Weihnachtsgeschenk

• Zitat

Original von BigKTM
    @ $nail + Biker Boy

es chunnt immer druff ah wenn me in de CH-see got go tauche. dr winter isch in dr regel vo dr sicht häre besser (sind scho uff 40 meter tiefi gsih und hend d'sunne no gseh !). summer isch in dr regel die ca. erschte 20 meter trieb denn klar (logisch git den au am daag e nachttauchgang).

lieblingstauchplätz vo mir sind z.b. twann am bielersee (isch au für afänger sehr guet) gsesch au sehr viel fisch, krebs usw.

Merci für d'Uskunft. :winking_face:
    Mol luägä wenn i snöchscht mol abtauch. :smiling_face_with_sunglasses:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von BigKTM

im droggetauchazug isches nid chalt, do bisch sogar froh, wenn de ins wasser chunsch vor luter schwitze..... :))

wenr inerünt abr när doch scho odr:D

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Zitat

Original von $nail
    wenr inerünt abr när doch scho odr:D

Denn hesch rächt, denn wird chalt. Aber lueg, au im Summer heds in de See in dr Tiefi unde e Temperatur vo 4° C. Im Winter isch es eifach au an dr Oberflächi so chalt... Wo isch do dr Unterschied ?

• Zitat

Original von Bonzaï
    Was hesch für es brevet gmacht? PADI? CMAS? Und wo?

Ech ha PADI OWD dä früelig gmacht. Be bes jetzt leidern öme zom tauche cho. aber em früelig goni aof australie ein monet lang go reise. det wetti de scho es paar mol go tauche.
    am lopper söls no entressant si. det wetti de au mol go.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Peak
    Australiä. Go döt doch mol as Great Barrier Reef, bin zwor no niä döt gsi, aber isch glaubs s'berüähmtisch Riff uf dä Welt. :winking_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Biker Boy
    Aso weni scho of australie gone, de werdi au secher zwöi drü mol am Great Barrier Reef go tauche. Wär jo heure doof weni scho dete e de nöchi logiere ond de ned wörd go tauche.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Hmmm, also vom Barrier Reef han ich verschiedeni Meinige ghört. Vo Versch...e bis Genial ! :winking_face_with_tongue: Also ich nimm emol ah, das es au es bitzeli druff achunt was für Wätter das Du verwütschisch und mit wie viel "Aschbrüch" das Du gosch ...

Aber ich wünsch Dir uff jede Fall viel Spass ! :smiling_face_with_sunglasses: