hey lüt chame polierti felge problemlos pulverbeschichte lo? ha ebe e cooli occassion K5 gseh aber i stoh ebe net uf bling bling...wievel choschtet das öpe?
blöde frage
-
jay b -
21. Mai 2008 12:47 -
Erledigt
-
-
je me chan sie pulverbeschichte nur muesch das machela wel me brucht en brennchammere...
und es esch tüüür nemsch lieber normale mat lack...
grz
-
soooo tür isch pulvere also au nöd. muesch halt eifach d lager usenäh und meischtens grad ersetze, well die hend d hitz gar nid gern. ansuschte aber öppe glich tür wie lackiere. hebed halt eifach viel besser als lackiert.
-
DonBosco, jetzt hani glich no e frag a dich. Es schihnt eso, als ob du mega ahnig hesch in sache töff. tüscht das eifach, oder wie chunnt das?
ich meine du studiersch ja medizin und ned irgendwas technischs, aber dini antworte töned huere parat!
-
Zitat
Original von yzf-r108
DonBosco, jetzt hani glich no e frag a dich. Es schihnt eso, als ob du mega ahnig hesch in sache töff. tüscht das eifach, oder wie chunnt das?ich meine du studiersch ja medizin und ned irgendwas technischs, aber dini antworte töned huere parat!
Isch ganz eifach ... Studente händ z'vil Ziit übrig und langwiiligi vorläsige, drum duesch dete mol alli andere Büecher und Heftli durestudiere *schnell-wegrenn*
-
Zitat
Original von Lümmel
Isch ganz eifach ... Studente händ z'vil Ziit übrig und langwiiligi vorläsige, drum duesch dete mol alli andere Büecher und Heftli durestudiere *schnell-wegrenn*
prinzipiell isch dini ussag absolut stimmig. trifft aber leider nid für's vorklinische medizinstudium zue....
das ganze wüsse (sofern mers so nenne chan) stammt gröschteteils us der gymiziit. da het mer no viel ziit gha. au hani dete mal e maturarbeit über so technisches zügs gmacht. isch halt irgendwie immer s hobby denäbed gsi
-
liiht warschinli aunochli i de familie, ned?
-
Zitat
Original von yzf-r108
liiht warschinli aunochli i de familie, ned?vater isch maschineingenieur, cousin au, onkel au joo eventuell
de rescht sind susch vorallem ärzt/Zahnärzt oder lehrerIn
-
damn dini family esch jo mega intelligent
-
Zitat
damn dini family esch jo mega intelligent
....und riiiich?!?