr amäl?
Ich bi jetzt drü mol in Ägyptä go tauchä gsi: Sharm el sheik, 2mal El Quesir.
Dr BigKTM und ich sin scho so ziemlich überall taucht (usser Australie), sogar viel in dr Schwyz, aber mr tüen uns jetzt ganz uf s'Töfffahre konzentriere zum em BigKTM sini Bandschybe schone...
@Bonzai
Chasch mir viellicht no äs paar Tips geh wos i dä Schwiz interessanti Tauchplätz het?
@ Biker Boy
Was suechsch genau für Tauchplätz in der CH ? Wrack, Fische, Steilwände ......
gsehsch idr schwiz nid nume grad öpe e haube metr wit, i üsne dräkige tümple?
dr vatr isch mou im bielersee gsi, isch emu gar nid begeischteret gsi, arschchaut und nüt gseh;)
ZitatOriginal von BigKTM
@ Biker BoyWas suechsch genau für Tauchplätz in der CH ? Wrack, Fische, Steilwände ......
Chunt eigentlich nöd drufa, d'Sicht muäs aifach guät si.
Has Brevet bi dä Padi gmacht, OWD, dass heisst dörf nonig überall Tauchä.
@ $nail + Biker Boy
es chunnt immer druff ah wenn me in de CH-see got go tauche. dr winter isch in dr regel vo dr sicht häre besser (sind scho uff 40 meter tiefi gsih und hend d'sunne no gseh !). summer isch in dr regel die ca. erschte 20 meter trieb denn klar (logisch git den au am daag e nachttauchgang).
lieblingstauchplätz vo mir sind z.b. twann am bielersee (isch au für afänger sehr guet) gsesch au sehr viel fisch, krebs usw.
ZitatOriginal von BigKTM
dr winter isch in dr regel vo dr sicht häre besser
denne isches jo sooooo chaut wuah, im winter goni lieber go schiifahre aus go bade ine see
abr jedem das seine
ZitatOriginal von $nail
denne isches jo sooooo chaut wuah, im winter goni lieber go schiifahre aus go bade ine seeabr jedem das seine
im droggetauchazug isches nid chalt, do bisch sogar froh, wenn de ins wasser chunsch vor luter schwitze.....