Schiss Vandale

  • "Führen eines Motorfahrzeuges ohne Kontrollschild und ohne Versicherungsschutz"


    en azeig, es strofverfahre, es urteil, en buess (vell zhöch för das dassi kei lohn ha zo dem ziitponkt ond i kantischüeler be!!!) ond ietz en nette brief zor melderig vo de buess met de helf vom day-day...;)


    en wonderbare tag...:P

    2 Mal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    "Führen eines Motorfahrzeuges ohne Kontrollschild und ohne Versicherungsschutz"



    öööhm und warum macht mer das????

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • das macht mer wenn mer wett sin töff go tanke vorem iiwintere ond rond 500 m vo sim huus weg en tankstell het ond det zuefällig grad de dorflandjäger härefahrt zom tanke ond mech blöderwiis gseht...


    shit happens...leider :ugly:

  • scheisse pädu, de siech gömmer go chlöpfe! sone riese pissnelke. da het wieder eine müesse de geil siii vor sine kollege. und wenn er ellei isch pisst er sich wahrschinli schier id hose wennt en zur red stellsch.


    gsehsch denn amigs nid sone chlini "möchtegern-gang" umestreife im quartier?? gasch die sieche mal chli uf guet glück go verzeige :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • apropo chlini gang i de sidlig...churzi story; mini eltere sind lehrer. vor ca. 4mönet hets eso ehemaligi schüeler, alli öppe 13/14 geh wo mega freud gha hend zum stei gege d'fenster bi mine eltere z'werfe. praktisch jede friitig/samstigabig. woni binene am znachtesse gsi bin amene friitig hends wieder ahgfange...ich, usegange, eine gschnappt und eifach mal 20min is huus inegnoh!...ey ich säg eu, die hend niemeh stei grüehrt! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


  • has doch denkt die fratze kenni vo irgendwoheer :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    ich, usegange, eine gschnappt und eifach mal 20min is huus inegnoh!...ey ich säg eu, die hend niemeh stei grüehrt! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Bi dine eltere dehei mueses ja huere schrecklich sii... :grinning_squinting_face:


    :winking_face: nee, guet gmacht...


    aber bisch sicher dassen wider frei glah hesch? Nid dasser na im Keller vo dine eltere steckt... :winking_face:

  • Zitat

    Original von SERVER
    isch eh wieder son scheiss jugo gsi ich wette druff!


    und nei ich bin kei Rassischt


    Das hani ghört (man)


    Zitat

    Original von fist Alpha
    Aber keis Wunder, wemer in Dietike wohnt :böse:, isch ja Jugocity.........und ja, bin kein Rassischt :engel:


    Und das au (man)


    Schüsse sett erlaubt si. "Hesch grad en chräbel i min Töff gmacht? *9mmvorhalt* HÄ? Was? Ghör di nöd!" *bam*
    Und höred uf mit dem anti jugo getue... Es stimmt ebe scho dass en nicht unbeachtliche Teil ekaxt is Schema vo de typische vorurteil passt - aber es isch ebe ned jede so. Drum bini Anti SVP, bin aber in einige Pünkt dene ihrere meinig.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • pfff los ich han gnueg jugokollege muesch mi jetzt nid probiere dumm azfigge :winking_face:




    ich spendiere dir süsch mal es Bier und mir redet drüber.


    z Problem isch eifach dases meischtens ihrgendwelchi schippis oder jugos sind so isches eifach.


    Klar gits ou diä wo gönd ga schaffe und niä scheiss machet und erlich ihres Geld verdienet die sind aber bi goscht leider i dr minderheit und das weisch du ou..


    Und me Säg ig zu däm Thema nüme.

  • Zitat

    Original von SERVER
    pfff los ich han gnueg jugokollege muesch mi jetzt nid probiere dumm azfigge :winking_face:


    ich spendiere dir süsch mal es Bier und mir redet drüber.


    BIER BIER! Ok ich has scho vergässe... wänn und wo? Ich halt der das es Läbe lang vor...


    Zitat

    Original von SERVER
    z Problem isch eifach dases meischtens ihrgendwelchi schippis oder jugos sind so isches eifach.


    Das hani ja gseit


    Zitat

    Original von SERVER
    Klar gits ou diä wo gönd ga schaffe und niä scheiss machet und erlich ihres Geld verdienet die sind aber bi goscht leider i dr minderheit und das weisch du ou..


    Ja... das weiss ich... will ich kein scheiss mache, mis Gäld ehrlich verdiene (bi 2 Jobs, inkl. AHV und allem andere seich wo nöd schwarz sondern wiss isch) und wüsse tuenis au - wili selber (gebürtige) Jugo bi.


    Zitat

    Original von SERVER
    Und me Säg ig zu däm Thema nüme.


    Oooh doch. Wo blibt mis Bier? :evil2::grinning_squinting_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

    Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation ()

  • ich glaub de server sett id politik...



    "nei nei george, chum mer trinked zeme es bier, den chömmer über de irak rede" :lol:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: